Gå til innhold

Hvorfor får et TV-show, rettet mot ungdom og barn (12+), godt voksne menn til å KOKE av sinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/14/2022 at 6:57 PM, AnonymBruker said:

I dette tilfelle var de nok for det meste oppdiktet.

Anonymkode: 651ac...a15

Serien har blitt review-bombet, Det er ikke noe nytt at filmer og serier som tar et lite steg utenfor boksen og prøver å få med seg et nytt og fresht publikum får visse folk til å utagere, dessverre. Gud forby at ikke 10/10 filmer og serier lages kun for de, liksom.

På IMDB kan man se at de som har klikka i vinkel på denne serien og gitt den en 1'er er menn over 30. Det er sånn ca ikke en sjel i verden som er overrasket over det. 
På samme måte som at Rotten Tomatoes måtte endre ratingsystemet sitt etter at "sinte menn" review-bombet Captain Marvel før filmen i det hele tatt var ute.

Å late som at dette ikke skjer er bare pinlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers synes jeg for øvrig serien er kjempefin. Jeg har lært masse nytt fra en spennende kultur, historie, jeg synes alle skuespillerne har gjort en super jobb foreløbig, og hun som spiller hovedrollen er kjempesjarmerende. Serien er visuelt vakker og minner meg om Scott Pilgrim. (Sist jeg sjekket fikk ikke den filmen kritikk for å være for smågutter, men sånn er det jo gjerne når noen lager noe for unge jenter - da er det plutselig barnslig og teit). Serien er like fin som en coming-of-age-historie som den nyeste trilogien til Spiderman med Tom Holland. Det er bare ikke en hvit fyr som har hovedrollen, og det er som vanlig nok til at folk tydeligvis ikke takler hverdagen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 1.09):

Ikke meg du spør, men sånn generelt så er det nesten alltid en gruppe menn som er ledere i disse kristne kirkesamfunnene som fordømmer alt mulig. Fordi de også holder på utdaterte kjønnsnormer som mener at menn skal bestemme.  Sånn det er ikke en dum gjetning. 

Anonymkode: cf1b6...29e

Nei

Anonymkode: 2a67b...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: 2a67b...b2a

Nei til hva?

Anonymkode: 772c5...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Jeg har nettopp sett ferdig serien og synes den var veldig fin. En av episodene adresserer dette med hijab, der Nakia forteller Kamala at hun har valgt å bruke hijab selv om foreldrene hennes er imot det. Det stemmer godt overens med flere av de muslimske jentene jeg studerte sammen med. Flere av dem brukte hijab selv om mødrene deres ikke gjorde det.

Anonymkode: 770c8...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (På 21.6.2022 den 23.07):

Ellers synes jeg for øvrig serien er kjempefin. Jeg har lært masse nytt fra en spennende kultur, historie, jeg synes alle skuespillerne har gjort en super jobb foreløbig, og hun som spiller hovedrollen er kjempesjarmerende. Serien er visuelt vakker og minner meg om Scott Pilgrim. (Sist jeg sjekket fikk ikke den filmen kritikk for å være for smågutter, men sånn er det jo gjerne når noen lager noe for unge jenter - da er det plutselig barnslig og teit). Serien er like fin som en coming-of-age-historie som den nyeste trilogien til Spiderman med Tom Holland. Det er bare ikke en hvit fyr som har hovedrollen, og det er som vanlig nok til at folk tydeligvis ikke takler hverdagen.

Jøss, da burde jeg kanskje sjekke den ut? 😀 Elsker Scott Pilgrim (både filmen og tegneserien) 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg likte i allefall denne serien veldig godt! Syns kanskje de burde ha ventet helt til Obi-Wan var ferdig , siden de ga de ut på samme dag. Kanskje flere hadde sett da?

Anonymkode: 720e5...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...