Gå til innhold

Dater en som er konstant sliten...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (13 minutter siden):

Jeg forstår at du er bekymret for ham når han i utgangspunktet er på et dårlig sted, og muligens velger å gå tilbake til exen, som ikke var bra for ham. Jeg tror likevel du må la han finne ut av dette selv. Vi kan ikke alltid fikse folk. Det er lett å si når man sitter på utsiden, men det er dessverre sant. Av og til må de finne ut av det selv, og også betale prisen i etterkant, ved at han for eksempel muligens mister deg.

Han har nok fortsatt følelser for henne desverre. Bare rart han bretter ut alt det onde hun gjorde mot han, for så ignorere meg videre, jeg viste mye sympati itillegg. Finner ingen logikk. 

Anonymkode: 9e8c3...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Bøtteballetten skrev (1 minutt siden):

Lov meg at du ikke tenker dårlig om deg selv.  Dette har med ham selv å gjøre. Ikke deg. 😉

Skal prøve :) Et dårlig tidspunkt han gjorde det på. I forkant av dette ga jeg han en lett massasje siden jeg er utdannet fysioterapeut, vi koste litt også uten å dra den helt ut. Ble bare for meg en litt "rar" avslutning på det hele. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal prøve :) Et dårlig tidspunkt han gjorde det på. I forkant av dette ga jeg han en lett massasje siden jeg er utdannet fysioterapeut, vi koste litt også uten å dra den helt ut. Ble bare for meg en litt "rar" avslutning på det hele. 

Herregud, det er deg ja. Nå må du faktisk gi deg. 

Anonymkode: fccea...e69

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har nok fortsatt følelser for henne desverre. Bare rart han bretter ut alt det onde hun gjorde mot han, for så ignorere meg videre, jeg viste mye sympati itillegg. Finner ingen logikk. 

Det som ofte kjennetegner et destruktivt forhold, er at det er så stor kontrast mellom når det er bra og når det er dårlig. Det kan for noen nesten føles som en slags rus. Mange som er deprimerte føler at de lever i et følelsesmønster som oppleves veldig flatt, og de mister gleden av de små øyeblikene som de fleste av oss føler. Derfor kan noen velge å oppsøke noe eller noen for å føle noe, selv om det ikke er logisk eller bra for dem. Det handler nok ikke om at han ikke har satt pris på deg eller er glad i deg.

• Hjerte 1
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men han havner nok ikke med henne igjen. Hun vet selv hva hun har gjort og vil ikke krype til korset på denne måten tror jeg. Om det har blitt de, så vil det jelt sikkert knekkes igjen. 

Det er mange som går tilbake til et voldelig forhold, selv om det ikke er bra for de. Det er vanskelig å bryte helt ut av det. 
Er ikke sikkert han har gått tilbake til henne. Kanskje han bare vil være alene. Uansett bør du bare la han være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...