AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Del Skrevet 8. juni 2022 Kjenner ingen av de andre som skal, så tørr ikke spørre. Har heller aldri vært i utdrikningslag før. Dagen starter 11 med diverse leker osv hjemme hos forlover, deretter skal vi ut på noen aktiviter (ikke veldig fysisk krevende) og deretter ut og spise og på byen til slutt. Det jeg lurer på er om det er forventet at man har med alkohol før man drar ut? Siden aktivitetene kommer mellom restutant/på byen. Og hva er kleskoden for en slik dag?? Har man med bytte eller går man med det samme hele dagen?🙈 Anonymkode: 699c1...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Del Skrevet 8. juni 2022 Har vært i 6-7 utdrikningslag. I alle sammen begynte vi å drikke fra starten. Ingen flatfyll likevel, men vi har drukket rolig hele dagen, og så kanskje økt inntaket noe på kvelden. Angående antrekk så spørs det veldig på planen for dagen. Hva og hvor man skal. Vi har ofte hatt ganske casual på dagen (olashorts/olabukse, t-skjorte) og så skiftet til litt penere på kvelden. Alle gangene har forlover gitt info om både drikke og anbefalt antrekk i forkant. Om hun ikke gjør det i dette tilfellet, så går det an å sende en melding bare til henne noen dager i forveien og spørre. 😊 Anonymkode: 36564...f86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Del Skrevet 11. juni 2022 Har aldri vært i et utdrikningslag hvor drikke ikke er det første man gjør. Kleskode (hvis det ikke er noe veldig spesielt som er planlagt) helt vanlige klær og ikke vanlig å skifte i løpet av dagen Anonymkode: fb091...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Del Skrevet 15. juni 2022 On 6/11/2022 at 4:54 PM, AnonymBruker said: Har aldri vært i et utdrikningslag hvor drikke ikke er det første man gjør. Kleskode (hvis det ikke er noe veldig spesielt som er planlagt) helt vanlige klær og ikke vanlig å skifte i løpet av dagen Anonymkode: fb091...0c7 Og jeg har aldri vært i et hvor det startes med drikke Anonymkode: 87dc9...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2022 #5 Del Skrevet 15. juni 2022 Ja, vanlig fra 12 og utover. Vitsen er å få bruden full, derav navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Del Skrevet 15. juni 2022 Det heter utdrikningslag, nokså tydelig hva som skjer fra start til slutt. Dere skal få bruden drita. Anonymkode: 479f2...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Del Skrevet 15. juni 2022 Drikkingen kommer litt an på aktivitetene som er planlagt - det er ikke slt man kan gjøre på bris, som go cart etc. Eller har det vært alkohol hele dagen i alle utdrikningslag jeg har vært i også, om ikke i store mengder før kvelden. Kan du f.eks heller spørre hva de andre planlegger å drikke? Typ om du skal ta med øl eller vi? Antrekk tenker jeg også er litt etter aktivitet, det funker ikke med coctailkjole på lazer tag. Jeg har ikke en veldig fancy vennegjeng, så her har det vært veldig variert. Men man kommer langt med pene sommerklær. Ingen skift. Anonymkode: 6f224...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Del Skrevet 15. juni 2022 Det har alltid startet med drikke i de jeg har vært med på. Ett av dem var til brud som er avholds, men vi drakk fra start likevel. På oppmuntring fra bruden, selvsagt. Hun drikker ikke men elsker å være med på fest -sånn til info for de som evnt vil komme med kommentar om at det var dårlig av oss 😏 Anonymkode: 46426...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 15. juni 2022 #9 Del Skrevet 15. juni 2022 På de jeg har vært med på så ja. Ikke type shots og gønne på men åpner en pils/cider/whatever idet man kommer også kosedrikke hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2022 #10 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har alltid startet med drikke i de jeg har vært med på. Ett av dem var til brud som er avholds, men vi drakk fra start likevel. På oppmuntring fra bruden, selvsagt. Hun drikker ikke men elsker å være med på fest -sånn til info for de som evnt vil komme med kommentar om at det var dårlig av oss 😏 Anonymkode: 46426...cec En kunne jo hatt en "fest" uten alkohol for bruden også men da ville jeg jo ikke kalt det et utdrikningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Del Skrevet 15. juni 2022 Alle utdrikningslag jeg har vært i har startet med noe "champagnefrokost"-lignende - bobler og noe lett mat. Anonymkode: 34c64...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå