Gå til innhold

Kakemann blir kakeperson (og litt annet)

Gjest Adobyen

Anbefalte innlegg

med all verdens konflikter i verden, og så er dette noe folk klager over...  

:bond: 

Anonymkode: bc8c0...e34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (På 4.6.2022 den 16.17):

Jeg vet ikke hvor dette innlegget burde plasseres, men skriver det her.

Nå må vi stadig lære oss nye ord, for det som var tillatt i går, blir feil i morgen.  Jeg protesterer ikke på hva folk definerer seg som, yrkestitler eller noe, men nå går det ut over kakemenn -og koner.

https://www.dagbladet.no/nyheter/endrer-navn-pa-denne-kaka/76258909?fbclid=IwAR1Xk0d8O7m-Q4WT7o7G99XU8narEVD_SmlST4JQ2It9w65JazUpLyVYQYs

Dette er i Danmark, men kommer nok hit også.  Hvilken skjebne møter den danske julenissen tro?  Julenisse=julemand i Danmark.. 🎅Her hjemme har vi nissefar og nissemor..

Hva blir det neste? En, ei og et?  Ser vi til Danmark igjen, så har de ikke hunkjønn, kun en og et.

Danskene sier jo «tissekone» om en viss kroppsdel. Blir kanskje «tisseperson» da. 

Anonymkode: 7829b...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2022 at 10:30 PM, Pipaluk said:

Når jeg først leste om endringen i navnet så trodde jeg først det var en agurknyhet😅 

Jeg forstår at negerbolle ikke lenger kan hete det, men pepperkakeperson er å dra der litt langt. Hvorfor ikke heller legge til noe som seigmann gjorde med seigdamer?

Snart er ikke dette godt nok heller. Nå må vi ha trans eller Hen også blant seigmenn. Det nye navnet blir nok seigpersoner 

Lurer på om du har misforstått ordet agurknyhet? 😅

Anonymkode: 921ef...7e6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...