AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #21 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hadde dere sex i badebassenget ute der? Kom over noen på danskebåten som hadde det en gang. Hun dama så ut som du beskriver henne. Anonymkode: 18635...fef Hehe... Nei, det var nok ikke oss. Mange kåte gamle kjerringer som er ute etter litt "ung kjepp" i fylla på danskebåten. Anonymkode: 032d5...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #22 Del Skrevet 6. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Bedre å være en smell, enn å gå på smell, pleier jeg å si Anonymkode: 112c2...755 Det er i alle fall flere her i tråden jeg aldri ville gått på en smell med. Hjelpe meg for noen holdninger enkelte har. Anonymkode: 29fc7...ff6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #23 Del Skrevet 6. juni 2022 Dytter Anonymkode: 032d5...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #24 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For et avskyelig kvinnesyn i denne tråden. Anonymkode: a46a2...423 Som om ikke kvinner har sex i fylla med folk de angrer på etterpå 🙄 Anonymkode: 1115e...37c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 6. juni 2022 #25 Del Skrevet 6. juni 2022 Ja, med ølbriller så pulte jeg en burugle, hun ga meg flatlus så da lærte jeg at det var dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #26 Del Skrevet 6. juni 2022 Nei, faktisk aldri pult en burugle. Men har pult mange, mange druledundrer. Anonymkode: a354b...206 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solanaking Skrevet 6. juni 2022 #27 Del Skrevet 6. juni 2022 On 6/5/2022 at 7:39 PM, AnonymBruker said: Sånn grå mus med store briller. Sånn ala Anna Sorokin. Og blitt positivt overrasket? Anonymkode: eb417...3ee hvorfor gidder du slike tråder på kg ? altså, jeg er mann og skjønner jo du bare prøver å provosere og ikke har et liv. hvorfor gidder du ? så og si alle menn har pult en schtøgg grå mus før med ølbriller, dette vet du, hvorfor gidder du ta dette på kg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #28 Del Skrevet 6. juni 2022 1 minutt siden, solanaking said: hvorfor gidder du slike tråder på kg ? altså, jeg er mann og skjønner jo du bare prøver å provosere og ikke har et liv. hvorfor gidder du ? så og si alle menn har pult en schtøgg grå mus før med ølbriller, dette vet du, hvorfor gidder du ta dette på kg Hold på hestene deres folkens, for her kommer Capt'n Save-a-burugle på krigsstien. Anonymkode: a354b...206 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 7. juni 2022 #29 Del Skrevet 7. juni 2022 solanaking skrev (10 timer siden): hvorfor gidder du slike tråder på kg ? altså, jeg er mann og skjønner jo du bare prøver å provosere og ikke har et liv. hvorfor gidder du ? så og si alle menn har pult en schtøgg grå mus før med ølbriller, dette vet du, hvorfor gidder du ta dette på kg Gjelder ikke bare for menn skal jeg si deg. Som ei venninne sa til meg en gang, når det var så mye snakk i media om erstatning fra tobakksindustrien.... " Vi burde saksøkt Ringnes for alle idiotene av mannfolk vi har pult " ... Haha 😜 Så ølbriller gjelder i høyeste grad for kåte kvinns også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #30 Del Skrevet 7. juni 2022 Ja det er den eneste måten jeg får "oh-ooooooh" kommentarer når jeg kler av meg... Anonymkode: fb458...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #31 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hold på hestene deres folkens, for her kommer Capt'n Save-a-burugle på krigsstien. Anonymkode: a354b...206 Lille impotente fjott. Anonymkode: c867c...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #32 Del Skrevet 7. juni 2022 Mange har vel noen svin på skogen. Jeg drikker meg aldri sanseløs på byen, så har aldri vært borti ei burugle. Anonymkode: 1ef8c...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #33 Del Skrevet 7. juni 2022 Aldri pult en burugle selv. Jeg er tydeligvis en av veldig få som velger med omhu hvem jeg puler, angrer ikke på en eneste en, og alle har vært kjekke eller hatt noe sjarmerende ved seg som gjør dem til fine mennesker. Anonymkode: b4ed5...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 7. juni 2022 #34 Del Skrevet 7. juni 2022 On 6/6/2022 at 10:30 AM, AnonymBruker said: Blir dere mannfolk helt blinde da eller? Mister alle sanser totalt? Det er dere selv som velger å hoppe i seng med hvem som helst fordi dere ikke fikk dere bedre den kvelden, ikke skyld på ølbrillene.. Det går heldigvis begge veier. Jeg har både gått på en smell og vært smellen. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #35 Del Skrevet 7. juni 2022 Jepp en mannlig-burugle. Gremmes Anonymkode: d2646...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #36 Del Skrevet 7. juni 2022 Herregud for noen lavmål av noen mennesker dere er. Virkelig bånnslam! Snakke sånn om folk. Mister troen på menneskeheten av å lese på kg. Hvis menn er som på kg, vil jeg heller være alene resten livet. Anonymkode: 32084...989 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 7. juni 2022 #37 Del Skrevet 7. juni 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud for noen lavmål av noen mennesker dere er. Virkelig bånnslam! Snakke sånn om folk. Mister troen på menneskeheten av å lese på kg. Hvis menn er som på kg, vil jeg heller være alene resten livet. Anonymkode: 32084...989 Dette går begge veier. Er de damene som ikke ville gi meg nummeret sitt etter en ONS virkelig bunnslam? Eller er de helt vanlige mennesker som akkurat har skjønt at de ikke var helt beslutningsdyktige kvelden i forveien og som følge av det gjorde en aldri så liten feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #38 Del Skrevet 7. juni 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud for noen lavmål av noen mennesker dere er. Virkelig bånnslam! Snakke sånn om folk. Mister troen på menneskeheten av å lese på kg. Hvis menn er som på kg, vil jeg heller være alene resten livet. Anonymkode: 32084...989 Alle menn er ikke sånn, tro meg. Føler det samme som deg når jeg leser sånt. Er mann. Men disse guttene her lever ikke på min planet. Ikke engang i mitt univers. Anonymkode: 4df4f...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #39 Del Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Herregud for noen lavmål av noen mennesker dere er. Virkelig bånnslam! Snakke sånn om folk. Mister troen på menneskeheten av å lese på kg. Hvis menn er som på kg, vil jeg heller være alene resten livet. Anonymkode: 32084...989 Det har vært tråder her inne om kvinner som har hatt sex med stygge menn. Det har ikke vært fine beskrivelser i de trådene heller for å si det mildt 😜 Det er som flere sier, det går begge veier. Anonymkode: 18635...fef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #40 Del Skrevet 8. juni 2022 Off, jeg blir trist på vegne av alle folk som blir omtalt på denne måten basert på utseende.. Anonymkode: 35b26...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå