Gå til innhold

Kan hans bror til en jeg holdt på med hjelpe til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En jeg holdt på med en stund har mistet sin bror for noen år tilbake. Han fortalte meg dette og ville ikke noe videre med meg fordi han var dypt deprimert. Kjenner jeg savner han hver dag. Håper den dagen han er klar, vil gå tilbake til meg. Da lurer jeg på om det er mulig at hans avdøde bror kan gi han tegn på at jeg skulle vært den rette for han? Han jeg holdt på med sa at broren skulle gi han tegn via blink og gode råd før han døde. 

Anonymkode: 4559c...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med både overskrift og innhold.

Meningsfylt…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener den avdøde broren at du er den rette for han da? Mente han og gi gode råd før han døde eller etter at han var død? Noen opplever vel og få tegn fra døde som i feks « blink», men tror ikke du skal satse på at de døde broren blinker han tilbake i dine armer. Kan du ikke ringe og høre hvordan det går med han da? 

Anonymkode: 6658c...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MapleSirup skrev (Akkurat nå):

Gratulerer med både overskrift og innhold.

Meningsfylt…

🤣🤣 den overskriften var jo helt fantastisk 

Anonymkode: 6658c...776

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greia er at han ønsket at broren kunne gi han blink eller tegn til noe som skulle føre han i riktig retning. Som han også sikkert ønsker i kjærligheten også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Greia er at han ønsket at broren kunne gi han blink eller tegn til noe som skulle føre han i riktig retning. Som han også sikkert ønsker i kjærligheten også. 

❤️ 

Anonymkode: 9a202...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vil manipulere en i åndeverdenen for å oppnå noe du sjøl ikke når frem med? 😇😳 

Anonymkode: ca796...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste for deg her er nok å gå videre og heller se deg om etter en annen fyr. Du vet ikke om han blir klar eller i så fall når, og om det i det hele tatt er deg han vil ha når han blir klar. Ikke sett livet ditt på vent for en fyr, gå videre, den rette for deg setter ikke deg og dine følelser på vent.

Anonymkode: 65ba3...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør kanskje tenke over muligheten for at det bare var noe han sa for å avvise deg.

Anonymkode: f7017...c8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og tenker og er overbevist om at hvis broren vil ha deg så klarer han fint å finne ut av det helt av seg selv. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det beste for deg her er nok å gå videre og heller se deg om etter en annen fyr. Du vet ikke om han blir klar eller i så fall når, og om det i det hele tatt er deg han vil ha når han blir klar. Ikke sett livet ditt på vent for en fyr, gå videre, den rette for deg setter ikke deg og dine følelser på vent.

Anonymkode: 65ba3...0f5

Ble bare ekstra vanskelig når jeg likte han så godt. De dype samtalene og at han var så åpen om dødsfallet til sin egen bror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...