ajarRun Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Kokte opp noe 8-minutters ferdigpasta, og nå smaker den kaffe. Hva har jeg gjort galt?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Hadde du kaffe i vannet? Anonymkode: dc364...811
ajarRun Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde du kaffe i vannet? Anonymkode: dc364...811 Lagde den i Mokkamasteteren for å spare tid. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 ajarRun skrev (Akkurat nå): Lagde den i Mokkamasteteren for å spare tid. Der har du grunnen. Anonymkode: 6a9f5...3ec
visp Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 ajarRun skrev (7 timer siden): Kokte opp noe 8-minutters ferdigpasta, og nå smaker den kaffe. Hva har jeg gjort galt? Bukowski?
ajarRun Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2022 visp skrev (Akkurat nå): Bukowski? visp skrev (Akkurat nå): Bukowski? Jeg er en fan men hva tenkte du på? Nå smaker kaffen min wienerpølse... Jeg må finne ut hvor de selger sånn pretensiøs vannkanne og filter der man heller kaffen selv.
visp Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 ajarRun skrev (4 minutter siden): Jeg er en fan men hva tenkte du på? Nå smaker kaffen min wienerpølse... Jeg må finne ut hvor de selger sånn pretensiøs vannkanne og filter der man heller kaffen selv. Det som står under innleggene dine; er det Bukowski? Wienerpølse er ingen god aroma på kaffen
ajarRun Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2022 visp skrev (2 minutter siden): Det som står under innleggene dine; er det Bukowski? Wienerpølse er ingen god aroma på kaffen Ja! Jeg bruker det for å tiltrekke meg smarte kvinnfolk med daddy issues men det er overraskende få som biter på. Enten så leser seneste generasjon annen litteratur eller så er jeg på feil forum. 1
visp Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 ajarRun skrev (5 minutter siden): Ja! Jeg bruker det for å tiltrekke meg smarte kvinnfolk med daddy issues men det er overraskende få som biter på. Enten så leser seneste generasjon annen litteratur eller så er jeg på feil forum. Ja, det må jo være den beste måten å dra damer på
ajarRun Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2022 visp skrev (1 minutt siden): Ja, det må jo være den beste måten å dra damer på Damer som kan lese i alle fall. Wifipassordet mitg er Bukowski. Du aner ikke hvor mange som ikke kan stave det. Jeg som valgte et lett navn. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 ajarRun skrev (9 minutter siden): Ja! Jeg bruker det for å tiltrekke meg smarte kvinnfolk med daddy issues men det er overraskende få som biter på. Enten så leser seneste generasjon annen litteratur eller så er jeg på feil forum. På mobiltelefon så synes ikke signaturene, ellers hadde mange av oss bitt på, du vet smart kvinne med sterke daddy issues 😁 Anonymkode: d90d3...f8c
ajarRun Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På mobiltelefon så synes ikke signaturene, ellers hadde mange av oss bitt på, du vet smart kvinne med sterke daddy issues 😁 Anonymkode: d90d3...f8c Ah kanskje det er problemet. Jeg får snike det inn i innleggene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå