Gå til innhold

Rema sin pose fiskesuppe?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt denne og frossne pillede reker. Har dere tips til å piffe suppa mere opp? Ekstra gulrøtter, gressløk? Andre ting som soyasaus og eller fløte/rømme? Synes den er litt for søtaktig, kan man få den litt fyldigere eller friskere? Tips?

165479090537616385140496140264.jpg

Anonymkode: 3fda0...668

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt creme fraiche eller seterrømme og en skvis med sitron. Gulrot i tynne staver og purreløk eller vårløk.

Anonymkode: 62f7d...980

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt creme fraiche eller seterrømme og en skvis med sitron. Gulrot i tynne staver og purreløk eller vårløk.

Anonymkode: 62f7d...980

Veldig godt forslag, men har ikke CF eller sitron. Har lettrømme og matfløte..

Anonymkode: 3fda0...668

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Litt creme fraiche eller seterrømme og en skvis med sitron. Gulrot i tynne staver og purreløk eller vårløk.

Anonymkode: 62f7d...980

Har heller ikke vårløk eller purreløk, men har gressløk, gul og rødløk

Anonymkode: 3fda0...668

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde oppi stavkuttede gulrøtter, litt soyasaus og de frossede rekene (som trakk så vidt i 2.5 min).

Det ble godt! Ts

Anonymkode: 3fda0...668

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde oppi stavkuttede gulrøtter, litt soyasaus og de frossede rekene (som trakk så vidt i 2.5 min).

Det ble godt! Ts

Anonymkode: 3fda0...668

Hadde også i en del frisk gressløk.

Anonymkode: 3fda0...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...