Gå til innhold

Dater en som er konstant sliten...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det blir dumt og du skal la det ligge. Han tar kontakt hvis han er interessert i å ha kontakt. 

Anonymkode: fccea...e69

Okei. Takk for svar💛

Anonymkode: 9e8c3...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er ikke interessert. Gå videre!

Anonymkode: 7102a...6a0

Verken inr i meg eller noen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan vi ikke vite. Du må la han gå. Jo mer du maser jo mer hindrer du hans helningsprosess. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg forstår at du er frustrert, men dette kan være er en god mulighet til å øve på å sette andre foran seg selv. Han har gitt uttrykk for at han trenger space og at han ikke har det bra. Alt du har skrevet her i tråden handler om din opplevelse av situasjonen. Dette sier jeg ikke for å være slem eller krass, men du må respektere hans ønsker. Finner dere tilbake senere, er det topp, men nå må han få lov til å jobbe med seg selv i fred.

Endret av Helene1982
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (9 timer siden):

Jeg forstår at du er frustrert, men dette kan være er en god mulighet til å øve på å sette andre foran seg selv. Han har gitt uttrykk for at han trenger space og at han ikke har det bra. Alt du har skrevet her i tråden handler om din opplevelse av situasjonen. Dette sier jeg ikke for å være slem eller krass, men du må respektere hans ønsker. Finner dere tilbake senere, er det topp, men nå må han få lov til å jobbe med seg selv i fred.

Skal respektere han. Han har klart hatt det tøft. Men noe sier meg at han har funnet tilbake til eksen igjen, men etter alt det han sa til meg - kan jeg aldri tro det. Hun slo, klorte han og bet han til blods. (Sett bilder..) Utrolig hvor mange damer som kommer unna dette. Forferdelig! Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal respektere han. Han har klart hatt det tøft. Men noe sier meg at han har funnet tilbake til eksen igjen, men etter alt det han sa til meg - kan jeg aldri tro det. Hun slo, klorte han og bet han til blods. (Sett bilder..) Utrolig hvor mange damer som kommer unna dette. Forferdelig! Ts 

Han er voksen og tar sine egne valg. Hvor ofte har det lykkes for deg å endre andre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er helt forferdelig ja, men det er utrolig mange menn som også kommer unna med dette.

Å leve i et forhold med mishandling er særdeles utfordrende og vanskelig. Og det er nok, på en måte, verre å være en mann som blir utsatt enn en kvinne. 

Er nok lite du kan gjøre før han bestemmer seg selv for at nok er nok. Og utrolig nok går det an å elske noen som mishandler, er ikke bare enkelt å gå i fra heller, det er mye følelser i et sånt forhold, både på godt og vondt. 

Anonymkode: 0ef07...c2a

AnonymBruker
Skrevet

Seks måneder er kort tid å kaste seg inn i noe nytt etter et krevende forhold, tenker jeg. Men jeg synes absolutt han burde si dette til deg i stedet. De gangene jeg har begynt å date, og kjent at det har vært for tidlig, så har jeg jo gitt beskjed om det. Ikke bare forduftet. Men det er nok best å bare la ham være. Dessverre 😕

Anonymkode: 30e44...e1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er helt forferdelig ja, men det er utrolig mange menn som også kommer unna med dette.

Å leve i et forhold med mishandling er særdeles utfordrende og vanskelig. Og det er nok, på en måte, verre å være en mann som blir utsatt enn en kvinne. 

Er nok lite du kan gjøre før han bestemmer seg selv for at nok er nok. Og utrolig nok går det an å elske noen som mishandler, er ikke bare enkelt å gå i fra heller, det er mye følelser i et sånt forhold, både på godt og vondt. 

Anonymkode: 0ef07...c2a

Så du tror han har valgt henne tilbake? Merkelig med tanke på hvor mange han sa det til hvordan hun mishandlet han. De vet vel også innerst inne at det forholdet var usunt. Forskjellsbehandling om barna osv. Hun hadde også blokket han, så jeg tviler på at de har funnet tonen igjen. Kanskje han bare trengte litt aleinetid? 

• Nyttig 1
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så du tror han har valgt henne tilbake? Merkelig med tanke på hvor mange han sa det til hvordan hun mishandlet han. De vet vel også innerst inne at det forholdet var usunt. Forskjellsbehandling om barna osv. Hun hadde også blokket han, så jeg tviler på at de har funnet tonen igjen. Kanskje han bare trengte litt aleinetid? 

Mange havner tilbake i voldelige forhold og trenger flere forsøk før de kommer seg vekk for godt. Det er dessverre helt vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (4 timer siden):

Mange havner tilbake i voldelige forhold og trenger flere forsøk før de kommer seg vekk for godt. Det er dessverre helt vanlig. 

Men han havner nok ikke med henne igjen. Hun vet selv hva hun har gjort og vil ikke krype til korset på denne måten tror jeg. Om det har blitt de, så vil det jelt sikkert knekkes igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han er overhode ikke klar for noe nytt forhold ennå.  Han har mer enn nok med seg selv. 

Dette har ingenting med deg å gjøre, det er kun ham selv. Han har valgt å bryte kontakten med deg fordi at det er feil tidspunkt. Prøv å akseptere hans valg, uansett hvor vondt du syns det er. Det hjelper ingen av dere at du maser på ham. Eneste resultatet er at han går i vranglås. Da er det i hvertfall over for godt. 

Gi ham tid. Så vil det vise seg om han ønsker ta opp igjen kontakten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bøtteballetten skrev (28 minutter siden):

Han er overhode ikke klar for noe nytt forhold ennå.  Han har mer enn nok med seg selv. 

Dette har ingenting med deg å gjøre, det er kun ham selv. Han har valgt å bryte kontakten med deg fordi at det er feil tidspunkt. Prøv å akseptere hans valg, uansett hvor vondt du syns det er. Det hjelper ingen av dere at du maser på ham. Eneste resultatet er at han går i vranglås. Da er det i hvertfall over for godt. 

Håper han gjør det. Har møtt noen i den siste tiden, mens han har vært vinglete, men tenker fortsatt så inderlig på han. Da jeg møtte han idag, latet han som om han ikke så meg. Hvorfor ? Tenker at det er litt pga at han trakk seg bort og tok bort vennskapet på snap. 

AnonymBruker
Skrevet
Bøtteballetten skrev (30 minutter siden):

Uans takk for svar 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Håper han gjør det. Har møtt noen i den siste tiden, mens han har vært vinglete, men tenker fortsatt så inderlig på han. Da jeg møtte han idag, latet han som om han ikke så meg. Hvorfor ? Tenker at det er litt pga at han trakk seg bort og tok bort vennskapet på snap. 

Nå setter jeg hardt mot hardt. Han er ikke interessert i deg. Han vil ikke være sammen med deg. Han vil ikke være venn med deg. Han ignorerer deg. Han vil ikke ha noen form for kontakt.

Det betyr ikke at det er noe galt med deg, men du er ikke den riktige for han. Han trenger tid for seg selv, og når du er så på og så intens så ødelegger du hans muligheter til å bli bedre. Du må skjerpe deg, og innse det nå. Ikke neste år, men nå. 

Det finnes en haug med flotte karer der ute til deg. Han her derimot skal du holde deg langt unna.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han syns sikkert det er vanskelig han også. Han vet at han har såret deg. Vil jo tro han har følelser for deg, og ikke sikkert han er tøff nok til å snakke med deg. Kan være at det er enklere å late som han ikke så deg. Det er ikke bare å skru av følelsene. Kanskje han feiget ut ?

Du får gi ham tid og se hva som skjer. Kan være at han kontakter deg når/hvis han er klar for det.

I mens så må du leve livet ditt. Ikke sitt å vente.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå setter jeg hardt mot hardt. Han er ikke interessert i deg. Han vil ikke være sammen med deg. Han vil ikke være venn med deg. Han ignorerer deg. Han vil ikke ha noen form for kontakt.

Det betyr ikke at det er noe galt med deg, men du er ikke den riktige for han. Han trenger tid for seg selv, og når du er så på og så intens så ødelegger du hans muligheter til å bli bedre. Du må skjerpe deg, og innse det nå. Ikke neste år, men nå. 

Det finnes en haug med flotte karer der ute til deg. Han her derimot skal du holde deg langt unna.

Er nyskjerrig på om det var fordi han ikke ville såre meg eller om det var fordi han plutselig fant ut at jeg ikke var tiltrekkende likevel. Ble litt brutalt bare.. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg forstår at du er bekymret for ham når han i utgangspunktet er på et dårlig sted, og muligens velger å gå tilbake til exen, som ikke var bra for ham. Jeg tror likevel du må la han finne ut av dette selv. Vi kan ikke alltid fikse folk. Det er lett å si når man sitter på utsiden, men det er dessverre sant. Av og til må de finne ut av det selv, og også betale prisen i etterkant, ved at han for eksempel muligens mister deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er nyskjerrig på om det var fordi han ikke ville såre meg eller om det var fordi han plutselig fant ut at jeg ikke var tiltrekkende likevel. Ble litt brutalt bare.. 

Uansett hva svaret er så vil du ikke være fornøyd med det og alltid undre om det egentlig er andre årsaker. Du må la det ligge nå 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Lov meg at du ikke tenker dårlig om deg selv.  Dette har med ham selv å gjøre. Ikke deg. 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...