Gå til innhold

Pastaen min smaker kaffe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kokte opp noe 8-minutters ferdigpasta, og nå smaker den kaffe. Hva har jeg gjort galt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du kaffe i vannet?

Anonymkode: dc364...811

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde du kaffe i vannet?

Anonymkode: dc364...811

Lagde den i Mokkamasteteren for å spare tid. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (Akkurat nå):

Lagde den i Mokkamasteteren for å spare tid. 

Der har du grunnen.

Anonymkode: 6a9f5...3ec

Skrevet
ajarRun skrev (7 timer siden):

Kokte opp noe 8-minutters ferdigpasta, og nå smaker den kaffe. Hva har jeg gjort galt?

Bukowski?

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Bukowski?

visp skrev (Akkurat nå):

Bukowski?

Jeg er en fan men hva tenkte du på?

Nå smaker kaffen min wienerpølse... Jeg må finne ut hvor de selger sånn pretensiøs vannkanne og filter der man heller kaffen selv.

Skrevet
ajarRun skrev (4 minutter siden):

Jeg er en fan men hva tenkte du på?

Nå smaker kaffen min wienerpølse... Jeg må finne ut hvor de selger sånn pretensiøs vannkanne og filter der man heller kaffen selv.

Det  som står under innleggene dine; er det Bukowski? Wienerpølse er ingen god aroma på kaffen:laugh:

Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Det  som står under innleggene dine; er det Bukowski? Wienerpølse er ingen god aroma på kaffen:laugh:

Ja! Jeg bruker det for å tiltrekke meg smarte kvinnfolk med daddy issues men det er overraskende få som biter på. Enten så leser seneste generasjon annen litteratur eller så er jeg på feil forum. 

• Liker 1
Skrevet
ajarRun skrev (5 minutter siden):

Ja! Jeg bruker det for å tiltrekke meg smarte kvinnfolk med daddy issues men det er overraskende få som biter på. Enten så leser seneste generasjon annen litteratur eller så er jeg på feil forum. 

Ja, det må jo være den beste måten å dra damer på:ler:

Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Ja, det må jo være den beste måten å dra damer på:ler:

Damer som kan lese i alle fall.

Wifipassordet mitg er Bukowski. Du aner ikke hvor mange som ikke kan stave det. Jeg som valgte et lett navn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (9 minutter siden):

På mobiltelefon så synes ikke signaturene, ellers hadde mange av oss bitt på, du vet smart kvinne med sterke daddy issues 😁

Anonymkode: d90d3...f8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På mobiltelefon så synes ikke signaturene, ellers hadde mange av oss bitt på, du vet smart kvinne med sterke daddy issues 😁

Anonymkode: d90d3...f8c

Ah kanskje det er problemet. Jeg får snike det inn i innleggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...