Gå til innhold

Joggesko til styrketrening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble påpekt at de skoene jeg har fra Nike mer er for aerobic. Trenger et par flatere sko for styrketrening som gjør at jeg ikke så fort mister balansen. Det ble nevnt sko fra Hooka, Convers eller at jeg kunne få hjelp fra Løpslabbet. Hooka og Løpslabbet betyr relativt dyre sko. Convers er ikke helt meg.

Noen som har tips til rimeligere sko som det går ann å få tak i i fysisk butikk?

Anonymkode: bca2f...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ble påpekt at de skoene jeg har fra Nike mer er for aerobic. Trenger et par flatere sko for styrketrening som gjør at jeg ikke så fort mister balansen. Det ble nevnt sko fra Hooka, Convers eller at jeg kunne få hjelp fra Løpslabbet. Hooka og Løpslabbet betyr relativt dyre sko. Convers er ikke helt meg.

Noen som har tips til rimeligere sko som det går ann å få tak i i fysisk butikk?

Anonymkode: bca2f...fe0

Samma det vel, om du bare skal bruke de på trening? 

Anonymkode: 0d960...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Nike Metcon selv, og er veldig fornøyd. Men litt usikker på om de er i din prisklasse, men de er mye billigere enn hooka. 

Har sett at tights.no selger noen billige styrkesko i merket Levity. Jeg har ikke prøvd dem selv, så kan ikke garantere for dem. Men tilbakemeldingene på skoene virker å være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med Rebook nano, syns de er stabile og gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Levity fra tights er gode!

Anonymkode: cfd8b...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk tips fra min pt å kjøpe hallsko, altså håndballsko til styrketrening. De er mye mer stabile enn joggesko og ganske flate slik at du kan ha de på ved de fleste øvelser unntatt markløft og knebøy med stang. Mine er fra Asics og har litt demping også.

Anonymkode: 519be...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...