Madison Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 En mann i 35 - 40 års alderen ble litt før klokken 23 torsdag kveld påkjørt av toget ved Hauketo stasjon i Oslo. Mannen skal ha sittet på perrongen da toget kom. Han fikk store skader ved påkjørselen, opplyser politiet i Oslo. Hvilken idiot er det som oppholder seg i skinnegangen da? Om han ønsket å ta livet av seg, noe som er mye mulig.. (uten at jeg skal påstå det. Men det SKJER. Og det for ofte..)Det er så egoistisk gjort. Tenk den den stakkars mannen/dama som kjører toget! Folk bruker trailere på samme måte.. Man vet det er minimal sjanse for å overleve. Jeg syns selvmord i utgangspunktet er feigt på mange måter. Det går otover så mange. Men å være årsaken til at et uskyldig menneske blir skyldig i uaksomt drap.. For at en selv skal få dø Det er så jævlig gjort. Tenk dere synet, man vet hva som vil skje. Blir så irritert. (nattens frustrasjon) Burde laget en link-..men det klarer jo ikke jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 Kanskje mannen var påvirket av stoff/full? Ikke det at det er noe god undskyldning heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Joa,i denne episoden er det godt mulig det. Bare begynte å tenke på det selvmordgreiene, og hvor irritert jeg blir av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Her for noen år siden drev fjortisene i drabantbyene i Oslo og hoppet ned fra broene over t-banen, og ned på t-banevogntaket. Og det var på nyhetene sist uke om de som kjører i 220 i tunellene ved Lillestrøm, streetracing, var det det det het? Idioter finnes det alle steder - dessverre. Og særlig ungdom har en egen evne til å føle seg udødelige. Skjønt - ser man vanvittige forbikjøringer på vei til påskefjellet med far og mor og tre barn, er det kanskje ikke noe man vokser av seg. Og det er ikke bare en selv det går utover - man involverer naturlig nok andre også. *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå