AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Del Skrevet 6. juni 2022 - Hvorfor fikk dere letrozol ? - Når fikk dere eggløsning ? - Hvilke pp ble dere gravide? Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Del Skrevet 6. juni 2022 Har hatt 12 runder med femar. Fikk eggløsning, men ble ikke gravid. Er fortsatt i kø for å komme til ivf. Anonymkode: afb41...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hatt 12 runder med femar. Fikk eggløsning, men ble ikke gravid. Er fortsatt i kø for å komme til ivf. Anonymkode: afb41...0bb hvilke CD fikk du eggløsning? og hvorfor fikk du femar om jeg kan spørre😅 Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 Hadde prøvd i over 1 år og hadde sen EL/lang syklus. Fikk EL på cd 14 og 15 i de 2 syklusene hittil. Fått beskjed om å ta tabletter annen hver syklus. Ikke gravid ennå. Skal begynne på 2. runde med letrozol om noen dager. Anonymkode: ee86f...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Del Skrevet 6. juni 2022 Får Letrozol pga ingen eggløsning uten. Får da eggløsning på syklusdag 13-17, varierer fra måned til måned. Hadde en syklus hvor jeg måtte ta sprøyter i tillegg, fikk da på syklusdag 24. ikke blitt gravid enda, vært prøver i 2 år, 7 mnd med Letrozol. Skal inn til IVF i november. Anonymkode: 02b3d...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hadde prøvd i over 1 år og hadde sen EL/lang syklus. Fikk EL på cd 14 og 15 i de 2 syklusene hittil. Fått beskjed om å ta tabletter annen hver syklus. Ikke gravid ennå. Skal begynne på 2. runde med letrozol om noen dager. Anonymkode: ee86f...a59 ahhh, er på CD 12 i dag og IKKE noe tegn til eggløsning😭 er så utålmodig Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ahhh, er på CD 12 i dag og IKKE noe tegn til eggløsning😭 er så utålmodig Anonymkode: fadfe...dda Tester du? Anonymkode: 02b3d...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tester du? Anonymkode: 02b3d...4e1 tester ja, CD 12 idag har vært som CD 11 Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Del Skrevet 6. juni 2022 Tatt nå akkurat :// Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Del Skrevet 6. juni 2022 Får ikke eggløsning uten. Skjedde ingenting på enkel dose, men fikk eggløseggløsning på dobbel. Syklusdag 16 tror jeg det ble. Ble baby av det. Anonymkode: f28da...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Får ikke eggløsning uten. Skjedde ingenting på enkel dose, men fikk eggløseggløsning på dobbel. Syklusdag 16 tror jeg det ble. Ble baby av det. Anonymkode: f28da...6bf ahhh, ja skal høre med gynokologen min hva hu tenker om EL ikke kommer. Hadde veldig troa på at dette ville funke (enkel dose) men kan godt hende det kommer senere (?) - siste 6 mnd uten letrozol har syklusen vært alt fra 37-40 - gynokologen ga meg letrozol for å booste EL men for meg ser jeg ingen boosting 😕 Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juni 2022 #12 Del Skrevet 6. juni 2022 ❤️kan anbefale denne tråden om du vil lese om mange sine erfaringer. Jeg fikk letrozol fordi jeg ville ha tidligere EL. Begynte på enkel letrozol da jeg var prøver i pp5 på siste barn. Ingenting skjedde da, men i neste pp tok jeg dobbel dose og da fikk jeg tidlig EL! Fra å ha EL til langt over CD20 fikk jeg plutselig EL på 16. Neste CD14 og CD13... Så dobbel dose var knall! Hjalp meg mye på tiden. Ble gravid i pp11 (altså ble det syv sykluser på letrozol). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Del Skrevet 6. juni 2022 Amatariel skrev (30 minutter siden): ❤️kan anbefale denne tråden om du vil lese om mange sine erfaringer. Jeg fikk letrozol fordi jeg ville ha tidligere EL. Begynte på enkel letrozol da jeg var prøver i pp5 på siste barn. Ingenting skjedde da, men i neste pp tok jeg dobbel dose og da fikk jeg tidlig EL! Fra å ha EL til langt over CD20 fikk jeg plutselig EL på 16. Neste CD14 og CD13... Så dobbel dose var knall! Hjalp meg mye på tiden. Ble gravid i pp11 (altså ble det syv sykluser på letrozol). Takk❤️ Hvilke CD fikk du EL når du tok enkel?🙈 Anonymkode: fadfe...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juni 2022 #14 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk❤️ Hvilke CD fikk du EL når du tok enkel?🙈 Anonymkode: fadfe...dda Nærmere CD30, det som var det vanlige for meg. Altså hjalp ikke enkel dose noe. Ble først en endring da jeg tok dobbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå