AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Del Skrevet 8. juni 2022 Hei vurderer å kjøpe meg en tredemølle. Det er en walking pad R2 pro. Lurte på om den vil bruke mye strøm, slik at strømregningen blir stor? står at den bruker 220 wolt. har noen erfaring eller vet noe om det? tusen takk! Anonymkode: fbbb4...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. juni 2022 #2 Del Skrevet 8. juni 2022 Du må se på watt og ikke volt. Den bruker i underkant av 1000 watt for å drive motoren, så det blir som å ha en liten panelovn stående på. Står den på i 1 time har du brukt ca. 1 KWh, så da er det jo bare å se på hva strømprisen er når du bruker den for å se hva det vil koste. På østlandet fort 3 kroner i timen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TacoTore Skrevet 8. juni 2022 #3 Del Skrevet 8. juni 2022 Den bruker like mye strøm hjemme som den ville gjort hos en venn eller på et treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym023 Skrevet 8. juni 2022 #4 Del Skrevet 8. juni 2022 Sandum.PT skrev (27 minutter siden): Du må se på watt og ikke volt. Den bruker i underkant av 1000 watt for å drive motoren, så det blir som å ha en liten panelovn stående på. Står den på i 1 time har du brukt ca. 1 KWh, så da er det jo bare å se på hva strømprisen er når du bruker den for å se hva det vil koste. På østlandet fort 3 kroner i timen 😊 Tusen takk, setter stor pris på svaret ditt!☺️ Da blir de å bestille seg tredemølle👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Del Skrevet 8. juni 2022 Anonym023 skrev (31 minutter siden): Tusen takk, setter stor pris på svaret ditt!☺️ Da blir de å bestille seg tredemølle👍🏻👍🏻 Hva er galt med å gå utendørs? Helt gratis og kjempesunt! Anonymkode: ef5c7...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. juni 2022 #6 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er galt med å gå utendørs? Helt gratis og kjempesunt! Anonymkode: ef5c7...499 Ingenting galt med det, og det at man vil ha tredemølle er heller ikke noe som utelukker utendørs gange. Verden ≠ Svart/Hvitt 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er galt med å gå utendørs? Helt gratis og kjempesunt! Anonymkode: ef5c7...499 Så hvis man skaffer seg mølle så har man noe imot å gå ute? Må det være enten eller? Anonymkode: 3e49e...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Del Skrevet 8. juni 2022 Hvis man er bekymret for strømkostnadene til gå-møllen tenker jeg kanskje at innkjøpsprisen er for høy, men ja ja… Anonymkode: ef5c7...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg har en sånn ts, veldig fornøyd. Får løpt selv om jeg er mye alene med småbarn på kveldstid. Anonymkode: 1b920...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Del Skrevet 8. juni 2022 Tenk så fin Adidas joggedress og sko du kan kjøpe for de pengene istedet. Anonymkode: d0070...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MOD Skrevet 9. juni 2022 #11 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 18.50): Jeg har en sånn ts, veldig fornøyd. Får løpt selv om jeg er mye alene med småbarn på kveldstid. Anonymkode: 1b920...21d Enig, det var derfor vi kjøpte tredemølle her hjemme også. Vi løper ute om vi kan, men det er helt supert når vi ikke kan stikke ut pga barna 👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Del Skrevet 4. juli 2022 Det er watt man må se på (ikke volt). Hvis tredemøllen står i et rom som varmes opp av termostatstyrt panelovn slik at rommet holder jevn temperatur, og rommet er stort nok slik at rommet ikke blir varmere av løpingen, så koster ikke tredemøllen noe ekstra i strøm. Faktisk blir det mindre fordi varmen fra kroppen til den som løper også bidrar til oppvarmingen. Fordi varmen fra tredemøllen+kroppen er like mye som panelovnen slipper å lage. All strøm ender opp som varme til slutt enten den går inn i en tredemølle, en panelovn eller en elbil for den del. Anonymkode: 324fc...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå