AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Del Skrevet 6. juni 2022 Nå har jeg prøvd i et halt år, så nå begynner jeg med eggløsningsprøver. I instruksjonene står det at det er best å bruke urinprøveglass. Det kommer til å bli jævla mange glass da. 5-6 glass hver tredje uke til vi får det til.. blir vel fort et halvt år til. Holder det at jeg vasker dem mellom prøvene? Sikkert verdens dummeste spørsmål, men skitt la gå. Anonymkode: a5e7f...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Del Skrevet 6. juni 2022 Faen, skrev halt i stedet for halvt først. Dere er vel smarte nok til å ikke henge dere opp i det vel? Mente selvsagt halvt. -TS Anonymkode: a5e7f...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Ja, de kan vaskes. Jeg bruker mine reserve glass som service på gender reveal partyet syntes det er litt morsomt Anonymkode: 1bd42...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg har et glass som jeg skyller rikelig med vann etter hver gang jeg tester. Bruker samme hele tiden. Er det så nøye da hvilken type glass det er? Skjønner hvis det ikke er rent men hvilket rent glass som helst burde jo være godt nok? Anonymkode: 9dad7...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 6. juni 2022 #5 Del Skrevet 6. juni 2022 Det kan du. Jeg skyller flere ganger i varmt vann (tømmer alltid over i do, i tilfelle rester). Vasker deretter med litt zalo og varmt vann med en gammel tannbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Del Skrevet 6. juni 2022 Så klart kan du vaske de. Å det må ikke være urinprøveglass. Det kan være en plastboks eller lite syltetøyglass for den del Anonymkode: 008d6...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. juni 2022 #7 Del Skrevet 6. juni 2022 Anbefaler at du slenger med en sånn her neste gang du kjøper tester. Veldig kjekk! Tenker spesielt på at den kan brettes sammen. Tar null plass i toalettveska om du skal på ferie, tur e.l. Selvfølgelig til flergangsbruk, bare vask mellom hver prøve https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-oppsamlingskopp/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 6. juni 2022 #8 Del Skrevet 6. juni 2022 DEt er ved bakerieprøver at det må være sterilt, og når man tester for urinveisinfeksjon. Ved eggløsningstester og graviditetestester trenger man ikke sterile glass. Så her har du kastet bort mye penger! Jeg brukte et flergangsbeger fra babyplan eller pappkopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå