Gå til innhold

Tatovering

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har tatovert begge armene, skuldrene og brystkassa. samt venstre underarm.

Mange her inne sier at det ikke er så vondt. Det stemmer ikke, tatoveringer ER vonde å ta, noen steder er mer/mindre vondt enn andre, men det som virkelig avgjør smerteterskelen er hvor lenge du blir tatovert.

En halvtime er ikke noe problem, men tre fire timer eller mer er vondt uansett hvor du tatoverer deg.

Min erfaring ang. tatoveringer og de som angrer seg er at det typisk er små ting som kanji, runer, bittesmå roser osv. som er de typiske tingene folk irriterer seg over etter noen år.

Husk at tatovering er ikke som noen annen kunstform, detaljer på bittesmå tatoveringer vil etterhvert vokse sammen til en "blob"

En liten sort flekk vil ofte se mer malplasseert ut en en skikkelig piece som er stor nok til at man får brukt detaljer, skygger osv. til å gjøre kunstverket "levende"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har tatovert begge armene, skuldrene og brystkassa. samt venstre underarm.

Mange her inne sier at det ikke er så vondt. Det stemmer ikke, tatoveringer ER vonde å ta, noen steder er mer/mindre vondt enn andre, men det som virkelig avgjør smerteterskelen er hvor lenge du blir tatovert.

En halvtime er ikke noe problem, men tre fire timer eller mer er vondt uansett hvor du tatoverer deg.

Min erfaring ang. tatoveringer og de som angrer seg er at det typisk er små ting som kanji, runer, bittesmå roser osv. som er de typiske tingene folk irriterer seg over etter noen år.

Husk at tatovering er ikke som noen annen kunstform, detaljer på bittesmå tatoveringer vil etterhvert vokse sammen til en "blob"

En liten sort flekk vil ofte se mer malplasseert ut en en skikkelig piece som er stor nok til at man får brukt detaljer, skygger osv. til å gjøre kunstverket "levende"

Heilt enig! Hvis ein fysst ska ta tatovering, så må ein ta noe mer enn ein liten fiseting...

Har sjøl 5 tatoveringar i ein alder av 20 år. Har ein tribaldrage mellom skuldrene (2000kr), ein svale under kvart kragebein (2800kr), fødselsdatoen min med romertall på høyre håndledd (60£) og ein som går fra midten av leggen, rundt ankelkulen og oppå vristå (140£).

Desidert vondaste plassen va oppå vristå og rundt ankelkulen. MEN - det e definitivt verdt det. Eg har tegna alle tatoveringane mine sjøl o.. Nå spare eg penger te ein sleeve som eg drive å designe.. :D

Elske tatoveringar! Kjeresten min har 30 stk :D Luuv it:)

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Jeg har en tatovering som dekker nesten hele ryggen. Nederst i korsryggen og ut mot "sideflesket" var det forferdelig vondt, men oppover langs ryggraden og på skuldrene var det ikke noe problem i det hele tatt. Vi har jobbet med den i 4-5 timer nå, og det gjenstår vel 2-3 timer ennå.

Også har jeg en edderkopp på innsiden av underarmen. Den var ikke vond i det hele tatt. Nå prøver jeg å tøffe meg opp til å pierce begge brystvortene... *grøsse* Tror det blir verre enn hele ryggtatoveringen.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Kor vondt er det å få tatovering? Eg har i fleire år tenkt å få tatovert ei lita rune på utsida av ankelen min, og har endeleg bestemt meg for å gjere det. Må berre finne den rette runa først.. (nokon som veit kor eg kan finne fine rune-bilder?) Er det veeeldig vondt å bli tatovert på ankelen? Kor mykje kostar ein liten enkel tatovering, sånn ca.? Er det vondt lenge etter sjølve behandlinga er over også? Eg er litt spent og smånervøs, men veit at den tatoveringen kjem til å glede meg i årevis.. Så det er nok verdt det.. Hehe..

Jeg har på ankelen, syns ikke det var spesielt godt men jeg syns det car verdt det , det vondeste er og lage såret, altså tegne rundt. Jeg betalte 700 kr for min ! Jeg syns det var veldig vondt etterpå. Ble veldig håven og øm

Endret av SportyShorty
fikset html
Skrevet

Har tre tatoveringer, en på skinka, en tribal på høyre arm, skulder, kragebein, bryst. En på foten. Planlegger nå en på ryggtavlen.

Den på skinka var ikke særlig vond. Tok ca 1 time. 15x15cm

Den jeg har på brystet, arm, skulder, kragebeinet måtte tas fire ganger pga jeg blødde så mye. tre ganger for å få hele motivet på og en gang for å etterfylle farge. Kragebeinet var særdeles vondt, men smerten er jo bare midlertidig.

Den på foten kjente jeg lite til 3x6cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...