Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #21 Skrevet 14. november 2005 Skjønner dem godt, men er forundret over at de ikke hadde tenkt over dette på forhånd. ← Ved å delta i konkurransen og deretter bo ett år på Fagerstrand har de tjent 3 (?) millioner. Deretter flyter de hjem til hjemtraktene igjen. Det betyr vel ikke at de ikke har tenkt gjennom dette på forhånd? Hvis jeg kunne tjene 3 mill. ved å bo i Bodø ett år, hadde jeg sikkert gjort det, men flyttet hjem til venner og familie når året var gått.
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2005 #22 Skrevet 14. november 2005 Leser du artikkelen, så ser du at de hadde lekt med tanken på å flytte til Oslo en stund. ← Fagerstrand er vel ikke akkurat Oslo....
Gjest Melk Skrevet 14. november 2005 #23 Skrevet 14. november 2005 Ved å delta i konkurransen og deretter bo ett år på Fagerstrand har de tjent 3 (?) millioner. Deretter flyter de hjem til hjemtraktene igjen. Det betyr vel ikke at de ikke har tenkt gjennom dette på forhånd? Hvis jeg kunne tjene 3 mill. ved å bo i Bodø ett år, hadde jeg sikkert gjort det, men flyttet hjem til venner og familie når året var gått. ← Selvfølgelig skjønner jeg dem og dette valget. Jeg ragerte kun på det de sa i artikkelen, om at de nå var så langt unna de som betydde noe i livet osv osv. Du vet det er her vi har familie, venner og hele nettverket vårt. Etter hvert begynte vi å merke at vi savner det vi har oppi her. Det vil ta år og dag å få bygd opp det samme nettverket på Fagerstrand Det er ikke det at vi mistrives på Fagerstrand, men vi trives så mye bedre oppi her! Og det at vi skal ha barn, er også en viktig grunn til at vi vil bosette oss her på Odnes. Jeg synes det er tryggere å ha familie og venner og kjente i nærheten, og så vil jeg at ungen vår skal vokse opp på landet. Jeg trives best på bygda, sier Stine som tråkket sine barnesko i Torpa. Da vi bodde oppi her, lekte vi av og til med tanken på å flytte til Oslo. Der skjer det mer. Men nå har vi opplevd at graset ikke er grønnere på andre sida av gjerdet, sier Stine.
Gjest Melk Skrevet 14. november 2005 #24 Skrevet 14. november 2005 Fagerstrand er vel ikke akkurat Oslo.... ← Nei, ikke akkurat. Jeg ville vel snarere kalle stedet en bygd.
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. november 2005 #25 Skrevet 14. november 2005 Nei, ikke akkurat. Jeg ville vel snarere kalle stedet en bygd. ← Det er ikke så langt unna da
Gjest Melk Skrevet 14. november 2005 #26 Skrevet 14. november 2005 Det er ikke så langt unna da ← Vel, i forhold til Oppdal er det jo nærme. I forhold til å "føle storbyens sus", så er det heller et godt stykke unna. Kjenner folk som bor der og jobber i Oslo. De bruker ca 1 time til jobb.
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. november 2005 #27 Skrevet 14. november 2005 Vel, i forhold til Oppdal er det jo nærme. I forhold til å "føle storbyens sus", så er det heller et godt stykke unna. Kjenner folk som bor der og jobber i Oslo. De bruker ca 1 time til jobb. ← Sånn ca ja Utenom rushtrafikk ca 50 min
MiniMjau Skrevet 14. november 2005 #28 Skrevet 14. november 2005 men det viktigste: Har hun like mye øyensminke som før?!
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. november 2005 #29 Skrevet 14. november 2005 Du tenker på øynebrynene- de var da ekte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå