AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Føler at det er litt status å ha tette barn. Litt sånn "vi har 2 under 2, det er travelt men det går bra for vi har livet på stell😎" Eller er det bare jeg som kjenner på det fordi ungen min er 1,5 og jeg ikke er gravid med nr.2 ennå?😅 Føler alle med jevnaldrende allerede er i gang med å brygge nestemann. Anonymkode: 8f36f...a96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Del Skrevet 13. juni 2022 Eeeh, nei. Eller, iallefall ikkje hos meg. Fint fordi som har det slik, håper dei trivast leddet, men eg tenker på det som eit mareritt... Heldigvis er folk forskjellige! Anonymkode: 3e051...703 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Del Skrevet 13. juni 2022 Jepp. Det kan virke sånn. Anonymkode: 5d4c8...a2a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 13. juni 2022 #4 Del Skrevet 13. juni 2022 Eh nei. Og hvis de som har det, tror det - tar de feil 🤣 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 13. juni 2022 #5 Del Skrevet 13. juni 2022 Status; nei. Personlig er jeg veldig fornøyd med å bli ferdig med småbarnstideb så fort som mulig. Jeg hadde aldri laget en til om det ble noe særlig mer enn 2,5 år mellom. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 13. juni 2022 #6 Del Skrevet 13. juni 2022 Helt åndssvakt hvor mange tråder det er blitt om hva som er status og ikke status. Gjerne handler det om helt absurde problemstillinger folk flest ikke har reflektert et halvt sekund over engang. Status er å drite i hva andre tenker og gjøre det som passer deg. Ingenting slår selvtillit i møte med usikre statusjegere. 19 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Del Skrevet 13. juni 2022 Eh nei. Jeg tenker «Oi, litt dårlig til å planlegge kanskje…?» Anonymkode: 5a6f6...efa 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Del Skrevet 13. juni 2022 Er vel fordi at de som er opptatt av status får barn sent i livet (pga karriere først) og har dårlig tid? Anonymkode: e5011...664 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Del Skrevet 13. juni 2022 Føler heller folk ser ned på det. Anonymkode: ed988...fd4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fransine Skrevet 13. juni 2022 #10 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 15.05): Føler at det er litt status å ha tette barn. Litt sånn "vi har 2 under 2, det er travelt men det går bra for vi har livet på stell😎" Eller er det bare jeg som kjenner på det fordi ungen min er 1,5 og jeg ikke er gravid med nr.2 ennå?😅 Føler alle med jevnaldrende allerede er i gang med å brygge nestemann. Anonymkode: 8f36f...a96 Status - nei. Praktisk, ja 🙂 Endret 7. oktober 2022 av fransine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #11 Del Skrevet 13. juni 2022 Kommer ikke over det uttrykket der az. Trodde å være tett betydde å være litt treg. "Jeg er så stolt av de tette sønnene mine, de løfter statusen min!" Anonymkode: 743d1...604 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler at det er litt status å ha tette barn. Litt sånn "vi har 2 under 2, det er travelt men det går bra for vi har livet på stell😎" Eller er det bare jeg som kjenner på det fordi ungen min er 1,5 og jeg ikke er gravid med nr.2 ennå?😅 Føler alle med jevnaldrende allerede er i gang med å brygge nestemann. Anonymkode: 8f36f...a96 Eh. Hvorfor putter du status på det? Jeg for min del hadde mål om to tette barn, og veldig glad jeg har det. Men det handler om meg og mine ønsker og ikke status. Så nei, det har ingenting med status å gjøre. Bare glede over ønsket situasjon. Hadde jeg hatt ønske om spredte barn, hadde jeg vært glad for det også. Jeg hadde heller ikke vært lei meg om jeg fikk spredte barn, selv om jeg ønsket tette. Så ingen grunn til å legge så mye i det egentlig. Anonymkode: df9a2...be8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #13 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eh nei. Jeg tenker «Oi, litt dårlig til å planlegge kanskje…?» Anonymkode: 5a6f6...efa Dårlig til å planlegge? Vi ønsket det jo, hadde ingenting med dårlig planlegging å gjøre. Anonymkode: 78ab6...df6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #14 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dårlig til å planlegge? Vi ønsket det jo, hadde ingenting med dårlig planlegging å gjøre. Anonymkode: 78ab6...df6 Det klages jo stadig over hvor stressende det er. Da har man faktisk planlagt dårlig. Anonymkode: f5708...832 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #15 Del Skrevet 13. juni 2022 Det må jo være status å få mange barn sent, dvs kvinner 45+. For det betyr jo at de er fruktbare enda. Få to tette i 20 åra, er noe de fleste kan klare Anonymkode: 0b720...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #16 Del Skrevet 13. juni 2022 ElectricScum skrev (1 time siden): Helt åndssvakt hvor mange tråder det er blitt om hva som er status og ikke status. Gjerne handler det om helt absurde problemstillinger folk flest ikke har reflektert et halvt sekund over engang. Status er å drite i hva andre tenker og gjøre det som passer deg. Ingenting slår selvtillit i møte med usikre statusjegere. Ok, unnskyld meg da😶 Ikke meningen å provosere deg så veldig. Anonymkode: 8f36f...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #17 Del Skrevet 13. juni 2022 Folk flest bryr seg vel fint lite hvor stor aldersforskjell det er mellom barna til andre? 😛 hvis det er tilfelle burde de kanskje vurdere en ny hobby?😅 Anonymkode: 82ae5...8db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #18 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Folk flest bryr seg vel fint lite hvor stor aldersforskjell det er mellom barna til andre? 😛 hvis det er tilfelle burde de kanskje vurdere en ny hobby?😅 Anonymkode: 82ae5...8db Ja nei, har aldri brydd meg så mye før. Men plutselig blitt opptatt av det fordi jeg er i tenkeboksen ang. å få flere. Og følte plutselig at jeg var seint ute, selv om barnet mitt ikke er så gammelt. Anonymkode: 8f36f...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #19 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg vet ikke om jeg ville kalt det status, men jeg er veldig imponert over de som føler seg klar for barn nr to relativt raskt etter de har fått nr 1! Det er lett å tenke at de har fikset foreldrerollen bra - men de kan også ha vært heldige med et «enkelt» første barn som har sovet godt osv. Så ja, siden jeg synes det er til å bli imponert av så er det ganske litt status i mine øyne…? Anonymkode: 46b8d...6e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 13. juni 2022 #20 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, unnskyld meg da😶 Ikke meningen å provosere deg så veldig. Anonymkode: 8f36f...a96 Ja, nå fikk jeg tre farkt på rappen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå