Gå til innhold

Kinkshaming i forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (9 minutter siden):

Det var et eksempel, på noe en kvinne ikke hadde likt å høre. Som mann hadde jeg tatt meg mye mer nær om samboeren fortalte meg at det jeg tente på var motbydelig, en å bli kalt en hore, sistnevnte hadde ikke brydd meg noe som helst. Vi er forskjellige.

Javel, men det er to forskjellig ting, og skjønner ikke hvorfor du skal blande det inn. 

Anonymkode: 3f37f...5ab

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Javel, men det er to forskjellig ting, og skjønner ikke hvorfor du skal blande det inn. 

Det var et EKSEMPEL, på noe en kvinne ikke ville likt å hørt fra sin partner. Så selv om det ikke er helt det samme, vil begge føle på det samme ubehaget med å høre det og enden på visa er den samme, en partner som mister lysten på å ha sex med deg, samtidig som de vokter sine ord i fremtiden.

Da blir det kun snakk om tid før det forholdet imploderer.

Ofte er vi (menn og kvinner) stikk motsatt av hverandre, så derfor kan vi ikke bruke de helt samme eksemplene. Det er jo derfor jeg bruker et eksempel på noe som vil få frem de samme følelsene i henne, som det hun vil si vil bringe frem i han.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (7 minutter siden):

Det var et EKSEMPEL, på noe en kvinne ikke ville likt å hørt fra sin partner. Så selv om det ikke er helt det samme, vil begge føle på det samme ubehaget med å høre det og enden på visa er den samme, en partner som mister lysten på å ha sex med deg, samtidig som de vokter sine ord i fremtiden.

Da blir det kun snakk om tid før det forholdet imploderer.

Ofte er vi (menn og kvinner) stikk motsatt av hverandre, så derfor kan vi ikke bruke de helt samme eksemplene. Det er jo derfor jeg bruker et eksempel på noe som vil få frem de samme følelsene i henne, som det hun vil si vil bringe frem i han.

Da får hun slenge på at han har liten pikk i tillegg for å likestille det. 🙄

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da får hun slenge på at han har liten pikk i tillegg for å likestille det. 🙄

Begge føles like fælt ut for den som mottar det, men det er tydelig at du ikke evner å forstå ren logikk og forskjellen mellom kjønnene, nytter ikke å diskutere når det skal være på det lave nivået.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (5 timer siden):

Begge føles like fælt ut for den som mottar det, men det er tydelig at du ikke evner å forstå ren logikk og forskjellen mellom kjønnene, nytter ikke å diskutere når det skal være på det lave nivået.

Ja, du begynte å ta det dit, 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 21.50):

Er det galt å kinkshame?

Vet ikke helt hva jeg skal skrive men... i alle fall så kom det frem en interesse eller fantasi eller hva jeg skal si, som min partner har. Som han liker å se på og som han kunne tenkt seg å prøvd, men som jeg finner helt motbydelig. Helt uaktuelt å bli med på. Er det galt om jeg sier at jeg synes det er jævlig nasty og at det er litt ekkelt at han tenner på det?

Anonymkode: 9db2b...279

sex er noe der begge vil og nyter,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...