AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Del Skrevet 11. juni 2022 Jenta vår begynner i 1.klasse til høsten, og vi skal pusse opp rommet hennes i sommer. Fjerne rosa bamsetapet og juniorseng, og gjøre det litt mer tilpasset alderen. Hun har voldsomt lyst på etasjesengen avbildet under. Jeg syntes den var fin jeg også, og hadde egentlig planlagt å kjøpe den. Men mannen min mener helt bastant at dette er en barnslig seng, som hun ikke kommer til å ville ha lenger enn et år, maks to. Han mener vi skal kjøpe en helt standard rammemadrass. Hva tror dere? Noen med jenter i barneskolealder som kan gi meg gode råd? Anonymkode: 6cf2f...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg er selv 19 år med etasjeseng (uten den sengen under da), men er mest for praktiske årsaker, sånn at jeg har plass til sofa under senga siden rommet mitt ikke er veldig stort. Litt barnsig kanskje, men en i 1ste klasse er jo et barn så, tror det går helt fint Anonymkode: 36557...445 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg er enig med mannen din. Om to år vil hun nok føle seg for stor for denne. De endrer seg fort i den alderen. Hva med en mer nøytral loftsseng fra Ikea hvor området under kan endres samtidig som hun vokser til? Anonymkode: 46532...ddc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg likte den kjempegodt. Jeg hadde selv mye overnattingsbesøk på barneskolen, alle årene. Hadde likt å ha den sengen lenge, hadde hatt plass til mange gjester. Jeg hadde en seng med en skuff med madrass i da, som og var en god løsning for gjester. Hadde jeg flere, som jeg ofte hadde, så ble det madrasser på gulvet eller to i hver seng. Så det kommer jo litt an på barnet da, jeg hadde nok hatt den i noen år. Og den kan jo selges videre når dere er ferdig med den Anonymkode: f4e86...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jenta vår begynner i 1.klasse til høsten, og vi skal pusse opp rommet hennes i sommer. Fjerne rosa bamsetapet og juniorseng, og gjøre det litt mer tilpasset alderen. Hun har voldsomt lyst på etasjesengen avbildet under. Jeg syntes den var fin jeg også, og hadde egentlig planlagt å kjøpe den. Men mannen min mener helt bastant at dette er en barnslig seng, som hun ikke kommer til å ville ha lenger enn et år, maks to. Han mener vi skal kjøpe en helt standard rammemadrass. Hva tror dere? Noen med jenter i barneskolealder som kan gi meg gode råd? Anonymkode: 6cf2f...0a3 Ville heller gått for ikea etg sengen! Den kan de ha mye lengre! Anonymkode: ee2a4...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Del Skrevet 12. juni 2022 Er det behov for 2 senger på rommet hennes da? Anonymkode: b46c0...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Del Skrevet 12. juni 2022 Ville heller kjøpt loftseng. Da kan man møblere på forskjellige måter under senga, etterhvert som barnet vokser og endrer meninger. Hvis ikke barnet skal dele rom med et søsken. Da ville jeg valgt køyeseng/etasjeseng. Anonymkode: bae1c...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Del Skrevet 12. juni 2022 bare første klasse, og allerede gnåler dere om at ting er alt for "barnslige" for ungen? dette virker egentlig enda mer spesielt, enn at ungen faktisk har sånne senger i det hele tatt. Anonymkode: 33f2f...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå