rudolf-75 Skrevet 15. juni 2022 #1 Del Skrevet 15. juni 2022 Det er overveiende sannsynlig at han er en sjarlatan men det har jo Martha også vert, bl.a. i forbindelse med engleskolen der hun håvet inn enorme summer ved å innbille folk at de kunne oppnå direkte kontaqkt med engler. Hun fikk folk til å legge seg ned på gulvet og lukke øynene og når de våknet igjen hadde de englefjær over hele seg. Først når en fagperson ba om å få tilsendt noen av fjærene for dna-analyse innrømmet hun at det ikke var ekte englefjær og kom med en bortforklaring som skulle rettferdiggjøre svindelen. Derfor har hun vel bare funnet en mann av samme ulla og nå blir jo folk informert om at han er en sjarlatan og det er færre som kjøper hans tjenester, så jeg skjønner egentlig ikke problemet. Skandalen med å ha en sjarlatan i kongefamilien var jo allerede tilstede lenge før Durek kom inn.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 15. juni 2022 #2 Del Skrevet 15. juni 2022 Fordi han er svart, enkel forklaring på det. Mange folk tør nok ikke å innrømme det, hadde karen vært snøhvit, norsk, men like skrullete så hadde han ikke fått i nærheten av like mye hets . Slik er realiteten og det er veldig synd. La folk finne lykken med hvem de vil. Folk dypt inne elsker vell å kritisere alt og alle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 15. juni 2022 #3 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) Durek og Martha blir Norges versjon av Meghan og Harry. Bruke rasisme for alt det er verd. Jeg lurer på hvor mange rasistiske kommentarer de har fått, egentlig. Og hvor mange som går på krefthelberederi og rensing av vagina etter for mye sex, som Durek har holdt på med. Jeg tror de to er slike som vil ta absolutt alt som ikke er skamros og ❤️ som hat, uansett hva innholdet er. Skjøre egoer som lever i en verden hvor alt handler om dem. Og jeg liker ikke Martha i det hele tatt, fra hun begynte med englevåset. Jeg syntes Ari var kvalm og selvgod da hun giftet seg med han. Når Ari ble åpen om sine psykiske problemer, så steg han i min aktelse. Men før det så jeg han som en sleiping og henne som dum. Og Ari var da så hvit og norsk som nysnø. Endret 15. juni 2022 av ops2 33 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørneredet Skrevet 15. juni 2022 #4 Del Skrevet 15. juni 2022 6 hours ago, rudolf-75 said: Hun fikk folk til å legge seg ned på gulvet og lukke øynene og når de våknet igjen hadde de englefjær over hele seg. Var alle pengene deres borte. *fikset 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bag Skrevet 15. juni 2022 #5 Del Skrevet 15. juni 2022 Dette er det en tråd om allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 15. juni 2022 #6 Del Skrevet 15. juni 2022 ops2 skrev (7 timer siden): Durek og Martha blir Norges versjon av Meghan og Harry. Bruke rasisme for alt det er verd. Jeg lurer på hvor mange rasistiske kommentarer de har fått, egentlig. Og hvor mange som går på krefthelberederi og rensing av vagina etter for mye sex, som Durek har holdt på med. Jeg tror de to er slike som vil ta absolutt alt som ikke er skamros og ❤️ som hat, uansett hva innholdet er. Skjøre egoer som lever i en verden hvor alt handler om dem. Og jeg liker ikke Martha i det hele tatt, fra hun begynte med englevåset. Jeg syntes Ari var kvalm og selvgod da hun giftet seg med han. Når Ari ble åpen om sine psykiske problemer, så steg han i min aktelse. Men før det så jeg han som en sleiping og henne som dum. Og Ari var da så hvit og norsk som nysnø. Så Ari måtte få seg mentale problemer,før du fikk sympati og begynte å like han? herregud 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sådan Skrevet 15. juni 2022 #7 Del Skrevet 15. juni 2022 Tråd om vg forside-saken og generelt om det siste rundt Durek. Jeg synes at å sammenligne "spirituell" tenkning mot vitenskapsmenn blir helt merkelig. Ingen kan se eller vite om en kvinne har hatt mye sex, på "auraen" eller liknende. Ja, hun er kanskje mer selvsikker i senga - er det noe som må "renses" bort før hun ligger med flere? Slik at Durek / liknende føler seg mer maskulin og "i kontroll"? Uansett synes jeg han overdriver voldsomt. Han ser jo ikke selv at å påstå at han kan kurere kreft er engangsbillett til å miste respekt hos nesten alle i det norske samfunnet. Han leder jo folk i døden. Man er jo ikke rasist fordi man påpeker det - slik han prøver å fremstå i vg. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 15. juni 2022 #8 Del Skrevet 15. juni 2022 Han drar rasismekortet. Märtha er jo helt blåst som faller for en så tragisk fyr! Hun må ha problemer med selvbilde, eller så er han en manipulativ dritt. Evt begge deler. Makan! Skal han der få innpass i kongefamilien er det bare å avskaffe hele driten (og frem til nå har jeg vært for dem). 40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 15. juni 2022 #9 Del Skrevet 15. juni 2022 Kongen vår godtar han, da godtar jeg også. Bare husk det var surmuling angående Ari og Mette-Marit også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 15. juni 2022 #10 Del Skrevet 15. juni 2022 Dette handler ikke om rasisme, men om at Durek ikke er frisk til sinns og derfor vil skjemme ut kongehuset, norge og det norske folk. Prinsessen har han skjemt ut for lenge siden. Hoffnarr er et treffende ord. Mamajune11 skrev (1 minutt siden): Kongen vår godtar han, da godtar jeg også. Bare husk det var surmuling angående Ari og Mette-Marit også. Joda, det var misnøye med Ari og Mette Marit. En alenemor og en depressiv kunstner fikk ufortjent mye tyn. Denne gangen, når en fullstendig gal mann, inntar arenaen så er det virkelig grunn til å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. juni 2022 #11 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg gleder meg til å se Durek i bunad, en sånn med grønn skjorte og flosshatt. Og knestrømper, det ville han ha kledd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Janzypants Skrevet 15. juni 2022 Populært innlegg #12 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg har egentlig ikke hatt noen sterke meninger om dette forholdet - før nå. Jeg kjenner jeg blir regelrett forbanna når jeg leser VG-saken nå! Han skal gifte seg med prinsessen av Norge - det er klart det blir kontroverser når han går ut og sier at kreft er selvforskyldt, at han er et reptil (dette sa han at visstnok var et veddemål han tapte - jeg tror det er bulls**t) eller at kvinner som har hatt x antall sexpartnere har avtrykk i vaginaen som han kan rense vekk. Det er DISSE påstandene folk flest reagerer på!! Ja, det er nok også enkelte som lirer av seg rasistisk dritt som ikke hører hjemme noe sted, men det velger jeg å tro at gjelder de færreste, så det å gå ut i pressen og anklage nordmenn FLEST for å være rasistiske og si at flertallet av oss ikke ønsker en svart mann inn i kongehuset, det får meg til å tenne på de fleste plugger nå! 😡 Jeg blir både forbanna over, og jeg nekter å (indirekte) bli kalt rasist fordi jeg har betenkeligheter med at Verrett nå skal inn i Kongefamilien - IKKE pga hudfargen hans, men med tanke på alle de kontroversielle påstandene og meningene han kommer med! Som sagt, jeg har ikke hatt noen sterke meninger om dette forholdet før nå, men når han går ut i pressen og kaller nordmenn flest for rasister, så kjenner jeg at det koker over! Det er utrolig ødeleggende for debatten at rasismekortet slenges ut i øst og i vest - når (jeg vil vel si 99,5% av nordmenn) ikke kunne brydd seg mindre om hvilken hudfarge mannen har! Det er ikke dét denne saken handler om! Så skal det også sies at jeg betviler ikke at de har fått rasistiske meldinger i innboksen, men jeg nekter å tro at det er overvekten! For meg så virker det også litt som at den mannen er svært mediakåt og jeg sitter med følelsen om at all PR er god PR. De hadde nok begge to tjent på å holde kjeft og si "ingen kommentar", men det er nok for seint nå! 64 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg moroklompen Skrevet 15. juni 2022 Populært innlegg #13 Del Skrevet 15. juni 2022 At han mener at barn påfører seg selv kreft er grunn nok til å aldri akseptere han. Han sier nordmenn lever i en boble men jeg vil tørre å påstå at det er han som lever i en boble som tror han kommer unna med uttalelsene sine. Mannen min er afro amerikaner og har kun negative tanker om Durek og sier at å dra rasismekortet i denne sammenheng er bare søkt. Hvordan han kan tro han kan si at han er halvt reptil, si barn påfører seg selv kreft og x antall andre uttalelser men samtidig klage på rasisme for hvorfor han ikke blir akseptert, er ett mysterie for folk flest. Unnskyld Ari, for at offentligheten dømte deg så hardt, du var bare en kunstnerisk sjel med gode intensjoner! I motsetning til Mr fake sjaman. Nei Durek, det er ikke pga fargen din vi ikke aksepterer deg men pga hvem du er!! 42 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juni 2022 #14 Del Skrevet 15. juni 2022 Kongens eldste avkom gifter seg med en fyr som har cosplayet Thulsa Doom så lenge at han tror på det…🥴 Men selvfølgelig er det rasisme å reagere…🙄 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. juni 2022 #15 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg har heller ikke hatt så sterke meninger om durek annet enn at det har virket som at han har utnyttet henne og hennes prinsessetittel overalt i alle medier gjennom hele perioden siden de ble kjent. Hun har vært så forelsket at han kunne si alt mulig. Legger ut om at han gir henne tre orgasmer på rappen og hun ber han om å komme men han vil ikke. Han sier små barn som får kreft vil dette selv og selvsagt kan kan kurere kreft. Og snu atomer. Han kan rense kvinnelige vaginaer fra tidligere partnere - og ikke minst har han tidligere vært en farao og nå er han reptil. Og veldig mye annet som er meget merkelig. Fargen bryr jeg meg ikke om selv om det er lett for ham å dra rasismekortet selvsagt, det gjør han hver gang han er i Norge. Han er såpass kontroversiell i seg selv at fargen spiller overhodet ingen rolle. Liker Martha og har tenkt at en dag får hun skikkelig kjærlighetssorg av en kalkulert person. Men nå skal de gifte seg og det er jo sikkert fint for begge. Nå skal jeg slutte å bekymre meg for Martha for hun går inn i dette med vidåpne øyne.😊 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juni 2022 #16 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg synes dette var bra sagt. https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2022/06/15/195852105/abid-raja-raser-mot-durek-verrett-det-stemmer-ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 15. juni 2022 #17 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg elsker kongefamilien, men dette kommer til ødelegge dette for meg. Det har ingenting med rase å gjøre men med hans holdninger. Er redd dette kommer til å være starten på slutten for det norske kongehus. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 15. juni 2022 #18 Del Skrevet 15. juni 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Jeg synes dette var bra sagt. https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2022/06/15/195852105/abid-raja-raser-mot-durek-verrett-det-stemmer-ikke Har ingenting imot Melby, men kanskje Raja burde vært Venstres partileder 💪 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juni 2022 #19 Del Skrevet 16. juni 2022 Adobyen skrev (6 timer siden): Jeg synes dette var bra sagt. https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2022/06/15/195852105/abid-raja-raser-mot-durek-verrett-det-stemmer-ikke Jeg også. Helt enig med Raja, tror han har rett og setter ord på det de fleste mener. Jdz skrev (6 timer siden): Har ingenting imot Melby, men kanskje Raja burde vært Venstres partileder 💪 Enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampstamped Skrevet 16. juni 2022 #20 Del Skrevet 16. juni 2022 Ohh..En mann som er så lett å mislike som han skulle ha forbud mot å dra rasismekort..Fantastisk bra at Bjørlo og Raja adresserte dette i VG-artikkel, nylig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå