FruR Skrevet 8. juni 2022 #41 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er mange, mange, jeg heller ikke vet hvem er. Men da skriver jeg heller ikke i tråder som omhandler dem. Ellers ville jeg jo hatt en fulltidsjobb på nett...... Anonymkode: ab80e...3bf Jeg er nyskjerrig . Nettavisene kommentere på at kjendiser er i bryllupet hennes og hu har tydeligvis 300000 å brenne på en kjole men hva gjør hun egentlig ?
Gjest O.G. Skrevet 8. juni 2022 #42 Skrevet 8. juni 2022 FruR skrev (1 time siden): Jeg er nyskjerrig . Nettavisene kommentere på at kjendiser er i bryllupet hennes og hu har tydeligvis 300000 å brenne på en kjole men hva gjør hun egentlig ? Er hun ikke sånn sosietetsdame som er interessert i mote og sånn da?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #43 Skrevet 9. juni 2022 Noget kjedelig kjole spør du meg, mye tyll, noe tantebarnet på 6 hadde elsket å ha på om den var i rosa. Men viktigste er jo at man trives selv med kjolen på sin egen dag. Hadde nok valgt noe med enklere og renere linjer med empireliv og klassiske vibber selv. Anonymkode: be54e...9df 1
FruR Skrevet 9. juni 2022 #44 Skrevet 9. juni 2022 O.G. skrev (På 7.6.2022 den 14.47): https://urbexunderground.com/69-abandoned-castles/ Det er perfekt location for utendørsbryllup da
FruR Skrevet 9. juni 2022 #45 Skrevet 9. juni 2022 (endret) O.G. skrev (På 8.6.2022 den 14.48): Er hun ikke sånn sosietetsdame som er interessert i mote og sånn da? Tjener man så fett på det at hu kan bruke så mye på en kjole eller er det nye mannen hennes som har spenn??? Hvordan får hu så mye $$$ . I wanna know. Endret 9. juni 2022 av FruR
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #47 Skrevet 9. juni 2022 Jeg elsker podcaster til Synnøve & Vanessa🥰 Synes også de har fin stil - vanligvis. Men litt overrasket over hva Vanessa, Synnøve og Pia dukket opp i i det bryllupet, synes det var mer tacky enn classy. Og så erindrer jeg at Vanessa sa i poden hun absolutt ikke skulle ha diger tyllkjole? Anonymkode: bebbf...d59 1
Kinder Skrevet 9. juni 2022 #48 Skrevet 9. juni 2022 Det ser ut som en typisk prinsesse-kjole. Det er vanskelig å se hvordan den egentlig ser ut på bildet, men jeg regner med at den er fin😊 Det viktigste er uansett at bruden elsker kjolen, og jeg håper at det ble drømmekjolen til Vanessa siden hun var så uheldig med den kjolen hun egentlig hadde valgt seg.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #49 Skrevet 9. juni 2022 Honey Dew skrev (2 minutter siden): Noen som har bilde av kjolen forfra? https://www.vg.no/rampelys/i/y4A3v2/vanessa-rudjord-roeper-nye-detaljer-fra-paris-bryllupet Her er i hvertfall et litt bedre bilde av den, om man zoomer inn. Anonymkode: bebbf...d59
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #50 Skrevet 9. juni 2022 2008 ringte og ville ha tilbake kjolen sin. Anonymkode: 2b7c3...c76 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #51 Skrevet 9. juni 2022 Jeg synes den var overraskende dårlig. Dama har jo normalt utmerket stil, men her var det skivebom med stivt og alt for stor byste (ser det ut som). De stive cupene står jo ut fra kroppen, hun fyller dem ikke ut. Ble oppriktig overrasket da jeg så den, men hørte senere om at en kjole var blitt ødelagt e.l. Dette må være en erstatningskjole. Noen som vet? Dobbelt rart er det når hun har en utmerket kropp for kjoler, hun kunne jo fint hatt en kroppsnært slip-kjole, og det er det ikke mange bruder i 40-årene som kan. Litt vel opptatt av dette merker jeg…. Anonymkode: 3421d...2e8 4
AprilLudgate Skrevet 9. juni 2022 #52 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg elsker podcaster til Synnøve & Vanessa🥰 Synes også de har fin stil - vanligvis. Men litt overrasket over hva Vanessa, Synnøve og Pia dukket opp i i det bryllupet, synes det var mer tacky enn classy. Og så erindrer jeg at Vanessa sa i poden hun absolutt ikke skulle ha diger tyllkjole? Anonymkode: bebbf...d59 Synes brude»pike»kjolene var sinnsykt fine i snittet, men ikke glad i det stoffet. Vanessa R brukte den samme i sort i en annen post, og det synes jeg funket. Selve brudekjolen var klassisk prinsessekjole uten noe mer? Akkurat brudekjoler er ikke helt min greie. Noen få er utrolig fine, rester er «brudekjole». Giftet meg i en helt ordinært sjøl - også krisekjøpt i siste liten 😅
FruR Skrevet 9. juni 2022 #53 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes den var overraskende dårlig. Dama har jo normalt utmerket stil, men her var det skivebom med stivt og alt for stor byste (ser det ut som). De stive cupene står jo ut fra kroppen, hun fyller dem ikke ut. Ble oppriktig overrasket da jeg så den, men hørte senere om at en kjole var blitt ødelagt e.l. Dette må være en erstatningskjole. Noen som vet? Dobbelt rart er det når hun har en utmerket kropp for kjoler, hun kunne jo fint hatt en kroppsnært slip-kjole, og det er det ikke mange bruder i 40-årene som kan. Litt vel opptatt av dette merker jeg…. Anonymkode: 3421d...2e8 Reagerte på det jeg også .., ikke pent
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #54 Skrevet 9. juni 2022 DundreMilfin skrev (11 minutter siden): Synes brude»pike»kjolene var sinnsykt fine i snittet, men ikke glad i det stoffet. Vanessa R brukte den samme i sort i en annen post, og det synes jeg funket. Enig i at snittet på kjolene er pent, og alle de tre damene kler det snittet utrolig godt. Er stoffet jeg ikke liker. Minner om sånn kjolestoff Barbiedukkene mine hadde på 80-/90-tallet. Anonymkode: bebbf...d59
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #55 Skrevet 9. juni 2022 Jeg hadde forventet «noe mer» av henne. Synes kjolen var en helt ordinær brudekjole og som nevnt av flere her ikke satt fint over bysten basert på bildene på Insta. Synes heller ikke brudepikekjolene var kledelige, mulig det er grunnet stoffet som fremhevet valker og så et ørlite for små ut i størrelsen. De har jo alle tre vanligvis ganske smashing stil så bryllupsantrekkene overrasket litt i negativ retning. To som etter min mening var helt nydelige var Janne Formoe og Camilla Phil. De får terningkast 6 av meg. Anonymkode: d3aad...d37
Lizard Skrevet 10. juni 2022 #56 Skrevet 10. juni 2022 Oj, den satt virkelig ikke pent over bysten! 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #57 Skrevet 10. juni 2022 Lizard skrev (1 minutt siden): Oj, den satt virkelig ikke pent over bysten! I Know Anonymkode: 17b4e...73d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #58 Skrevet 10. juni 2022 Skulle egentlig forventa at den satt perfekt over brystet til den prisen… Anonymkode: 17b4e...73d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #59 Skrevet 10. juni 2022 FruR skrev (19 timer siden): Tjener man så fett på det at hu kan bruke så mye på en kjole eller er det nye mannen hennes som har spenn??? Hvordan får hu så mye $$$ . I wanna know. Jeg og vil vite … hva er hun kjent for liksom? Anonymkode: 17b4e...73d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #60 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg og vil vite … hva er hun kjent for liksom? Anonymkode: 17b4e...73d Bare å google så ser du at hun overgår alle i denne tråden både i prestasjoner, og inntekt. Jeg har i alle fall aldri klart å få jobb som sjefsredaktør, eller drive en av norges største podcaster. Og det å se en syvsifret lønn krevde både en krevende utdannelse, og en del år i arbeidslivet, uten at jeg noen gang kommer til å være i nærheten av å omsette for 3-4 millioner i året. Anonymkode: ab80e...3bf 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå