Gå til innhold

Noen som har en giftering til overs?

Kristian (71)

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Min er MIN, og din er DIN, og det er min mening om den saken.

I alle fall er min bare min. Noen ring har han ikke, men jeg håper da vitterlig at den dagen han får påen slik, så vikrer den ikke som en damemagnet! For min er min!

De som vil ha uforpliktende sex... trudde ikke det var så vanseklig å finne single menn som bare ville ha sex jeg? Trudde det var jentene som krevde "mer" jeg? (jada, gammeldags tankegang). Nei, de som vil ha noe uforpliktende, de får holde seg til noen som ikke har noen forpliktelser, noe sted. Det er min mening

Kunne aldri tenkt meg å se to ganger engang på en med ring. Opptatt er opptatt. Dessverre tenker ikke alle jenter slikt da, og ikke alle gutter heller, og mange er utro.

Men vil du ha ei "skikkelig jente" så trenger du ingen ring for å få tak i henne. Så mye er sikkert :lol:

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8) Ja, man kan vel lure på hva som er feil med menn og kvinner noen gange.Hva i alle dager skal man med noen som er gift el forlovet har de ring på er de opptatt,men noen kan vel se på det som en enkel løsning på en KJEDELIG kveld. :evil: Som da kan lage problemer i lang tid fremover,slipper da kjedelige kvelder på en stund. :ler: Men ærlig talt er det verdt det?Vel det er nok noen som har samvittighet til det.Og synd er det.For de og dem det gjelder. :x Men man bør vel holde seg hjemme visst man ikke kan si nei til slike fristelser,eller?Ikke vet jeg hva folk driver med,men noe rart gjør noen!Klem fra C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...