Gå til innhold

Mer hcg på kvelden enn morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har fått negativ test på morgenurin, men positiv på ettermiddag/kvelden samme dag?

Anonymkode: 55a8a...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørt at hcg for noen er mer konsentrert på ettermiddag/kveld enn på morgen urin. 

Synes jeg kunne skimte en strek igår, dpo8 men i dag på morgen urin var den negativ som den kunne bli. Vet ikke om jeg er gravid eller ikke men om jeg er det så virker det som om hcg er mer konsentrert på ettermiddag/kveld hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elinoooor skrev (4 minutter siden):

hørt at hcg for noen er mer konsentrert på ettermiddag/kveld enn på morgen urin. 

Synes jeg kunne skimte en strek igår, dpo8 men i dag på morgen urin var den negativ som den kunne bli. Vet ikke om jeg er gravid eller ikke men om jeg er det så virker det som om hcg er mer konsentrert på ettermiddag/kveld hos meg

Takk for svar! Jeg tok også en test i går kveld, 8dpo, skimtet en strek, men var helt blank i dag tidlig 9dpo! Spennende at vi ligger likt an 🥰 -ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! Jeg tok også en test i går kveld, 8dpo, skimtet en strek, men var helt blank i dag tidlig 9dpo! Spennende at vi ligger likt an 🥰 -ts

Ja, det er jo spennende🙈 Har du bilde av testen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Streken ble ikke synlig på bilde 😩 Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, det er jo kjedelig🙈 krysser for deg!

image.jpeg.17862c63c267d874947ea88da7f8d23c.jpeg

DPO8 ^
image.thumb.jpeg.6ac491a78168887f2ca53026d970557e.jpeg

DPO9 morgenurin😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Krysser fingrene for at vi får en fin og sterk strek om noen dager 🥰 Skal prøve å la være og teste fram til 12dpo! Pleier ikke å teste før IKM, men har god følelse denne måneden da jeg tror jeg hadde festesmerter 6dpo. Hadde en kjemisk i april og da kjente jeg samme «smertene» 6dpo, så håååper jo at det er festesmerter jeg har kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Krysser fingrene for at vi får en fin og sterk strek om noen dager 🥰 Skal prøve å la være og teste fram til 12dpo! Pleier ikke å teste før IKM, men har god følelse denne måneden da jeg tror jeg hadde festesmerter 6dpo. Hadde en kjemisk i april og da kjente jeg samme «smertene» 6dpo, så håååper jo at det er festesmerter jeg har kjent!

Krysser for deg! 😍 gjerne oppdater meg når du har testet da, spent på dine vegne🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elinoooor skrev (4 minutter siden):

Krysser for deg! 😍 gjerne oppdater meg når du har testet da, spent på dine vegne🤞🏼❤️

Det skal jeg! Oppdater gjerne du også 😍🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det skal jeg! Oppdater gjerne du også 😍🌸

Det skal jeg gjøre, lykke til🤩💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elinoooor skrev (7 minutter siden):

Det skal jeg gjøre, lykke til🤩💛

Lykke til 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hcg stiger jo jevnt. Så det vil alltid være høyere på kvelden enn om morgenen. (men morgenurin er som regel mer konsentrert, derfor det slår ut tidligere her)

Dessuten har testene ulik sensitivitet, selv i samme pakke er det variasjoner. 

Anonymkode: 26138...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, opplevde det. Men hcg stiger jo litt hele tiden så det gir jo mening at en test blir positiv på kvelden/at streken blir litt sterkere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var vell et innlegg om dette i går? En som fikk pos på ettermiddag, men neg på morgen. Prøvd å sammenligne?

Har ikke opplevd det selv. Men mener å ha lest at hcg kan variere i starten av svangerskapet, litt som at man får sterkere/svakere før ordentlig sterk på eggløsningstest. 🙂 

Anonymkode: b9ab7...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...