Gå til innhold

Fagerstrand

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være lov å flytte hjem igjen? Skjønner dem godt!

Skrevet

Skjønner dem godt, men er forundret over at de ikke hadde tenkt over dette på forhånd.

Skrevet
Skjønner dem godt, men er forundret over at de ikke hadde tenkt over dette på forhånd.

Det kan godt hende de hadde. Men jeg hadde nok gjort det på samme måten. Man sier ikke nei takk til et hus til tre millioner fordi man ikke ønsker å bo akkurat der, man gjør som dem. Tar i mot, selger og kjøper nytt hus der man vil for pengene.

Det er dem vel unt.

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Det må da være lov å flytte hjem igjen? Skjønner dem godt!

Selvfølgelig. Det var ikke det jeg mente når jeg la inn denne artikkelen. Jeg synes det var kjekt å høre hvordan det gikk med dem. Jeg trodde og tror at flere synes det samme.

Skrevet

Jeg hadde også kvittet meg med et hus som så mange raringer hadde vært med og bygget... Premie eller ikke premie.

Lurer på hvor mye de får solgt det for...

Skrevet

Helt i orden det vel... Jeg hadde gjort det samme.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Det er lenge siden det huset ble lagt ut for salg

Skrevet
Det er lenge siden det huset ble lagt ut for salg

Ligger det fortsatt ute til salg?

Eventuelt hvor da?

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Så det i en annonse i lokalavisa for lenge siden, men har ikke sett det igjen. Trodde det var solgt

Gjest LoisLane
Skrevet

Så dem i går, jeg, men visste ikke at Stine var gravid før jeg leste det i avisa.

Skrevet

Høres bra ut... ;)

De var uansett de mest verdige vinnere av premien!

Skrevet

Det var vel noen regler som tilsa at de måtte bo der så så lenge. Da sier man ikke nei til de pengene og flytter hjem med mindre det er goooode grunner til det

Skrevet

hadde gjort akkurat det samme som de. de slipper nå å sitte med gjeld ihvertfall. genialt.

Skrevet
Det var vel noen regler som tilsa at de måtte bo der så så lenge. Da sier man ikke nei til de pengene og flytter hjem med mindre det er goooode grunner til det

Hvis du ikke har adresse der et år før du selger, må du skatte 28% av gevinsten. Det er generelle skatteregler som gjelder alle.

Skrevet

Leser du artikkelen, så ser du at de hadde lekt med tanken på å flytte til Oslo en stund.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Men uansett da, det var de som fortjente seieren etter min mening. Hadde Reidar vunnet hadde jeg gått av skaftet tror jeg. :forvirret:

Skrevet
Leser du artikkelen, så ser du at de hadde lekt med tanken på å flytte til Oslo en stund.

Fremdeles forundret. De forstår vel at når de flytter, så er foreldre, venner og nærmiljø lenger unna? Kan vel ikke akkurat komme som noe sjokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...