Gå til innhold

Blir man innlagt på sykehus for behandling ved MA/inkomplett SA hvis man er lenger på vei enn 9 fullgåtte uker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

... spørsmål i overskriften. Hva hvis det er MA, man tror man er i uke 11, men undersøkelser viser at fosteret sluttet å utvikle seg i uke 6 feks. Blir man sent hjem for behandling hjemme da? 

Anonymkode: ca7c7...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min MA ble oppdaget i uke 10 og fosteret ble målt til 8+3. Jeg fikk velge selv og det ble hjemmeabort.

Anonymkode: 9b80e...b75

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

... spørsmål i overskriften. Hva hvis det er MA, man tror man er i uke 11, men undersøkelser viser at fosteret sluttet å utvikle seg i uke 6 feks. Blir man sent hjem for behandling hjemme da? 

Ja det tror jeg. Jeg skulle vært 9+2, men fosteret ble målt til 8+1-8+3 et sted. Fikk beskjed om at jeg akkurat var på grensa til å kunne gjøre det hjemme. Så jeg ble sendt hjem og utførte medisinsk abort hjemme. Er fosteret 9 uker eller mer så tror jeg det gjøres på sykehuset.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, så da skjønner jeg at det blir undersøkt hvor gammelt fosteret antas å være/når utviklingen stoppet, også avgjøres det om man skal innlegges eller ikke ut i fra det. Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, så da skjønner jeg at det blir undersøkt hvor gammelt fosteret antas å være/når utviklingen stoppet, også avgjøres det om man skal innlegges eller ikke ut i fra det. Takk for svar! 

Reisetid til sykehuset avgjør også, bare slik at du er klar over det 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde en begynnende sa i uke 13. fosteret var 10+1. jeg ble sendt hjem for at drt skulle ordne seg selv. Det var helt krise skummelt. 

Anonymkode: 4f35a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...