Gå til innhold

Samboer slapp bomba i natt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan går det med deg ts?❤️

Anonymkode: dcc79...28f

Takk som spør ❤️ Det er fortsatt helt kaos. Han har i dag vendt om helt, som jeg på en måte kunne forutse. Han har grått og grått, tryglet meg om å bli og sier han vil gjøre alt for meg. Han var helt knust, har aldri sett han slik før. Det at han slo opp med meg like etter det skjedde var nok en form for forsvarsmekanisme fra hans side, veldig lite rasjonelt. Men det er likevel vondt at han ikke lot meg ta valget selv. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

Anonymkode: 881f8...762

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk som spør ❤️ Det er fortsatt helt kaos. Han har i dag vendt om helt, som jeg på en måte kunne forutse. Han har grått og grått, tryglet meg om å bli og sier han vil gjøre alt for meg. Han var helt knust, har aldri sett han slik før. Det at han slo opp med meg like etter det skjedde var nok en form for forsvarsmekanisme fra hans side, veldig lite rasjonelt. Men det er likevel vondt at han ikke lot meg ta valget selv. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

Litt sånn "jeg slår opp med deg så du ikke får slått opp med meg". Huff, trasig opplegg. Er det krokodilletårer eller er han virkelig ordentlig lei seg?

Anonymkode: 57110...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først bare tittelen og trodde han seriøst bare prompet, men uansett: 

Han er ikke noe å samle på, utro eller ikke. For en ræva person han er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt. Tror at han brukte utroskapen som et middel, unnskyldning for å komme seg ut. Dra. Han er ikke vært det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Litt sånn "jeg slår opp med deg så du ikke får slått opp med meg". Huff, trasig opplegg. Er det krokodilletårer eller er han virkelig ordentlig lei seg?

Anonymkode: 57110...d8e

Han virket oppriktig lei seg ja. Var helt utrøstelig. Men litt sent. Hadde han bare vært sånn da han kom hjem på lørdagsnatta, istedenfor helt iskald… 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huff så vanskelig dette er.. du er i sjokk enda og tipper du blir sintere etterhvert når det synker inn. 
Du vet jo hva han vil nå så jeg hadde villa tatt litt avstand om han kan bo med foreldre feks ett par uker? Så får du tenkt deg om. 
Han må isåfall komme med en rimelig god grunn for å ha gjort dette. Og han bør vite at han ikke får samme dama (deg) som du har vært før. Sinne ditt kommer til å komme og gå lenge og du vil enten du vil eller ikke bli mistroisk. Noe han blir lei av etterhvert og mener dette er noe du bør legge bak deg.. (vært gjennom noe samme selv). Og det er hardt å fortsette. Men hardt og gå også om du har mye følelser for han. Du må bare ta litt tiden til hjelp å se hva du føler etterhvert. ❤️

Anonymkode: dcc79...28f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppfatter det slik at noen i kommentarfeltet mener at dersom du har en av de nedturene i et forhold så er bare å pule andre ? Det er greit fordi kjæresten/ektefelle  har det litt tøft og  du blir lei av h*n. 

Anonymkode: c6591...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer du til å orke å ta i ham igjen?

Hva kommer du til å tenke neste gang han går ut på byen?

Hvordan kommer din troskap til å være om dere fortsetter? 

Jeg har prøvd å gå videre i forholdet etter noe sånn, men alt var ødelagt.

Anonymkode: 8467e...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 8.23):

Min samboer og kjæreste gjennom mange år kom hjem fra byen i natt, og slapp tidenes bombe. Han hadde vært utro (altså i natt) og ville gjøre det slutt. Sa jeg fortjente bedre og at han og forholdet ikke var verdt å kjempe for. Jeg er helt knust. Hadde mine mistanker, da jeg ikke fikk svar eller kontakt med han gjennom hele kvelden/natta. Han har brutt tilliten min noen ganger før (mange år siden, sist gang for 5 år siden), så jeg vet med meg selv at jeg egentlig ikke kan tilgi noe mer fra han. Han er likevel en utrolig bra fyr, kjempesnill og egentlig alt jeg ser etter i en mann. Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, kjøpt ny bil og prøver på barn. Alt er nå ødelagt.

Hvordan kommer man seg videre fra noe sånt? Har ikke sovet noen ting i natt, bare gråter. Føler utrolig nok skyld i det hele, da jeg ikke har hatt det så bra siste tiden, og har derfor ikke vært så lett å leve med. Han gjør hele tiden sitt ytterste for at jeg skal ha det bra, men jeg har nok i det siste gitt mye uttrykk for at jeg aldri blir fornøyd. Kanskje han bare fikk nok…. 

Du må tenke: det var ikke meningen at det skulle være dere.... i bibelen står det så vakkert at din vei er lagd før deg før du ble født...ikke sørg..    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...