Gjest Revenka Skrevet 14. november 2005 #21 Skrevet 14. november 2005 Jeg har 3 tatoveringer, ingen av dem er store. Den ene tok jeg i London for 9 år siden. Husker ikke hva jeg betalte. Den 2. tok jeg vel i 97, tror jeg betalte rundt 1000,- og den 3. tok jeg vel i 99 og betalte ca 700,-. Det gjør vondt å ta tatovering, men du klarer deg. Har en liten på innsiden av handleddet, der gjorde det vondt. Den på rumpa/hofta gjorde ikke like vondt. Og den som er over brystet gjorde vondt. Det gjør vondt, men ikke "gråtevondt". Det er værre å gå til tannlegen eller å få en piercing.
Smørblomsten Skrevet 14. november 2005 #22 Skrevet 14. november 2005 Har to...Dvs jeg har tatovert meg tre ganger, den første har nå blitt en såkalt cover-up + et tribal i korsryggen.... Har lyst på èn til, men prøver å la være....Fort gjort å få dilla!
Gjest vimse Skrevet 14. november 2005 #23 Skrevet 14. november 2005 Har, bak på skulderen. Tok for 12 år siden, den er fin den, må freshes opp litt, men ting tar tid... Ikke vet jeg om det går heller, huden min har på en måte ¨støtt fra seg¨ blekket, så den er litt ruglete på et vis, men man kan ikke se det, bare kjenne det. Vet heller ikke om det er vanlig at kan skje, men har hørt at det skjedd for andre også, også at noen har reagert på blekket. Det var vondt, men ikke sånn at jeg ikke klarte å sitte stille den stunden det tok. Omrisset var ikke så ille, men skyggeleggingen var vond, har en ulv som står på en stein. Man blir liksom litt nummen etterhvert, så etter en stund merker man ikke så mye til det. Jeg fikk beskjed om å smøre med solkrem, ikke ha den i solen på så og så lenge, husker ikke eksakt. Var forsiktig det første året jeg da.. Men, har nå lyst på en på ankelen jeg og...
Superlammet Skrevet 14. november 2005 #24 Skrevet 14. november 2005 Pris glemte jeg. Det varierer og kommer helt ann på størrelse, detaljer og beliggenhet på tattoostudioet.
Cola;) Skrevet 14. november 2005 #25 Skrevet 14. november 2005 Har en på skulderen og en på overarmen. Det var litt ubehagelig til å begynne med, men etter en stund så ble huden så nummen at jeg ikke merka noe.
Gjest Gitte Skrevet 14. november 2005 #26 Skrevet 14. november 2005 Har tatovering bak på ryggen.. mellom skulderbladene. Jeg angrer ikke, fordi jeg aldri ser den selv. Blir ihvertfall ikke lei av den Det er en sommfugl inni en tribal. Gjorde ikke vondt i det hele tatt, men ble ganske ømt etter et par timer med stikking. Betalte 2600 for den. Har lyst på en til..
Pauline Skrevet 14. november 2005 #27 Skrevet 14. november 2005 har også en på ankelen. Det var vondt, særlig nederst der beinet er nærmest, men ikke uholdbart. har hatt den i 5 - 6 år og aldri angret.
Saeria Skrevet 14. november 2005 #28 Skrevet 14. november 2005 Har en på siden av skinka, og syntes ikke det var vondt. Jeg tok den i 1998, og betalte 500 kroner for den. Må snart tilbake for å fylle inn litt farge. Ellers stemmer det at det er vondere å tatovere seg på steder hvor det er lite vev inntil beinet. Søssen min har en på skinka og en i korsryggen, og den siste var definitivt vondere å ta.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #29 Skrevet 14. november 2005 noen som vet om det blir "pent" (les:greit nok og at man heller har arr enn tatovering) hvis man fjerner en øverst på skinka, altså på hoften på en måte?
Trampe Skrevet 15. november 2005 #30 Skrevet 15. november 2005 Jeg har ei på skuldra. Jeg var veldig nervøs da jeg tok den, og spente meg, noe som gjorde at det var veldig vondt i begynnelsen. Men etterhvert gikk det bedre, og det var ikke så ille som jeg trodde det kom til å bli. Jeg har ikke angret i det hele tatt! Etterpå må du være flink å vaske den og smøre den, men du kjenner det ikke i det hele tatt. Ihvertfall gjorde ikke jeg det. Du må bare passe på at ikke skokanten eller sokkekanten gnager over såret. Ei venninne av meg har et lyn på ankelen, og hun syntes ikke det var vondt i det hele tatt. Det stakk litt helt nederst på beinet, men ellers var det ikke ille mente hun. Lykke til
Superlammet Skrevet 15. november 2005 #31 Skrevet 15. november 2005 Husk at man kan bygge på tattoos, eller velge noe som kalles Cover-art. Da tattoverer man over den gamle slik at man får et nytt og gjerne bedre laget motiv. Det er iallefall et alternativ til å fjerne den.
Sheba Skrevet 15. november 2005 #32 Skrevet 15. november 2005 Har en ikke alt for stor tatovering bak på venstre skulder. Har hatt den i mange år, men erindrer at det kjentes som å bli klort av en katt non-stop i den tiden det tok å lage den (ca 20 min)..mao, ikke særlig behagelig, men jeg gråt ihvertfall ikke!
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #33 Skrevet 15. november 2005 Har sendt forespørsel til eit tatoverings-studio i Bergen no, det ville visst koste mellom 750,- og 800,- for ei lita rune. Det er jo litt pengar for ein fattig student, men eg trur eg kan ta meg råd, for eg har veldig, veldig lyst.... Får sjå om eg kan få meg ein time etter eksamen....
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #34 Skrevet 15. november 2005 Husk at man kan bygge på tattoos, eller velge noe som kalles Cover-art. Da tattoverer man over den gamle slik at man får et nytt og gjerne bedre laget motiv. Det er iallefall et alternativ til å fjerne den. ← Men min er "heldekkende" - må jo bli litt størrelse på den da... Og motivet er jo overlevelig, bare veldig kjedelig
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #35 Skrevet 15. november 2005 Men min er "heldekkende" - må jo bli litt størrelse på den da... Og motivet er jo overlevelig, bare veldig kjedelig ← Kva motiv har du?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #36 Skrevet 15. november 2005 Hjerte... Er blodharry og jeg tok den i et slags latterlig opprør mot mor og far... Han leide senere hus av foreldrene mine, pappa forklarte veeeeeldig nøye at han ikke skulle borti datteren hans med nål mer...
Superlammet Skrevet 16. november 2005 #37 Skrevet 16. november 2005 Tjaa mye man kan gjøre med et heldekkende hjerte da. Hjerter kan gjøres om til så mangt, evnt videreutvikle det. Kommer selvsagt litt ann på åssen stil du har ellers da...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #38 Skrevet 16. november 2005 Tjaa mye man kan gjøre med et heldekkende hjerte da. Hjerter kan gjøres om til så mangt, evnt videreutvikle det. Kommer selvsagt litt ann på åssen stil du har ellers da... ← Jeg har en stil som ikke samsvarer med tatoveringer
Superlammet Skrevet 16. november 2005 #39 Skrevet 16. november 2005 Jeg har en stil som ikke samsvarer med tatoveringer ← Hehe da vil jeg påstå at du har et lite problem...
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 24. august 2008 #40 Skrevet 24. august 2008 Jeg har tenkt litt på en sånn : Zoso Det er et symbol fra Jimmi Page, Led Zeppelin gitaristen. (klodens BESTE band!!!) Symbolet er visst fra 1600-tallet. Det har noe å gjøre med saturn å gjøre. Noe okult også, visstnok. Det var derfor han valgte det. Men han tok orginalen og forandret litt på det. Hva det betyr for han er uvisst. Men jeg synes det symbolet er utrolig stilig. Tar tenkt på dette en god stund nå. Og om jeg skal gjøre det, tror jeg at jeg vil ha det på siden av leggen. Ned med foten. Ikke PÅ ankelen, men, ja på siden, nede på leggen. Ikke forran.. :gjeiper: Nok snakk. Tror dere det vil gjøre veldig vondt?? Det er det som holder meg tilbake tror jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå