AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Del Skrevet 11. juni 2022 Kvinner har lett for å date ut av sin liga, de har lett for og få sex fra menn ut av sin liga, men vil ikke klare og få et forhold med disse mennene, fordi de rett og slett ikke strekker til utsende messig. Er dette grunnen til at mange damer, påstår at ingen menn vil ha forhold med de, og at de kun er ute etter sex?, det at mange kvinner setter lista for høyt med hvem de ønsker og møte?. Anonymkode: da2a4...531 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Del Skrevet 11. juni 2022 Følelsene dine skinner veldig igjennom her. Sett lista høyere! Anonymkode: a2e30...a13 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følelsene dine skinner veldig igjennom her. Sett lista høyere! Anonymkode: a2e30...a13 Nei, det er kun et oppriktig spørsmål som følge av et fenomen jeg ser mye til her på KG. Kvinner som mener alle menn kun er ute etter sex. Anonymkode: da2a4...531 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Del Skrevet 11. juni 2022 For min del så var det nok litt slik. Jeg gikk etter veldig kjekke menn med spennede jobber. Jeg var selv slank, trent og vakker med høyere utdannelse så jeg følte likevel at de var på mitt "nivå". Men jeg ble konsekvent behandlet dårlig og hadde ofte en urolig følelse i magen. Dette var ikke menn som gjorde at jeg følte meg elsket eller trygg. Jeg gikk (ubevisst) ned et nivå og fant en søt og veldig SNILL fyr som viste meg at han ville ha meg i stedet for å spille spill med hodet mitt, og jeg endte opp med å gifte meg med ham. Jeg har oppdaget flere negative sider med ham i ettertid, men slik er det nok med alle. Vi har alle våre sterke og svake sider. Han er fremdeles snill, og det er definitivt den viktigste egenskapen jeg kan ønske meg i en mann for å kunne dele et langt liv sammen. Anonymkode: deaeb...e33 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg tror man skal være eksepsjonelt vakker, smart og ressurssterk som kvinne for å klare å "lande" en tilsvarende mann mens han fremdeles er i 20-årene. Slike menn forplikter seg sjelden før de er i 30-årene, noen så sent som i 40-årene. Anonymkode: deaeb...e33 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Del Skrevet 11. juni 2022 For min del har det ikke vært sånn. Jeg endte opp med å gifte meg med den ukyssa nerden, mens jeg var hun pene, som kunne få de fleste. Og var jo mange som lurte på hva jeg holdt på med da vi ble sammen. Men jeg har en greie for smarte menn. Og da er ikke utseende viktig. Nå som jeg er singel og i 40 årene, så synes jeg det er håpløst. Bryr meg fortsatt ikke om utseende, men vil ha en smart mann. Og det finner jeg ikke. Anonymkode: 6ebf5...a0f 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For min del har det ikke vært sånn. Jeg endte opp med å gifte meg med den ukyssa nerden, mens jeg var hun pene, som kunne få de fleste. Og var jo mange som lurte på hva jeg holdt på med da vi ble sammen. Men jeg har en greie for smarte menn. Og da er ikke utseende viktig. Nå som jeg er singel og i 40 årene, så synes jeg det er håpløst. Bryr meg fortsatt ikke om utseende, men vil ha en smart mann. Og det finner jeg ikke. Anonymkode: 6ebf5...a0f 25 % av mennene forblir enslige. Så det er definitivt mange smarte, single menn der ute som kan være aktuelle dersom det er sant at du ikke bryr deg om utseendet. Men hvor mye nykker og sære greier de har pådratt seg etter å ha vært single i titalls med år, det er en helt annen sak 😬 Jeg tror hvert fall at det er gode grunner til at kvinner velger gjenbruk av menn, fremfor å gå etter en fyr som har vært singel hele sitt voksne liv... Anonymkode: deaeb...e33 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #8 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 25 % av mennene forblir enslige. Så det er definitivt mange smarte, single menn der ute som kan være aktuelle dersom det er sant at du ikke bryr deg om utseendet. Men hvor mye nykker og sære greier de har pådratt seg etter å ha vært single i titalls med år, det er en helt annen sak 😬 Jeg tror hvert fall at det er gode grunner til at kvinner velger gjenbruk av menn, fremfor å gå etter en fyr som har vært singel hele sitt voksne liv... Anonymkode: deaeb...e33 Hvis en mann har vært singel hele sitt voksne liv er han ikke så smart som han tror han er, så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 9875b...a3f 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #9 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, det er kun et oppriktig spørsmål som følge av et fenomen jeg ser mye til her på KG. Kvinner som mener alle menn kun er ute etter sex. Anonymkode: da2a4...531 Og du tror ikke de mindre attraktive mannfolka er ute etter det samme? Det er de definitivt. Anonymkode: 9875b...a3f 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #10 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 25 % av mennene forblir enslige. Så det er definitivt mange smarte, single menn der ute som kan være aktuelle dersom det er sant at du ikke bryr deg om utseendet. Men hvor mye nykker og sære greier de har pådratt seg etter å ha vært single i titalls med år, det er en helt annen sak 😬 Jeg tror hvert fall at det er gode grunner til at kvinner velger gjenbruk av menn, fremfor å gå etter en fyr som har vært singel hele sitt voksne liv... Anonymkode: deaeb...e33 Den gjelder andre veien også. Hadde selv vært veldig skeptisk til ei dame som har vært singel helt til hun er 35. Anonymkode: 929a0...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #11 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du tror ikke de mindre attraktive mannfolka er ute etter det samme? Det er de definitivt. Anonymkode: 9875b...a3f Da missforsto du HI. Menn setter høyere krav for hvem de velger å starte et forhold med, menn har lavere krav for hvem de ønsker og ha sex med. Kvinner dater ut av sin liga som betyr at disse mennene vil ha sex med de, men disse mennene stiller også ofte høyere krav for hvem de vil danne et forhold til. Anonymkode: da2a4...531 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #12 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den gjelder andre veien også. Hadde selv vært veldig skeptisk til ei dame som har vært singel helt til hun er 35. Anonymkode: 929a0...7ee Jeg er enig der. Men statistikken viser like fullt at langt flere menn enn kvinner ender opp alene. Og da må man jo forholde seg til det. Hvordan det kan stemme er en helt annen ting, da det vel finnes like mange kvinner som menn, noe som burde tilsi at det er like mange single kvinner 🤔 Men man teller kanskje ikke med de kvinnene som har fått barn? Jeg vet ikke. Anonymkode: deaeb...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #13 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da missforsto du HI. Menn setter høyere krav for hvem de velger å starte et forhold med, menn har lavere krav for hvem de ønsker og ha sex med. Kvinner dater ut av sin liga som betyr at disse mennene vil ha sex med de, men disse mennene stiller også ofte høyere krav for hvem de vil danne et forhold til. Anonymkode: da2a4...531 Og det dumme er jo at man finner de snilleste og mest tålmodige karene utenfor denne "topp 10-listen". Min erfaring med svært kjekke og vellykkede unge menn er at de er useriøse players. De blir også som regel skilt i løpet av 10 år for å forsyne seg på nytt av det kvinnelige matfatet. Jeg er så takknemlig for at jeg tok til vettet og fant meg en snill og søt mann som var til å stole på, før det var "for sent". Anonymkode: deaeb...e33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #14 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er enig der. Men statistikken viser like fullt at langt flere menn enn kvinner ender opp alene. Og da må man jo forholde seg til det. Hvordan det kan stemme er en helt annen ting, da det vel finnes like mange kvinner som menn, noe som burde tilsi at det er like mange single kvinner 🤔 Men man teller kanskje ikke med de kvinnene som har fått barn? Jeg vet ikke. Anonymkode: deaeb...e33 Er flere menn enn kvinner i norge, vel? Anonymkode: b4441...5e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #15 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er flere menn enn kvinner i norge, vel? Anonymkode: b4441...5e6 Det er hvert fall en veldig stor overvekt av gutter i skolekullene og barnehagene her i vårt område, uten at jeg vet hvordan det står til på landsbasis 🤔 Anonymkode: deaeb...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #16 Del Skrevet 11. juni 2022 "Befolkningen i Norge blir stadig mer mannsdominert. Nå bor det over 41 000 flere menn enn kvinner i Norge, og det har ikke vært et så stort kvinneunderskudd som i 2018 siden vi begynte å telle befolkningen for 249 år siden. Mannsdominansen skyldes hovedsakelig at det siden 2006 har innvandret langt flere menn enn kvinner. I denne perioden nettoinnvandret det 42 000 flere menn enn kvinner. De fleste har kommet på grunn av arbeid. - I tillegg vil det alltid være slik at det fødes flere gutter enn jenter. I snitt fødes det i dag 106 gutter per 100 jenter, sier Falnes-Dalheim." https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge Anonymkode: deaeb...e33 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #17 Del Skrevet 11. juni 2022 Oj, her er det mange interessante meninger… Det reflekterer sikkert sannheten som sannsyligvis er at vi vurderer mennesker ulikt. Jeg er med på at vi alle kan plasseres i et skjema og rangeres etter utseende, status, økonomi og sosiale egenskaper på det såkalte kjøttmarkedet.. Siden vi snakker generelt tror jeg menn oftere enn kvinner prioriterer utseende og kvinner oftere enn menn prioriterer en som har økonomisk trygghet og gode sosiale egenskaper. Når du sier at kvinner velger menn som er penere enn dem selv tror jeg det ofte handler om at disse mennene utstråler en selvsikkerhet som er tiltrekkende for kvinner. Jeg tror muligens vi genetisk er satt sammen på en måte som gjør at menn ønsker unge, pene, fruktbare kvinner og kvinner ønsker gode gener og trygghet til å beskytte seg selv og sitt barn. I dagens samfunn gir ikke dette mening, da å finne en god partner du samarbeider godt med burde vært mye viktigere, men å lytte til hodet i stedet for instingtene er ikke alltid like lett. Dette er selvsagt veldig unyansert og overhodet ikke understøttet av forskning overhodet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #18 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei, det er kun et oppriktig spørsmål som følge av et fenomen jeg ser mye til her på KG. Kvinner som mener alle menn kun er ute etter sex. Anonymkode: da2a4...531 Er det ikke sånn da? Kanskje ikke alle men tror de fleste menn ønsker sex uten forpliktelser og å stifte familie. Anonymkode: b91da...a0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #19 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke sånn da? Kanskje ikke alle men tror de fleste menn ønsker sex uten forpliktelser og å stifte familie. Anonymkode: b91da...a0b Jeg tror ikke de fleste menn ønsker sex uten forpliktelser. Jeg tror både menn og kvinner stort sett ønsker å bli sett, få bekreftelse, ha sex og finne en person de ønsker å leve sammen med.Ikke alle, men de fleste. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #20 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Og du tror ikke de mindre attraktive mannfolka er ute etter det samme? Det er de definitivt. Anonymkode: 9875b...a3f Jepp. Finnes to typer menn: de som vil ligge rundt og kan gjøre det, og de som vil ligge rundt men ikke kan gjøre det. Anonymkode: 53f80...304 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå