AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Del Skrevet 10. juni 2022 Hva er greia liksom? Hvis du ikke liker det, bare ikke se på det 🤷♀️ Jeg snakker så klart om "Ms. Marvel" https://www.yahoo.com/news/disneys-ms-marvel-featuring-mcus-005640107.html https://in.ign.com/ms-marvel/172679/news/there-is-already-a-hate-group-against-ms-marvel-and-it-is-just-pathetic Anonymkode: 237bf...1e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Del Skrevet 10. juni 2022 Sånne er det bare å ignorere. Hva skal de gjøre liksom - boikotte? Det står de jo helt fritt til. Anonymkode: 1ee5f...90f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Del Skrevet 10. juni 2022 Du lager en tråd og spør hva som får godt voksne menn til å KOKE av sinne, men jeg klarer ikke å se i noen av artiklene at det står at dette gjøres av menn, eller utelukkende av menn? Den ene artikkelen viser til en bestemt gruppe som misliker filmen, men den gruppen er ikke synonym med menn, på noen som helst måte. Så jeg blir litt nysgjerrig på denne vinklingen, som virker bestemt og bevisst rettet mot menn, uten at det finnes noe grunnlag for det, som jeg ser. Men for all del, om jeg leste for fort, eller ikke nøye nok, så leser jeg gjerne igjen, om noen peker meg i riktig retning. Anonymkode: 651ac...a15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Del Skrevet 12. juni 2022 On 6/10/2022 at 3:30 PM, AnonymBruker said: Du lager en tråd og spør hva som får godt voksne menn til å KOKE av sinne, men jeg klarer ikke å se i noen av artiklene at det står at dette gjøres av menn, eller utelukkende av menn? Den ene artikkelen viser til en bestemt gruppe som misliker filmen, men den gruppen er ikke synonym med menn, på noen som helst måte. Så jeg blir litt nysgjerrig på denne vinklingen, som virker bestemt og bevisst rettet mot menn, uten at det finnes noe grunnlag for det, som jeg ser. Men for all del, om jeg leste for fort, eller ikke nøye nok, så leser jeg gjerne igjen, om noen peker meg i riktig retning. Anonymkode: 651ac...a15 Ikke meg du spør, men sånn generelt så er det nesten alltid en gruppe menn som er ledere i disse kristne kirkesamfunnene som fordømmer alt mulig. Fordi de også holder på utdaterte kjønnsnormer som mener at menn skal bestemme. Sånn det er ikke en dum gjetning. Anonymkode: cf1b6...29e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Del Skrevet 12. juni 2022 Christians Against Ms. Marvel, en facebook gruppe som er startet av ingen andre enn WADE WILSON! I tilfelle du ikke forstår den... det er også navnet til Deadpool. Sikkert totalt tilfeldig, men jeg klarer ikke slutte å le! Anonymkode: 127b8...0a5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2022 #6 Del Skrevet 12. juni 2022 Nå er serien utrolig dårlig, laget for tenåringer tydeligvis, så ikke rart hvis den får dårlige anmeldelser. Faktisk det dårligste jeg har sett av Marvel seriene hittil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Del Skrevet 12. juni 2022 Aldri hørt om denne serien før. Anonymkode: 63efa...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Del Skrevet 13. juni 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke meg du spør, men sånn generelt så er det nesten alltid en gruppe menn som er ledere i disse kristne kirkesamfunnene som fordømmer alt mulig. Fordi de også holder på utdaterte kjønnsnormer som mener at menn skal bestemme. Sånn det er ikke en dum gjetning. Anonymkode: cf1b6...29e Mye teori, men ikke noe håndfast eller konkret altså. Hadde således passet bedre under "Skråblikk og generaliseringer". Anonymkode: 651ac...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Del Skrevet 13. juni 2022 Så første episode. Det er jo laget for barn, og det er jo klart at den pakistanske familien som blir presentert ikke er representativ for pakistanske familier. Blir litt sånn NRK hvor greia er å prøve å gjøre fremmede kulturer vestlige. Hadde det vært rett hadde hovedpersonen vært tildekket og hjulpet mora med matlagingen og oppvasken. Anonymkode: 973d8...43d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 13. juni 2022 #10 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så første episode. Det er jo laget for barn, og det er jo klart at den pakistanske familien som blir presentert ikke er representativ for pakistanske familier. Blir litt sånn NRK hvor greia er å prøve å gjøre fremmede kulturer vestlige. Hadde det vært rett hadde hovedpersonen vært tildekket og hjulpet mora med matlagingen og oppvasken. Anonymkode: 973d8...43d Hvor mange tildekkede pakistanske jenter har du sett i Oslo? Eller vært i Pakistan? Kan si med sikkerhet at minst 50% ikke er tildekket. Landet har i tillegg en kjempestor film og underholdningsindustri. Du er en sånn person tråden handler om. Det du skrev er så ignorant. Hvis jeg ser serie om norsk ungdom som ikke drikker og har foreldre som ikke er skilte, så kan jeg si at det ikke representerer norsk familie. Så ignorant er det. Endret 13. juni 2022 av Akryl 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #11 Del Skrevet 13. juni 2022 Akryl skrev (8 minutter siden): Landet har i tillegg en kjempestor film og underholdningsindustri. Du mener India, ikke sant? Anonymkode: 7d86f...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 13. juni 2022 #12 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du mener India, ikke sant? Anonymkode: 7d86f...c32 Pakistan, du kan google Pakistan film industry. Pakistani tv series. Pakistan fashion show. Et av verdens største industrier. Sjekk noen bilder på Google hvis det virker uvirkelig. Endret 13. juni 2022 av Akryl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #13 Del Skrevet 13. juni 2022 Akryl skrev (9 minutter siden): Pakistan, du kan google Pakistan film industry. Pakistani tv series. Pakistan fashion show. Et av verdens største industrier. Sjekk noen bilder på Google hvis det virker uvirkelig. Har bare hørt om Bollywood... kan ikke så mye om slikt. Anonymkode: 7d86f...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 13. juni 2022 #14 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har bare hørt om Bollywood... kan ikke så mye om slikt. Anonymkode: 7d86f...c32 Du får Google og sjekke YouTube angående deres underholdningsindustri. Da vil du oppdage hvor stor kontraster det er i det landet på 220 millioner. Alt fra svært liberale til svært konservative. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #15 Del Skrevet 13. juni 2022 Du har sikkert rett i det du skriver, Akryl, men jeg er ikke så interessert i pakistanske filmer. Har aldri sett noen, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Men takk for infoen! Ha en god natt! 👋 Anonymkode: 7d86f...c32 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #16 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så første episode. Det er jo laget for barn, og det er jo klart at den pakistanske familien som blir presentert ikke er representativ for pakistanske familier. Blir litt sånn NRK hvor greia er å prøve å gjøre fremmede kulturer vestlige. Hadde det vært rett hadde hovedpersonen vært tildekket og hjulpet mora med matlagingen og oppvasken. Anonymkode: 973d8...43d Glemte å legge til at i virkeligheten er hun også er gammel nok til å bli gifta bort til søskenbarnet sitt, slik at han kan komme til USA. Sitat Det du skrev er så ignorant. Hvis jeg ser serie om norsk ungdom som ikke drikker og har foreldre som ikke er skilte, så kan jeg si at det ikke representerer norsk familie. Så ignorant er det. Generaliseringer har jo sin hensikt, jeg ville ikke reagert på din. Anonymkode: 973d8...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #17 Del Skrevet 14. juni 2022 Akryl skrev (6 timer siden): Hvor mange tildekkede pakistanske jenter har du sett i Oslo? Eller vært i Pakistan? Kan si med sikkerhet at minst 50% ikke er tildekket. Landet har i tillegg en kjempestor film og underholdningsindustri. Du er en sånn person tråden handler om. Det du skrev er så ignorant. Hvis jeg ser serie om norsk ungdom som ikke drikker og har foreldre som ikke er skilte, så kan jeg si at det ikke representerer norsk familie. Så ignorant er det. For å si det sånn, ingen paktistanske jenter gikk med hijab på 90 tallet. Hijab er en ganske ny ting i norge, men jeg tror ikke pakistanere er overreprestentert der akurat. Pakistanere har jo vært her lenge. Anonymkode: eab3c...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Del Skrevet 14. juni 2022 Hvilke menn er det som koker av sinne Anonymkode: 941e6...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Del Skrevet 14. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke menn er det som koker av sinne Anonymkode: 941e6...16d I dette tilfelle var de nok for det meste oppdiktet. Anonymkode: 651ac...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 14. juni 2022 #20 Del Skrevet 14. juni 2022 On 6/13/2022 at 1:31 AM, AnonymBruker said: Christians Against Ms. Marvel, en facebook gruppe som er startet av ingen andre enn WADE WILSON! I tilfelle du ikke forstår den... det er også navnet til Deadpool. Sikkert totalt tilfeldig, men jeg klarer ikke slutte å le! Anonymkode: 127b8...0a5 Haaahaha det må være en spøk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå