AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Del Skrevet 4. juni 2022 Synes du de er fine? Eller mer kjedelige? Noen spesielt du tenker på når du får høre dem? Guttenavn: Klaus Timian Morten Robert Atle Jentenavn: Alma Charlotte Eirin Marion Elise Anonymkode: fde6b...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 4. juni 2022 #2 Del Skrevet 4. juni 2022 Syns Alma er der eneste fine navnet av de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Del Skrevet 4. juni 2022 Helt ok navn, bortsett fra timian, som er et krydder og ikke noe en unge skal kalles... Anonymkode: e4efc...fab 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 4. juni 2022 #4 Del Skrevet 4. juni 2022 Guttenavn: Atle Jentenavn: Alma, Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Del Skrevet 4. juni 2022 Morten, Atle, Alma og Elise❤️ Min onkel heter Atle og han er oppriktig det fineste mennesket jeg vet om. Derfor liker jeg det ekstra godt. Anonymkode: 3c69b...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes du de er fine? Eller mer kjedelige? Noen spesielt du tenker på når du får høre dem? Guttenavn: Klaus Timian Morten Robert Atle Jentenavn: Alma Charlotte Eirin Marion Elise Anonymkode: fde6b...ea2 Like disse: Guttenavn: Nei sorry ingen 😅 Kan liksom ikke se for meg en baby hete det, bare 50 år gamle menn… men hey, babyen blir jo voksen en gang også Jentenavn: Marion 😍 (de andre er litt oppbrukt) Anonymkode: a3dbe...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Del Skrevet 4. juni 2022 Klaus -ja Timian -nei Morten -nei Robert -nei Atle -nei Jentenavn: Alma -ja Charlotte - nei Eirin -nei Marion -nei Elise- nei Anonymkode: fee8f...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wsl Skrevet 4. juni 2022 #8 Del Skrevet 4. juni 2022 Klaus -nei, nissen Timian - nei, krydder Morten - nei Robert - nei Atle - nei Jentenavn: Alma - ja, søtt Charlotte - ja, søtt Eirin - nei Marion - ja, fint Elise- ja, fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes du de er fine? Eller mer kjedelige? Noen spesielt du tenker på når du får høre dem? Guttenavn: Klaus Timian Morten Robert Atle Jentenavn: Alma Charlotte Eirin Marion Elise Anonymkode: fde6b...ea2 Klaus - jeg får helt Klaus av trange rom Timian - krydder Morten - minstemann Robert- ro bært Atle er fint da Alma er et nydelig navn Charlotte - Charlie, blond og dum Eirin - urin Marion - jomfru Marion Elise er et fint navn Anonymkode: 77250...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Del Skrevet 5. juni 2022 Liker Atle, Morten og Eirin. Anonymkode: b44eb...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Del Skrevet 5. juni 2022 Guttenavn: Klaus - ganske ok, egentlig. Ingen favoritt, men helt fint. Timian - tøysenavn. Ville tenkt at det er hippie-foreldre ute og går her. Morten - egentlig helt fint, men jeg får litt 1960-70-talls-vibber av det. Robert - liker ikke. Får bølle-assosiasjoner. Atle - samme som Morten. Jentenavn: Alma - helt greit. Litt poppisnavn de siste 10 årene, men helt ok. Charlotte - liker ikke. Eirin - liker. God klang og ikke så mye brukt. Marion - liker dette godt også. Elise - og dette. Favoritten blant guttenavnene er nok Klaus. Blant jentenavnene liker jeg Elise best. Anonymkode: 0ac07...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Del Skrevet 5. juni 2022 Klaus - Litt kjedelig. Tenker på en lærer jeg hadde som var litt rar. Timian - Det er et krydder, ikke et navn. Morten - Fint navn, enkelt å skrive, passer til mennesker i alle aldre. Robert - Drittunge/kjeltring. Atle - Helt ok. Ville heller valgt Asle. Liker best Morten av disse. Alma - Fint navn, men det er veldig vanlig nå. Charlotte - Litt jålete navn, tenker på en snobbejente. Eirin - Veldig fint navn. Trygt og stødig. Marion - Også et fint navn. Elise - Helt ok, men litt kjedelig. Mange barn heter det for tiden har jeg inntrykk av. Liker best Eirin av disse. Anonymkode: 56152...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juni 2022 #13 Del Skrevet 5. juni 2022 Timian roper foreldre som ville være søte og originale og glemte at ungen skal leve med det navnet også som voksen. Resten av listen er helt greie, normale navn jeg ikke ville reagert på i noen retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Del Skrevet 5. juni 2022 Klaus-klaustrofobi og Santa claus Timian: Jul i blodfjell Morten: født på 60-70-tallet. Gammal med måne og ølmage. Robert: Har mange venner med dette navnet, så det har vokst på meg. Før fikk jeg assosiasjoner til pedofile når jeg hørte det navnet. Atle: Atle Pettersen. Eneste guttenavnet jeg synes kan funke. Alma: veldig fint, veldig populært. Charlotte: Blond og dum. Veldig naiv. Ung alenemor. Eirin: Bitchy. Marion: Helt okei. Elise: kjedelig. Anonymkode: b4400...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 5. juni 2022 #15 Del Skrevet 5. juni 2022 Likte ingen av guttenavnene. Av jentenavnene likte jeg Marion og Elise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 5. juni 2022 #16 Del Skrevet 5. juni 2022 Synes Timian, Alma og Charlotte er finest De andre navnene er ok og noen av de litt kjedelige etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #17 Del Skrevet 6. juni 2022 Dytt Anonymkode: fde6b...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Del Skrevet 6. juni 2022 Vinky skrev (På 5.6.2022 den 1.14): Syns Alma er der eneste fine navnet av de. Enig. Liker ingen av guttenavnene. Av jentenavnene er også Elise ok. Alma er fint. Anonymkode: 6ff52...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå