Gå til innhold

Dere som jogger/løper etter jobb, spiser dere noe først?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som jogger eller løper etter jobb, spiser dere noe mellom lunsj og treningen? Evnt hva og hvor lenge før løpeturen? 

Anonymkode: 465b0...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke noe særlig. Kanskje en banan/eple. 

Anonymkode: 79f80...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg som regel. jeg er gjerne skrubbsulten når arbeidsdagen nærmer seg slutten uansett, så hadde neppe fått mest ut av en treningsøkt uten mat først ;)

Enten spiser jeg en skive el 2 før jeg reiser fra jobb, eller så tar jeg noe raskt og enkelt som en bolle muesli el lign når jeg er hjemom for å skrifte. Men jeg lager ikke middag rett før treningstur etter jobb. Det tar jeg heller etterpå

Trener jeg senere på dagen spiser jeg gjerne middag etter jobb og så evt enkel kveldsmat etter trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser en stor lunsj kl.12, og ingenting fram til løpeturen i 17.00 tiden. Min erfaring er at det må gå minst 4 timer fra et godt måltid til økten begynner. Da presterer jeg best. I helgene løper jeg på formiddagen uten å spise frokost først. 

Anonymkode: b511e...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser en litt større lunsj, og så kanskje en banan eller liten yoghurt før jeg skal løpe. Løper jeg med mer i magen får jeg hold og halsbrann. 

Anonymkode: 47219...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, kan ikke spise noe som helst. Spiser lunch kl 11, er klar for løpetur i 15-tiden, det er helt perfekt. Hiver innpå en energidrikk for å holde koken hele økta. Spiser jeg middag først(uansett hva jeg spiser og hvor mange timer jeg venter) så ender det at jeg må på do etter 3-4km, og da er hele økta ødelagt!

Anonymkode: e123e...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spiser en frukt et par timer etter lunsj uavhengig av om jeg skal løpe hjem eller ei. 

Kjenn på hva du trenger. Noen trenger påfyll, andre ikke. 

Anonymkode: 949d4...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser et par skiver en times tid før jeg skal løpe 😊

Anonymkode: 690c5...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser gjerne en yoghurt med musli og en frukt i 14-tiden. Nok til å ha noe å gå på, men ikke så mye at jeg får det i halsen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...