Gå til innhold

Eggløsningsmerter/slim

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er deres symptomer? og hvordan er smertene hos dere?

I dag kjenner sikkelig krampe/stikk på høyre eggstokk. Kjenner det i korsryggen også. Har masse utflod, men ikke sånn som kan dra og henger i «tråder» enda

Anonymkode: 5daf7...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har det på samme måte. Kjennes ut som at det river i eggstokkene under eggløsning. Noen ganger må jeg ta smertestillende pga det, andre ganger går det greit. Hos meg er dette relativt nytt fenomen som kom etter siste svangerskap. Merker også mensensmertene mye tydeligere. Kvinnekroppen gaver..... 

Anonymkode: 6267d...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sofakona skrev (29 minutter siden):

Har du regelmessig syklus? 

Nja, ja… prøvd letrozol denne mnd for å booste EL… Siste mnd har jeg hatt litt lange sykluser etter jeg gikk litt opp i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har det på samme måte. Kjennes ut som at det river i eggstokkene under eggløsning. Noen ganger må jeg ta smertestillende pga det, andre ganger går det greit. Hos meg er dette relativt nytt fenomen som kom etter siste svangerskap. Merker også mensensmertene mye tydeligere. Kvinnekroppen gaver..... 

Anonymkode: 6267d...08c

Herregud, samme her😂med mensen, slet aldri med mensensmerter etter lillemann kom for 3 år siden, men etter det så ligger jeg i fosterstilling de to-tre første dagene med oppstart med mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...