AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Skulle kjøpe mango og kostet 160 kr for 4 stk. Altså 40 kr per mango! Spesielt store er de heller ikke! Bare her mangoen er så dyr?😅 Anonymkode: 1f7d7...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Det er inflasjon, mangel på vann, dyr energi til produksjon og transport osv osv. Ja, alt vil være dyrere denne sommeren. Anonymkode: 2e5d6...284 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Skulle kjøpe mango og kostet 160 kr for 4 stk. Altså 40 kr per mango! Spesielt store er de heller ikke! Bare her mangoen er så dyr?😅 Anonymkode: 1f7d7...8cd Koster 10,- stk for mango på Oda, og da får du den levert på døra. Anonymkode: 58b92...670
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Syns ikke det er det minste merkelig at slike ting går opp i pris nå. Først skal det gå med vanvittige mengder vann på å produsere det, arbeidskraft, og så transport. Det er mange som skal ha en del av kaka. Anonymkode: 2e06a...832 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns ikke det er det minste merkelig at slike ting går opp i pris nå. Først skal det gå med vanvittige mengder vann på å produsere det, arbeidskraft, og så transport. Det er mange som skal ha en del av kaka. Anonymkode: 2e06a...832 De som koster en tier er alltid harde og smakløse. Anonymkode: 70c50...4b9 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Prisene i matbutikken økes 1 juni😫 Anonymkode: 0bc04...752
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skulle kjøpe mango og kostet 160 kr for 4 stk. Altså 40 kr per mango! Spesielt store er de heller ikke! Bare her mangoen er så dyr?😅 Anonymkode: 1f7d7...8cd Tror du mangoen vokser i drivhus hos norske bønder? ?? Du kan jo prøve å tenke på hvor den mangoen vokser. Og tenke på alle leddene som inngår i prosessen fra frøet er sådd til den ligger i din handlepose. Synes du fortsatt 40kr er dyrt? Anonymkode: d20de...410 6
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 Helt vanvittig og være skal det bli.
Mamajune11 Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De som koster en tier er alltid harde og smakløse. Anonymkode: 70c50...4b9 90% stein, 8% frukt, 2% skall. Det er dritt mango. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 På tide å innse at det er ikke alt man trenger å ta seg råd til. Anonymkode: 74e2c...659 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 Kjøp pakistansk mango. De smaker mye bedre. Anonymkode: 45d8c...2e8 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #13 Skrevet 16. juni 2022 Enig med kommentaren over her, dra på på en innvandrer butikk og kjøp en kasse av den Pakistanske mangoen, det er no helt annet det ❤️ De er i begynnelsen av sesongen akkurat nå. Kjempe søte ❤️ Anonymkode: 0e2f9...286 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du mangoen vokser i drivhus hos norske bønder? ?? Du kan jo prøve å tenke på hvor den mangoen vokser. Og tenke på alle leddene som inngår i prosessen fra frøet er sådd til den ligger i din handlepose. Synes du fortsatt 40kr er dyrt? Anonymkode: d20de...410 Var ikke de prosessene der før og? Anonymkode: fec5b...93f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #15 Skrevet 16. juni 2022 Mangoen på Kiwi kostet 15 kr når jeg kjøpte ista Anonymkode: d0d11...e33
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 Mango har kostet over 40,- i alle fall de siste fem årene. Men nå bor jeg i Nord-Norge da. Anonymkode: 2cdd1...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle kjøpe mango og kostet 160 kr for 4 stk. Altså 40 kr per mango! Spesielt store er de heller ikke! Bare her mangoen er så dyr?😅 Anonymkode: 1f7d7...8cd Hvor er her 🤦♀️ Anonymkode: e43c3...5f1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #18 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): innvandrer butikk Anonymkode: 0e2f9...286 wtf? Anonymkode: 69590...d17
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 40 kr er vel rundt det jeg ville forventa at prisen på en mango er? Muligens litt lavere midt i høysesong, men 30-40 kr oppfatter jeg ikke som urimelig for en ‘luksusfrukt’ dyrket på andre siden av jorda. Anonymkode: 890f9...63d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Enig med kommentaren over her, dra på på en innvandrer butikk og kjøp en kasse av den Pakistanske mangoen, det er no helt annet det ❤️ De er i begynnelsen av sesongen akkurat nå. Kjempe søte ❤️ Anonymkode: 0e2f9...286 Min gjetning var at det var pakistansk mango hun allerede hadde kjøpt, siden hun snakket om 4-pakk. Jeg kjøpte min første lille gule denne uken, smaker himmelsk! Turte ikke se på prisen😄 Anonymkode: a4cd1...c34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå