Gå til innhold

Hvem er du som ser på paradise hotell?

Jøyemeg

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på hvem som ser på ph. Jeg kjenner ingen som ser på, bare meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En altfor voksen kvinne som kunne vært mor til de som er der inne.

Guilty pleasure, og tror nok at jeg er den eneste i min vennegjeng som ser på også. 

Tror selv at jeg hadde gjort en bedre figur der inne, men så tenker jeg etter at jeg mest sannsynlig aldri ville meldt meg på da jeg var på dems alder.  Tenårene og tidlig 20årene var harde nok som de var 😂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen dame som synes det er deilig med litt hjernetom underholdning i en kjedelig hverdag. Jeg er glad for at de i år har gått bort fra fokuset på klining, sex og dagsfylla og heller satset på spill, allianser og intriger.
Tror nok ikke så mange av vennene mine ser på, nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i midten av 30 årene med små barn. Selv er jeg rolig og kanskje litt kjedelig, men elsker slik lett underholdning.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått

Kvinne i 30 årene med flere barn. Elsker gamle ph, men fikk ikke helt sansen for nye paradise. Virker mer om en arena for å samle så spesielle mennesker som mulig. Jeg vil heller se sex, rølp og krangling 😂 elsker EOTB😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobarnsmor på 30 år, som er og lever veldig A4. Sluker det meste av reality være seg 71 grader nord eller eotb fordi det krever ingenting av meg som seer, haha. Men har faktisk ikke sett på ph de siste årene før dette nye konseptet kom. Liker det veldig godt! Er få av vennene mine som ser på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...