AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #61 Del Skrevet 11. juni 2022 Ja, vanlig tankefeil hos unge kvinner. De misforstår hvilken divisjon de spiller i fordi de en gang hadde en ONS med en topp-atlet uten å forstå at svinet er altetende og lå med alle som hadde puls. Anonymkode: bb051...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #62 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinner har lett for å date ut av sin liga, de har lett for og få sex fra menn ut av sin liga, men vil ikke klare og få et forhold med disse mennene, fordi de rett og slett ikke strekker til utsende messig. Er dette grunnen til at mange damer, påstår at ingen menn vil ha forhold med de, og at de kun er ute etter sex?, det at mange kvinner setter lista for høyt med hvem de ønsker og møte?. Anonymkode: da2a4...531 Gnål gnål gnål, så lei de samme trådene.. Nei det stemmer ikke, kan dere ikke bare få det inn i hodet. Grunnen til at en mann og en kvinne blir ett par er kjemi. PUNKTUM! Anonymkode: 72bd9...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #63 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vanlig tankefeil hos unge kvinner. De misforstår hvilken divisjon de spiller i fordi de en gang hadde en ONS med en topp-atlet uten å forstå at svinet er altetende og lå med alle som hadde puls. Anonymkode: bb051...99f Og en veldig vanlig tankefeil at det bare er såkalte "kvalitetsmenn" som er svin. Det er faktisk jevnt over hele fjøla. Anonymkode: 9875b...a3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #64 Del Skrevet 11. juni 2022 Husker en ex sa surt «ikke smart å finne en vakker dame altså» den dagen jeg dro fra han. Hatet den setningen…. Utseendet har ingenting med det å gjøre. Anonymkode: 4b1ef...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #65 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) Nei Undersøkelser viser at kvinner fant menn mer attraktive når de fikk høre de var kjente. Slik tenker ikke menn flest. Men ofte er jo kjente personer attraktive uavhengig av kjendisstatusen. Det som er positivt er å være omgjengelig, positiv, kunne føre en samtale, behandle andre bra, smile, ha et stabilt humør, ha humor, være uhøytidelig, (passe) smart, ikke kontrollerende. Har man mange/alle disse kvalitetene er man mer aktuell for forhold enn langt vakrere kvinner uten disse egenskapene. Anonymkode: 929a0...7ee Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 13. juni 2022 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #66 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Undersøkelser viser at kvinner fant menn mer attraktive når de fikk høre de var kjente. Slik tenker ikke menn flest. Men ofte er jo kjente personer attraktive uavhengig av kjendisstatusen. Det som er positivt er å være omgjengelig, positiv, kunne føre en samtale, behandle andre bra, smile, ha et stabilt humør, ha humor, være uhøytidelig, (passe) smart, ikke kontrollerende. Har man mange/alle disse kvalitetene er man mer aktuell for forhold enn langt vakrere kvinner uten disse egenskapene. Anonymkode: 929a0...7ee mener du at dette er egenskaper som er positive for deg eller alle menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #67 Del Skrevet 11. juni 2022 Det er så enkelt som at alle kvinner ikke kan få en stor, høy mann med store hender og armer. Det går rett og slett ikke opp, med mindre det er snakk om kun sex Anonymkode: 11718...04e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #68 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) Utseende er ikke det eneste som teller, men det er det første nåløyet man må gjennom. Og hvor trangt nåløyet er varierer fra mann til mann. Du ville ikke hatt et forhold til en sur og negativ men vakker (9/10) dame hvis du heller kunne fått en positiv og harmonisk dame som var mer moderat pen (7/10, pen nok). Når menn ikke vil ha forhold er det like gjerne pga negative personlighetstrekk som at utseendet ikke er bra nok. Man skal jo orke å være sammen med vedkommende. Vedkommende som mente utdanning var rett etter utseende i betydning må ha vært kvinne 😛 Anonymkode: 929a0...7ee Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 13. juni 2022 av Perelandra 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #69 Del Skrevet 11. juni 2022 Helene1982 skrev (10 minutter siden): mener du at dette er egenskaper som er positive for deg eller alle menn? Jeg kan naturligvis ikke snakke for alle menn, men jeg har sett mye av dette gå igjen i ulike sammenhenger hvor menn skal si hva de ønsker seg av kvaliteter. Jeg trakk fram egenskaper jeg selv synes er viktige og som jeg tror de fleste menn kan være enige i. Dog vet jeg at mange menn er lite kravstore og ikke har reflektert over det. Skulle jeg gått inn i et nytt forhold med to lange bak meg er det viktig at vi matcher på personlighet. Anonymkode: 929a0...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #70 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Utseende er ikke det eneste som teller, men det er det første nåløyet man må gjennom. Og hvor trangt nåløyet er varierer fra mann til mann. Du ville ikke hatt et forhold til en sur og negativ men vakker (9/10) dame hvis du heller kunne fått en positiv og harmonisk dame som var mer moderat pen (7/10, pen nok). Når menn ikke vil ha forhold er det like gjerne pga negative personlighetstrekk som at utseendet ikke er bra nok. Man skal jo orke å være sammen med vedkommende. Vedkommende som mente utdanning var rett etter utseende i betydning må ha vært kvinne 😛 Anonymkode: 929a0...7ee vent nå litt. … handler ikke denne tråden om at kvinner ser etter partnere som er over sin liga, mens menn ser etter kvinner som er i samme liga som seg selv? Er du en 10'er Anonym? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #71 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er så enkelt som at alle kvinner ikke kan få en stor, høy mann med store hender og armer. Det går rett og slett ikke opp, med mindre det er snakk om kun sex Anonymkode: 11718...04e Selvsagt ikke. Kvinner må ta vurderinger underveis akkurat som menn må. Det er heldigvis ikke bare ekstremt høye menn og fotomodeller som finner hverandre. Det er mange som ser etter andre egenskaper i en partner. Noen er mer ettertraktede enn andre, og jeg forstår ikke at noen ønsker å fokusere på de aller peneste, rikeste og smarteste, når de fleste av oss er en 6'er på en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #72 Del Skrevet 11. juni 2022 Helene1982 skrev (40 minutter siden): vent nå litt. … handler ikke denne tråden om at kvinner ser etter partnere som er over sin liga, mens menn ser etter kvinner som er i samme liga som seg selv? Er du en 10'er Anonym? Den handler vel også om at kvinner som sikter for høyt får sex men ikke forhold? Menn må nok holde seg til egen liga eller litt under, for ellers får de ingenting. En 10-er er jeg nok ikke, men får oppmerksomhet nok til å vite at jeg kan stille krav. Anonymkode: 929a0...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #73 Del Skrevet 12. juni 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: 25 % av mennene forblir enslige. Så det er definitivt mange smarte, single menn der ute som kan være aktuelle dersom det er sant at du ikke bryr deg om utseendet. Men hvor mye nykker og sære greier de har pådratt seg etter å ha vært single i titalls med år, det er en helt annen sak 😬 Jeg tror hvert fall at det er gode grunner til at kvinner velger gjenbruk av menn, fremfor å gå etter en fyr som har vært singel hele sitt voksne liv... Anonymkode: deaeb...e33 Det siste er en ganske god forklaring på det første. Har man bikka 20 og det ikke har skjedd noe særlig på datingfronten enda er det allerede et faresignal fordi kvinner både bevisst og ubevisst gjerne vil ha noe andre vil ha. Det blir en ond sirkel der sjansen for suksess blir lavere og lavere selv om man legger inn all verdens innsats. Selvsagt finnes det mange unntak, men hvorvidt en mann får seg kone og barn eller noe annet bestemmes i stor grad av populariteten allerede på skolen. Det er ikke mange grupper som utsettes for større fordommer en langtidssingle menn. Anonymkode: 46801...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 12. juni 2022 #74 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den handler vel også om at kvinner som sikter for høyt får sex men ikke forhold? Menn må nok holde seg til egen liga eller litt under, for ellers får de ingenting. En 10-er er jeg nok ikke, men får oppmerksomhet nok til å vite at jeg kan stille krav. Anonymkode: 929a0...7ee Alle burde stille krav. Ikke ligamessig da jeg ikke forstår at man kan rangere mennesker du ønsker en relasjon til. I stedet for krav ville jeg vurdert å snakke mer om egenskaper. Jeg Pleier ofte å dra frem facebook-eksempelet. Det har vært flere situasjoner der jeg skal vise venner eller familie et bilde av en jeg bryr meg om, men jeg blar og blar i bildene til vedkommende og synes ingen av den reflekterer hvor vakker jeg synes dette mennesket er. Vi blir alle gamle og skrukkete til slutt, så for meg er kommunikasjon og intelligens mye viktigere enn høyde og sveis eller whatever. jeg tror nok både enkelte menn og enkelte kvinner velger partnere som verken passer deres personlighet eller livsstil ut ifra lyst og begjær uten å ha en langsiktig plan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 12. juni 2022 #75 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det siste er en ganske god forklaring på det første. Har man bikka 20 og det ikke har skjedd noe særlig på datingfronten enda er det allerede et faresignal fordi kvinner både bevisst og ubevisst gjerne vil ha noe andre vil ha. Det blir en ond sirkel der sjansen for suksess blir lavere og lavere selv om man legger inn all verdens innsats. Selvsagt finnes det mange unntak, men hvorvidt en mann får seg kone og barn eller noe annet bestemmes i stor grad av populariteten allerede på skolen. Det er ikke mange grupper som utsettes for større fordommer en langtidssingle menn. Anonymkode: 46801...030 jeg synes det er tidlig å kaste inn årene når du er 20. Det er som regel ikke de samme menneskene som er mest populære og vellykkede på reunion som i skoletiden. De mest populære har som som regel blitt en harry utgave av seg selv, dødd av overdose, eller er gift og basic. Jeg lurer litt på hva du legger i "all verdens innsats?" Du er nødt til å jobbe med innstillingen din om at du aldri kommer til å lykkes. Nå er jeg muligens litt krass, men du er nødt til å prøve å heise deg og heller sette konkrete mål for hvordan du kan komme nærmere målet ditt enn å svartmale alt. Om du ikke får til det på egenhånd må du be om hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #76 Del Skrevet 12. juni 2022 Har jeg for stor nese til å være en attraktiv person? Anonymkode: e8e04...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #77 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har jeg for stor nese til å være en attraktiv person? Anonymkode: e8e04...a9f syntes du ser litt gammel ut, men ellers ser du pen ut, normal nese osv Anonymkode: 4e8af...57b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #78 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har jeg for stor nese til å være en attraktiv person? Anonymkode: e8e04...a9f Du har kjempesøt nese! Jeg kan jo se at du er veldig pen selv om noe er sladdet 😊 Anonymkode: b4441...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #79 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kvinner har lett for å date ut av sin liga, de har lett for og få sex fra menn ut av sin liga, men vil ikke klare og få et forhold med disse mennene, fordi de rett og slett ikke strekker til utsende messig. Er dette grunnen til at mange damer, påstår at ingen menn vil ha forhold med de, og at de kun er ute etter sex?, det at mange kvinner setter lista for høyt med hvem de ønsker og møte?. Anonymkode: da2a4...531 Jeg har datet og giftet meg ut av min liga, stoler 100% på min partner. Anonymkode: 64b68...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. juni 2022 #80 Del Skrevet 12. juni 2022 Helene1982 skrev (23 timer siden): Oj, her er det mange interessante meninger… Det reflekterer sikkert sannheten som sannsyligvis er at vi vurderer mennesker ulikt. Jeg er med på at vi alle kan plasseres i et skjema og rangeres etter utseende, status, økonomi og sosiale egenskaper på det såkalte kjøttmarkedet.. Siden vi snakker generelt tror jeg menn oftere enn kvinner prioriterer utseende og kvinner oftere enn menn prioriterer en som har økonomisk trygghet og gode sosiale egenskaper. Når du sier at kvinner velger menn som er penere enn dem selv tror jeg det ofte handler om at disse mennene utstråler en selvsikkerhet som er tiltrekkende for kvinner. Jeg tror muligens vi genetisk er satt sammen på en måte som gjør at menn ønsker unge, pene, fruktbare kvinner og kvinner ønsker gode gener og trygghet til å beskytte seg selv og sitt barn. I dagens samfunn gir ikke dette mening, da å finne en god partner du samarbeider godt med burde vært mye viktigere, men å lytte til hodet i stedet for instingtene er ikke alltid like lett. Dette er selvsagt veldig unyansert og overhodet ikke understøttet av forskning overhodet. Jeg tror man må følge sine drifter i såpass stor grad at man blir med en partner man ønsker å ha sex med (Dette gjelder de som ønsker å ha et seksuelt forhold). Jeg anbefaler også veldig sterkt å gå for full gjensidig respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå