Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Overrasket over at få diskuterer på singelforumet i forhold til de andre jeg.. Er det slik at det er så få single folk som besøker denne siden? eller er det så kjedelig å diskutere singellivet i forhold til parforhold? he-he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 eller er det så kjedelig å diskutere singellivet i forhold til parforhold? tydligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 ja, det skjer jo ikke så mye å diskutere i et singelliv da. Det skjer ting bevares, men det er jo ting som tas opp i alle andre tråder - singellivet som sådan er jo ikke stort å snakke om... egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2005 #4 Del Skrevet 16. november 2005 He he... Trådstarter, du minner meg om mine ikke-single venninner. De snakker i vei om barna sine, mennene, hverdagslivet i familien med de store og små sorger og gleder. Og når de merker at jeg blir litt taus og fraværende i diskusjonen, spør de: Å, ja, hvordan går det egentlig med deg? Har du hatt noen one-night-stands i det siste? Eller hvordan gikk det med elskeren du hadde sist? Da prøver de å peile inn diskusjonen på singel-livet, og det de tror jeg, som singel, er interessert i å prate om. Men det JEG synes er interessant å diskutere er bøker, aktuelle hendelser, livet generelt som ikke er knyttet til en bestemt person / familie... Fokuset på det man er opptatt av blir jo så bredt når en er singel! Derfor er det vel ofte rett etter man har blitt singel at man har størst behov for denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. november 2005 #5 Del Skrevet 16. november 2005 Einig soleil~noir! Eg vil diskutere samfunnsspørsmål, bøker, filmar, politikk... Ikkje berre barn, jobb, familie. Og sexlivet mitt har dei ikkje noko med nokon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå