Anihilus Skrevet 18. juni 2022 #1 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg er en 47 år gammel mann som trener kampsport. Jeg har trent karate i 2-3 år, men trener nå thaiboksing og grapling. Øktene varer i 1,5 time og er utrolig intense. Styrke, kondisjon, teknikk og sparring. Jeg trener 2-3 ganger pr uke. Jeg er vel litt i eldste laget for å drive på med dette, men så lenge jeg har det gøy og ikke får skader så fortsetter jeg. Jeg er i normalt god form vil jeg si. Så er spørsmålet, bør jeg ta proteinpulver (eller noe annet) etter trening? Man mister jo muskelmasse etter som man blir eldre. Hva bør jeg i såfall kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 18. juni 2022 #2 Del Skrevet 18. juni 2022 Det kan være nyttig om du sliter med å få nok via kosten. Vanlig myseprotein er helt fint ✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anihilus Skrevet 18. juni 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juni 2022 Hvordan vet jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. juni 2022 #4 Del Skrevet 19. juni 2022 Anihilus skrev (5 timer siden): Hvordan vet jeg det? Da må du analysere kostholdet ditt i en liten periode for å se hvor du ligger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå