Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 I forgårs hadde jeg sex for 1 gang etter mensen igjen, og som vi alle vet så er det ufattelig trangt da For å si det kort, jeg var så utålmodig, selv om jeg vet jeg bør ta det med ro, at jeg bare åpnet meg helt opp og han bare datt i superfart inn i meg! Og jeg kjente jeg fikk en rift da, sexen varte ca en halvtime i seg selv, så såret ble sikkert sinna av så masse aktivitet rundt det! Hvor lenge pleier inni-sår å være der? Det gjør dødsvont når jeg tisser også. Det er ikke urinveisinnfeksjon, for jeg kjenner jo forskjell på hullene mine..
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Nei og nei! Skal ikke denne være på helse egentlig? Isåfallbeklager jge.
Gjest Catwoman Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Er du sikker på at riften er "inni der"? Kanskje det er i åpningen, siden det gjør vondt når du tisser, så kan det være fordi det kommer urin bortpå såret.
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Nær inngangen er den iallfall, for jeg tisser på "meg" (på do ja, ikke uhell!) og det er så au Men varer slike sår lenge tro?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Slimhinnesår gror relativt fort, men du må gi det tid til å gro. om en 2-3 dager burde det være borte om du lar det være i fred.
Nelle Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 og som vi alle vet så er det ufattelig trangt da Er dette noe vi alle vet? Er det mer trangt rett etter mensen enn ellers? Det har aldri jeg merket noe til.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 Hos meg er det også trangere og tørrere rett etter mensen. Jeg har en rift ved åpningen som sprekker ved samleie - hver gang. Den gror etter et par dager, men etter nytt samleie er det på'n igjen. Du har min sympati
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 Ok vi alle vet det ikke, men jeg bare prøvde å skrive på et levende og vakkert språk! jeg blir iallfall trang som en tunnel etter mensen Takk for sympati og råd gjestehuer
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #9 Skrevet 15. november 2005 Ok vi alle vet det ikke, men jeg bare prøvde å skrive på et levende og vakkert språk! jeg blir iallfall trang som en tunnel etter mensen Takk for sympati og råd gjestehuer ← Trang som en tunnel, faktisk! Utrolig bra, lurer på hvordan du er til vanlig da vid som en himmel med vrangsida ut???
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #10 Skrevet 15. november 2005 Uff, føler med deg!! Har opplevd det samme flere ganger da jeg er litt vel sensitiv der nede. Har fått et tips av legen min som fungerte helt supert. Hvis man smører kloramfenikol øyesalve på såret, så lindrer det litt, og i tillegg er det bakteriehemmende (tror jeg), så det gror fortere. Tror også at det går an å bruke Xylocain salve (jeg har hvertfall gjort det, og ikke fått noen varige mèn av det), den gjør at det ikke gjør så vondt, kan svi litt med en gang, men det hjelper etter en liten stund. Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #11 Skrevet 16. november 2005 Er man egentlig trangere eller bare tørrere? Jeg har aldri lagt merke til at jeg er trangere, men merker at jeg ikke er så våt som vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå