Gå til innhold

Sjaman Druek - fullstendig ferdig


rudolf-75

Anbefalte innlegg

Jeg tipper at de fleste som i sin tid kritiserte Ari Behn, ville gitt mye for å bytte ham tilbake hvis det var mulig😄

  • Liker 23
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Molly85 skrev (8 timer siden):

Han drar rasismekortet. Märtha er jo helt blåst som faller for en så tragisk fyr! Hun må ha problemer med selvbilde, eller så er han en manipulativ dritt. Evt begge deler. Makan! Skal han der få innpass i kongefamilien er det bare å avskaffe hele driten (og frem til nå har jeg vært for dem).

Eh....du snakker om ei som starta ENGLESKOLE. Ingen av dem er helt på nett.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, theTitanic said:

Dette handler ikke om rasisme, men om at Durek ikke er frisk til sinns og derfor vil skjemme ut kongehuset, norge og det norske folk. Prinsessen har han skjemt ut for lenge siden. Hoffnarr er et treffende ord.

 Joda, det var misnøye med Ari og Mette Marit. En alenemor og en depressiv kunstner fikk ufortjent mye tyn. Denne gangen, når en fullstendig gal mann, inntar arenaen så er det virkelig grunn til å klage. 

Jeg mislikte Ari til han gikk ut og fortalte om sine psykiske lidelser. Etter det fikk jeg respekt for mannen.

Men før det, så jeg han bare som en sjøldigger med oppblåst ego.

Mette-Marit syntes jeg var ok... ikke bra men ok. Hun har hatt tendenser til å kompensere for sin oppvekst med å sløse med penger og hatt et veldig stort forbruk. Jeg har alltid sett på henne som usikker. Hun bruker kjoler i hundretusenkroners-klassen, og reiser til Afrika for å snakke om å hjelpe mennesker med Aids. Men hadde Håkon giftet seg med en annen, ville hun sikkert brukt like mye på seg selv.

Jeg skal si at Martha ikke har noe bunnmål for hva hun plukker opp. Jeg mistet respekten for Martha fra hun begynte med engletullet sitt. Men hun blir bare verre.

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

theTitanic skrev (12 timer siden):

Dette handler ikke om rasisme, men om at Durek ikke er frisk til sinns og derfor vil skjemme ut kongehuset, norge og det norske folk. Prinsessen har han skjemt ut for lenge siden. Hoffnarr er et treffende ord.

 Joda, det var misnøye med Ari og Mette Marit. En alenemor og en depressiv kunstner fikk ufortjent mye tyn. Denne gangen, når en fullstendig gal mann, inntar arenaen så er det virkelig grunn til å klage. 

Kongen godtar han, så da godtar jeg. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (12 timer siden):

At han mener at barn påfører seg selv kreft er grunn nok til å aldri akseptere han.

Han sier nordmenn lever i en boble men jeg vil tørre å påstå at det er han som lever i en boble som tror han kommer unna med uttalelsene sine.

Mannen min er afro amerikaner og har kun negative tanker om Durek og sier at å dra rasismekortet i denne sammenheng er bare søkt.

Hvordan han kan tro han kan si at han er halvt reptil, si barn påfører seg selv kreft og x antall andre uttalelser men samtidig klage på rasisme for hvorfor han ikke blir akseptert, er ett mysterie for folk flest.

 

Unnskyld Ari, for at offentligheten dømte deg så hardt, du var bare en kunstnerisk sjel med gode intensjoner!

I motsetning til Mr fake sjaman.

 

Nei Durek, det er ikke pga fargen din vi ikke aksepterer deg men pga hvem du er!!

Märtha tror jo det samme. Og vi har faktisk ytringsfrihet i Norge. Durek har like mye rett til å si det han vil, som Sian, og deg og meg. Uanhengig av hva andre måtte mene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måte på hvilke høye tanker han har om seg selv. For ikke å snakke om de forskrudde øglegreiene. Jeg klarer ikke fyren. Det er en blanding av Hollywood-narsissisme, koko-alternativisme og null vilje til å se på seg selv men dra rasismekortet for hva det er verdt. Og hva med kvinnesynet? De der rense vagina-greiene er ikke Innafor på en plass. 

Endret av parmanoia
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongen vet å velge sine kamper, og dette er ikke en da de. Som jeg har sagt tidligere, de kommer nok ikke til å få noen barn (med mindre de adopterer). Märtha og jentene hennes er dessuten langt bak i arverekken og vil dermed ha liten påvirkning. De tjener også sine egne penger, så heller ikke en utgift for staten. Det ser også ut til at de kommer til å bo i USA, mens Norge blir ferieland eller noe slikt. Det gjør jo at de vil bli lite synlig her i landet.

Kongen selv måtte jo kjempe for å få sin Sonja en gang i tiden, det samme måtte Haakon for sin Mette-Marit. Nye barrierer brytes stadig. Men som andre sier, det er IKKE fargen hans som gjør oss skeptiske mot han. Han har en flott farge! Ser at han igjen drar rasismekortet. Han er med andre ikke villig til å høre hva andre mener, for han vet jo best allerede...

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (7 minutter siden):

Märtha tror jo det samme. Og vi har faktisk ytringsfrihet i Norge. Durek har like mye rett til å si det han vil, som Sian, og deg og meg. Uanhengig av hva andre måtte mene. 

Selvfølgelig har han det, har noen sagt noe annet? 
 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (42 minutter siden):

Jeg mislikte Ari til han gikk ut og fortalte om sine psykiske lidelser. Etter det fikk jeg respekt for mannen.

Men før det, så jeg han bare som en sjøldigger med oppblåst ego.

Mette-Marit syntes jeg var ok... ikke bra men ok. Hun har hatt tendenser til å kompensere for sin oppvekst med å sløse med penger og hatt et veldig stort forbruk. Jeg har alltid sett på henne som usikker. Hun bruker kjoler i hundretusenkroners-klassen, og reiser til Afrika for å snakke om å hjelpe mennesker med Aids. Men hadde Håkon giftet seg med en annen, ville hun sikkert brukt like mye på seg selv.

Jeg skal si at Martha ikke har noe bunnmål for hva hun plukker opp. Jeg mistet respekten for Martha fra hun begynte med engletullet sitt. Men hun blir bare verre.

Mislikte Ari til han var åpen om psykiske lidelser… mener du at Durek ikke er psykisk syk? Er gal å være psykisk syk.. Sterkt å si dette om Ari. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er en spirituell handling i mine øyne. Når man får orgasme har man oppnådd den høyeste vibrasjonen et menneske kan få, og jeg kan godt tenke meg at det er en grad av energioverføring. Man føler seg jo tappet når man er rundt mennesker med tung, negativ energi. Man slipper inn et annet menneske i sitt energifelt.

Men jeg har ikke satt meg inn i hva Durek mener, det er kanskje litt overdrevet. Spesielt siden han hevder han er en reptil...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dama få være i fred. Barna har det fint. Märtha har det fint. Durek er fornøyd og kongen godtar. Hvorfor så sint? Durek skal sikkert ikke jobbe her, så det spiller ingen rolle hva han sier sånn sett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett problem med Durek. 

Men, det har absolutt ingen ting med hud fargen hans å gjøre.  Under huden er vi alle like..

 

Men, utsagn som avtrykk i vagina fra tidligere partnere, helbrede kreft, osv osv osv, gjør meg direkte kvalm! 

Jeg skulle med glede ha forklart han dette, men han hadde sikkert klart å vri det i sitt eget hode til att det handler om hudfargen hans! 

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se det han snakker om at vi nordmenn generelt er litt firkantet, vi liker det trygge og «normale». Jeg synes det alternativet er litt spennende og fascinerende, men innenfor visse grenser. Noe av det Durek har uttalt synes jeg er langt over streken og jeg synes han til tider har utvist lite respekt både for kongehuset og det norske folk. Jeg får dårlige vibber av han og det siste intervjuet i VG gjorde det ikke noe bedre. 
Jeg tviler ikke på at de har opplevd rasisme og det må vi bekjempe med alt vi har, men jeg er ikke enige med dem i at rasisme er hovedårsaken til nordmenns skepsis, jeg er overbevist om at det handler om hvordan han har fremstilt seg selv (og i noen grad også blitt fremstilt) utad. 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
Mamajune11 skrev (2 timer siden):

Kongen godtar han, så da godtar jeg. 

Blind tiltro er sjelden en positiv egenskap.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at de har opplevd kritikk og rasisme. Men en kan ikke dra rasisme-kortet hele tiden. Det er hans uttaler om sykdom, og særlig kreft, som gjør at jeg er skeptisk til fyren. Ikke hudfarge eller at han har vært sammen med menn eller andre ting. 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Leonaen said:

Mislikte Ari til han var åpen om psykiske lidelser… mener du at Durek ikke er psykisk syk? Er gal å være psykisk syk.. Sterkt å si dette om Ari. 

Vel ja, du vil vel at jeg skal være ærlig? Jeg syntes han virket selvgod når de giftet seg. I ettertid skjønte jeg at han hadde oppturer og nedturer, og at han var 'oppe' og høytflyvende når han sa eller gjorde det som jeg mente var skryt. Jeg så det sårbare mennesket Ari, og ble lei meg når de skilte seg. Når han døde, syntes jeg det var trist at et fint menneske gikk bort.

Slik det er med Durek nå... jeg kan ikke se for meg at han skal si eller gjøre noe som får meg til å skifte syn på han. Jeg vet ikke om han er psykisk syk eller en parasitt som lever ved å suge ut penger fra godtroende mennesker som vil ha 'sjamanhjelp'. Men jeg tror han er det siste. En sjarlatan som elsker seg selv og som bruker mennesker for at han skal få penger og nå, berømmelse.

 

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ops2 skrev (37 minutter siden):

Slik det er med Durek nå... jeg kan ikke se for meg at han skal si eller gjøre noe som får meg til å skifte syn på han. Jeg vet ikke om han er psykisk syk eller en parasitt som lever ved å suge ut penger fra godtroende mennesker som vil ha 'sjamanhjelp'. Men jeg tror han er det siste. En sjarlatan som elsker seg selv og som bruker mennesker for at han skal få penger og nå, berømmelse.

 

Det tror jeg og.

Skurk tvers igjennom.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier folk som er uenige med han er det fordi han er svart. Han høres ut som en diktator. Med slike holdninger har jeg ingenting til overs for denne fyren. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde en veldig arrogant holdning i dag, ikke mye sympatisk fremtoning dessverre … Marha smilte hele tiden og var tydeligvis kjempestolt men han hadde bare nesen i sky … Regner med han har sørget for å få sin inntreden i kongefamilien og eliten i Norge i diverse medier som kan fremme hans lugubre business. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...