AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Del Skrevet 6. juni 2022 Lukter rumpa di? Selv om du dusjer hver dag? Føler ikke at jeg blir skikkelig ren? Anonymkode: d1422...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Del Skrevet 6. juni 2022 Hvordan klarer du å kjenne at det lukter? Anonymkode: 7bf04...625 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Det siver jo opp når jeg er på do. Eller når jeg bøyer meg. Ts Anonymkode: d1422...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 Hva lukter det da? Anonymkode: ab82d...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Del Skrevet 6. juni 2022 Hmmm... ja? Jeg kan ikke si at jeg kjenner min egen rumpelukt, men jeg er ganske sikker på at om noen skulle stikke nesen sin nært rumpa mi på slutten av en lang dag så lukter den nok ikke godt. Hva slags rumpelukt er det du kjenner? Jeg kjenner mer lukt fra kjønnet mitt. Der blir jeg ofte klam i løpet av dagen. Lukter ikke alltid så lekkert når jeg er på do, men heldigvis ikke så mye. Anonymkode: af9ea...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Del Skrevet 6. juni 2022 Kan du ha feks sopp i rumpesprekken? Min rumpe lukter ikke noe spesielt sålenge jeg skyller den med vann daglig og sover uten undertøy 1-2 g uken. Anonymkode: 987e2...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 6. juni 2022 #7 Del Skrevet 6. juni 2022 Er nok noe som står på gløtt. Gjennomtrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Del Skrevet 6. juni 2022 Lukter bare svett og klam rumpe. Tar jeg hånda ned på rumpehullet, er det en seig klam sekret der. Det lukter og smaker litt bittert. Kjenner litt fittelukt også, men det er ikke så ille. Ts Anonymkode: d1422...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lukter bare svett og klam rumpe. Tar jeg hånda ned på rumpehullet, er det en seig klam sekret der. Det lukter og smaker litt bittert. Kjenner litt fittelukt også, men det er ikke så ille. Ts Anonymkode: d1422...55d For en kveld å være i stand til å lese.. Anonymkode: 9887f...665 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lukter bare svett og klam rumpe. Tar jeg hånda ned på rumpehullet, er det en seig klam sekret der. Det lukter og smaker litt bittert. Kjenner litt fittelukt også, men det er ikke så ille. Ts Anonymkode: d1422...55d Ehh... dette må være tull men om du fingrer deg selv i rumpa så er det normalt at fingeren lukter. Anonymkode: af9ea...284 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. juni 2022 #11 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg barberer Fra Venusberget og helt ned i rompa. Minsker lukt for min del men lukt i rompa og underliv er helt normalt. Ingen lukter ingenting liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Del Skrevet 6. juni 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Jeg barberer Fra Venusberget og helt ned i rompa. Minsker lukt for min del men lukt i rompa og underliv er helt normalt. Ingen lukter ingenting liksom Det gjør jeg også, men har lest at lukter mer uten hår, så vurderer å spare til skikkelig busk til høsten, kanskje det hjelper. Må prøve liksom. Ts Anonymkode: d1422...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. juni 2022 #13 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gjør jeg også, men har lest at lukter mer uten hår, så vurderer å spare til skikkelig busk til høsten, kanskje det hjelper. Må prøve liksom. Ts Anonymkode: d1422...55d Men, aldri helt luktfri blir man ikke ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lukter bare svett og klam rumpe. Tar jeg hånda ned på rumpehullet, er det en seig klam sekret der. Det lukter og smaker litt bittert. Kjenner litt fittelukt også, men det er ikke så ille. Ts Anonymkode: d1422...55d Du smaker på sekretet fra anusen din? Herregud. 🙄 Anonymkode: 5d910...2fe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #15 Del Skrevet 6. juni 2022 Kjenner ingen lukt. Verken om jeg bøyer hodet eller sitter på do. Selv om det er sist på dagen. Om jeg skal kjenne lukt, må jeg evt gni hendene mellom rævballene eller skrittet og lukte på dem. Anonymkode: e5794...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Del Skrevet 6. juni 2022 Maestro skrev (9 minutter siden): Men, aldri helt luktfri blir man ikke ☺️ Nei, det tror ikke jeg heller😄 Ts Anonymkode: d1422...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #17 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg har hatt nesa og tunga mi oppi mange nok rumper til å kunne slå fast, med stor sannsynlighet, at med mindre du omtrent akkurat gikk ut av dusjen, vil rumpe både lukte og smake som rumpe. Anonymkode: 7084e...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Del Skrevet 6. juni 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: For en kveld å være i stand til å lese.. Anonymkode: 9887f...665 "Lær deg å lese", sa folk. "Du vil ha så mye nytte av det", sa folk. "Å kunne lese er kilden til all annen kunnskap", sa folk. Anonymkode: 7084e...7c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #19 Del Skrevet 6. juni 2022 Kanskje du rumpelekker. Har hørt at det lukter ekkelt. Et slags spesielt sekret fra rumpa. Heldigvis ikke opplevd. Nei jeg lukter ikke fra rumpa. Lukter gammel sex om jeg ikke får dusjet dagen etter samleie, og hater det, så kun om virkelig ikke anledning til dusk dagen etter sex. Fra rumpa har det aldri kommet lukt. Anonymkode: c23bc...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #20 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje du rumpelekker. Har hørt at det lukter ekkelt. Et slags spesielt sekret fra rumpa. Heldigvis ikke opplevd. Nei jeg lukter ikke fra rumpa. Lukter gammel sex om jeg ikke får dusjet dagen etter samleie, og hater det, så kun om virkelig ikke anledning til dusk dagen etter sex. Fra rumpa har det aldri kommet lukt. Anonymkode: c23bc...322 Men om noen hadde stukket nesa inn i rumpa de hadde det nok luktet. Det er faktisk en åpning for avføring, så at du aldri har luktet noe som helst tror jeg ikke du kan skryte på deg. Alle som går på do lukter, med mindre de får dusjet etterpå. Anonymkode: dd302...2f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå