Gå til innhold

Dater en som er konstant sliten...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier han er konstant sliten, han skjelver og virker litt borte. Han vil at jeg skal gå tidlig om kveldene. Han ble utsatt for vold med ei dame han var sammen med for 6mnd siden. De var sammen i 4år og var forlovet.. Kan dette prege han ? Han virker litt avvisende, som igår da jeg så han. Bør jeg trekke unna han? -Bergensdame

Anonymkode: 9e8c3...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør slutte å date ham, 6mnd ute av et voldelig forhold er ingenting. 

Anonymkode: 77548...bdc

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du bør slutte å date ham, 6mnd ute av et voldelig forhold er ingenting. 

Han hintet om å avslutte med meg.. ikke pga meg men for hans egen del. Skal jeg ta det til meg..? Vil han noengang ta opp kontakten med meg igjen...? Kjenner jeg vil savne han- føler meg som en dritt nå. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hintet om å avslutte med meg.. ikke pga meg men for hans egen del. Skal jeg ta det til meg..? Vil han noengang ta opp kontakten med meg igjen...? Kjenner jeg vil savne han- føler meg som en dritt nå. 

Ja, det skal du ta til deg. Dette handler ikke om deg, men han som må jobbe gjennom sine traumer og det kan han tydeligvis ikke gjøre med deg. Cheesy men "if you love something let it go" er virkelig det riktige nå. 

Anonymkode: fccea...e69

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det skal du ta til deg. Dette handler ikke om deg, men han som må jobbe gjennom sine traumer og det kan han tydeligvis ikke gjøre med deg. Cheesy men "if you love something let it go" er virkelig det riktige nå. 

Skjønner han godt. Bare synd jeg forstod dette for sent... Han har ignorert mld mine nå. Er fordi han vil glemme meg? Vi hadde så god kjemi og alt føltes riktig. Tenker uansett om vi er meant to be, så vil det kanskje skje senere i livet.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner han godt. Bare synd jeg forstod dette for sent... Han har ignorert mld mine nå. Er fordi han vil glemme meg? Vi hadde så god kjemi og alt føltes riktig. Tenker uansett om vi er meant to be, så vil det kanskje skje senere i livet.. 

Da kan du sende en melding og si at " du er glad i han, men forstår at han trenger tid for seg selv til å jobbe igjennom dette. Du ønsker han lykke til, og at kanskje dere kan møtes igjen som venner på et senere tidspunkt når han er klar for det". 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres litt ut som han har en del angst? Evy PTSD. Begge deler er relativt naturlig dersom han har den historikken.. viss du virkelig vil gi det en sjanse bør du kanskje trekke deg litt vekk og heller si at du ser han har det vondt og at du er der for han, enten som samtLepatner eller når han ber om hjelp/ oppfølging dersom han ønsker det? Kanskje ikke klar for kjøresterelasjon, men først og fremst en god og nær venn? Du må selvsagt finne ut hva som føles riktig for deg. Du må ikke akseptere å bli behandlet dårlig, men kanskje vere litt ekstra tålmodig med han dersom du får det til og ønsker noe mer på sikt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke føl deg som en dritt, du er nok en herlig person og derfor føler han så hardt på det nå. Vet du at måten du er god mot ham på, understreker virkelig hvor fælt det siste forholdet var, og det er det som gjør vondt nå..

Dette handler ikke om deg, og du kan ikke redde ham. 

• Liker 3
Gjest Chroma
Skrevet

Han viser med hele seg at han trenger tid og «space», gi han det. Forstår at det er vondt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke føl deg som en dritt, du er nok en herlig person og derfor føler han så hardt på det nå. Vet du at måten du er god mot ham på, understreker virkelig hvor fælt det siste forholdet var, og det er det som gjør vondt nå..

Dette handler ikke om deg, og du kan ikke redde ham. 

Tror bare det er for sent desverre.. Er bare redd han allerede har gitt meg opp. Snappen er ikke åpnet siden igår og jeg ser han har sendt andre, for å være ærlig. Hva om det er "dårlig unnsyldning" for å flade dette ut? 

AnonymBruker
Skrevet

Ser akkurat i dette øyeblikket at han ikke følger meg lengre. Prøvde å sende han en snap nå og det stod at han vil se chatten når vedkommende følger deg. Hva skjer, jeg hater meg selv..Hadde en vond magefølelse på dette😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser akkurat i dette øyeblikket at han ikke følger meg lengre. Prøvde å sende han en snap nå og det stod at han vil se chatten når vedkommende følger deg. Hva skjer, jeg hater meg selv..Hadde en vond magefølelse på dette😭

Ikke hat deg selv. Han har bare ikke klart å kommunisere ordentlig at han trenger avstand. Det er ikke din feil at han gjør det på den måten, men du klarer jo å forstå tildels hvorfor. Du gjorde det du kunne, og det du kan videre er å respektere hans valg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hat deg selv. Han har bare ikke klart å kommunisere ordentlig at han trenger avstand. Det er ikke din feil at han gjør det på den måten, men du klarer jo å forstå tildels hvorfor. Du gjorde det du kunne, og det du kan videre er å respektere hans valg. 

Vet.. er bare mer jeg skulle sagt til han, vært mer støttende kanskje? Nå vil jeg aldri kunne prate med han igjen? Nå får jeg tidenes dårligste nattesøvn.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han sier han er konstant sliten, han skjelver og virker litt borte. Han vil at jeg skal gå tidlig om kveldene. Han ble utsatt for vold med ei dame han var sammen med for 6mnd siden. De var sammen i 4år og var forlovet.. Kan dette prege han ? Han virker litt avvisende, som igår da jeg så han. Bør jeg trekke unna han? -Bergensdame

Høres ut som en typisk kvinne. Han ville jeg dumpet..

Anonymkode: 7954d...3e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet.. er bare mer jeg skulle sagt til han, vært mer støttende kanskje? Nå vil jeg aldri kunne prate med han igjen? Nå får jeg tidenes dårligste nattesøvn.. 

Du får ikke endret noe nå, så det er ikke vits å grave seg ned for. Du vet heller ikke om du aldri får pratet med han igjen, så ikke bruk energi på det. Jada, du får nok noen søvnløse netter og vil ha litt kjærlighetssorg, det er jo helt normalt etter at man har mistet noen. Tiden leger alle sår, så må du bare ta en dag om gangen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du får ikke endret noe nå, så det er ikke vits å grave seg ned for. Du vet heller ikke om du aldri får pratet med han igjen, så ikke bruk energi på det. Jada, du får nok noen søvnløse netter og vil ha litt kjærlighetssorg, det er jo helt normalt etter at man har mistet noen. Tiden leger alle sår, så må du bare ta en dag om gangen. 

Blir det dumt av meg å vente 3 ukerstid å spørre på FB om hvordan det går fordi jeg ser han har slettet meg på snap, jeg er fortsatt venn der r jeg. Eller bør jeg bare la det ligge... ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir det dumt av meg å vente 3 ukerstid å spørre på FB om hvordan det går fordi jeg ser han har slettet meg på snap, jeg er fortsatt venn der r jeg. Eller bør jeg bare la det ligge... ? 

Ja, det blir dumt og du skal la det ligge. Han tar kontakt hvis han er interessert i å ha kontakt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han har mer en nok med seg selv nå. 

Anonymkode: 07b95...579

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gir alle signaler på at han ikke vil ha kontakt med deg. Respekter det. Jobb med deg selv for å komme over han.

Anonymkode: 2d832...537

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Gå videre!

Anonymkode: 7102a...6a0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...