AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Noen som vet hva dette kan være? Disse har jeg på beina,leggene. Har også en på armen.. Veldig rare klumper? Klør ikke,har hatt de leeeeenge. Går ikke bort liksom. Anonymkode: c528c...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg har det samme. Det er føflekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Melonas skrev (6 minutter siden): Jeg har det samme. Det er føflekker. Men de er jo ikke brune og veldig mye større en typisk føflekk? Anonymkode: c528c...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. juni 2022 #4 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de er jo ikke brune og veldig mye større en typisk føflekk? Anonymkode: c528c...d7e Ikke alle føflekker er "typiske" 😉 De kan være røde eller rosa eller svarte også, og noen er flate, andre opphevet og står litt opp fra huden. Det ser ut som føflekker, det du viser på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 7. juni 2022 #5 Del Skrevet 7. juni 2022 Det finnes upigmenterte føflekker også. De er ikke brune, men mer rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg har to av dem, skikkelige ulekre. Ser egentlig ut som umodne kviser. Anonymkode: 6a21f...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Del Skrevet 7. juni 2022 Slike har jeg å, har alltid lurt på hva det er🙈 Anonymkode: 23edc...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Slike har jeg å, har alltid lurt på hva det er🙈 Anonymkode: 23edc...fe2 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har to av dem, skikkelige ulekre. Ser egentlig ut som umodne kviser. Anonymkode: 6a21f...39d Ja jeg hater de. Ser skikkelig ekle ut. Anonymkode: c528c...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 7. juni 2022 #9 Del Skrevet 7. juni 2022 Har en sånn på puppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Del Skrevet 7. juni 2022 Har en sånn føflekk selv. Trodde lenge jeg hadde en kvise, men den ble aldri moden og gikk heller ikke bort😅 Anonymkode: a1f26...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #11 Del Skrevet 7. juni 2022 Ser ut som molusker.. Anonymkode: 53b41...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #12 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde en sånn, fjernet den hos fastlegen, kostet 400 kr. Var redd den var skummel, men dem var helt godartet fikk jeg høre. Anonymkode: 2ae3d...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #13 Del Skrevet 7. juni 2022 Har også noe lignende som kom ganske plutselig for lenge siden. Er det hardt å ta på? Lurer på om det kan være talgansamling under huden. Anonymkode: 7d7ec...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå