AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 En jeg holdt på med en stund har mistet sin bror for noen år tilbake. Han fortalte meg dette og ville ikke noe videre med meg fordi han var dypt deprimert. Kjenner jeg savner han hver dag. Håper den dagen han er klar, vil gå tilbake til meg. Da lurer jeg på om det er mulig at hans avdøde bror kan gi han tegn på at jeg skulle vært den rette for han? Han jeg holdt på med sa at broren skulle gi han tegn via blink og gode råd før han døde. Anonymkode: 4559c...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Eh… HÆ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 Gratulerer med både overskrift og innhold. Meningsfylt… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 Mener den avdøde broren at du er den rette for han da? Mente han og gi gode råd før han døde eller etter at han var død? Noen opplever vel og få tegn fra døde som i feks « blink», men tror ikke du skal satse på at de døde broren blinker han tilbake i dine armer. Kan du ikke ringe og høre hvordan det går med han da? Anonymkode: 6658c...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Del Skrevet 5. juni 2022 MapleSirup skrev (Akkurat nå): Gratulerer med både overskrift og innhold. Meningsfylt… 🤣🤣 den overskriften var jo helt fantastisk Anonymkode: 6658c...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Del Skrevet 5. juni 2022 Greia er at han ønsket at broren kunne gi han blink eller tegn til noe som skulle føre han i riktig retning. Som han også sikkert ønsker i kjærligheten også. Anonymkode: 4559c...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Greia er at han ønsket at broren kunne gi han blink eller tegn til noe som skulle føre han i riktig retning. Som han også sikkert ønsker i kjærligheten også. Anonymkode: 4559c...162 ❤️ Anonymkode: 9a202...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 5. juni 2022 #8 Del Skrevet 5. juni 2022 Gi blink høres fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Del Skrevet 6. juni 2022 Du vil manipulere en i åndeverdenen for å oppnå noe du sjøl ikke når frem med? 😇😳 Anonymkode: ca796...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Del Skrevet 6. juni 2022 Det beste for deg her er nok å gå videre og heller se deg om etter en annen fyr. Du vet ikke om han blir klar eller i så fall når, og om det i det hele tatt er deg han vil ha når han blir klar. Ikke sett livet ditt på vent for en fyr, gå videre, den rette for deg setter ikke deg og dine følelser på vent. Anonymkode: 65ba3...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Del Skrevet 6. juni 2022 Du bør kanskje tenke over muligheten for at det bare var noe han sa for å avvise deg. Anonymkode: f7017...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. juni 2022 #12 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) Jeg tror og tenker og er overbevist om at hvis broren vil ha deg så klarer han fint å finne ut av det helt av seg selv. Endret 6. juni 2022 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det beste for deg her er nok å gå videre og heller se deg om etter en annen fyr. Du vet ikke om han blir klar eller i så fall når, og om det i det hele tatt er deg han vil ha når han blir klar. Ikke sett livet ditt på vent for en fyr, gå videre, den rette for deg setter ikke deg og dine følelser på vent. Anonymkode: 65ba3...0f5 Ble bare ekstra vanskelig når jeg likte han så godt. De dype samtalene og at han var så åpen om dødsfallet til sin egen bror. Anonymkode: 4559c...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå