micha6 Skrevet 12. mars 2002 #1 Del Skrevet 12. mars 2002 Heisann! Jg har ett kjempeproblem m neglene mine,de vil liksom ikke vokse lengre enn til kanten på fingrene-så knekker de og river seg.Har prøvd negleforsterker,B-vit. i massevis,men hjelper mg ikke, hvordan skal jg egentlig file de? Takker for alle svar :-* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 sprø, flisete og svake negler oppstår i hyppig kontakt med vann, såpe ol. jeg er selv plaget med slike negler. bruker derfor en forsterker som gir fastere negler (Nail Harder Dior). anbefales på det sterkeste! her kan du lese mer om hvordan du filer neglene dine: http://www.abcfornails.no/spori.html 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine_v Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei.jeg er negledesigner og utdannet ved abc for nails.Jeg hjelper deg gjerne med dine negleproblemer,så bare spør.Men først må jeg vite litt om negletilstanden din. Andre re også velkommen til meg med sine negleproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 15. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mars 2002 Heisann! Negletilstanden min? Hva tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dextra Skrevet 15. mars 2002 #5 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg er negldesigner utdannet ved Tone Lise Akademiet. Når du filer neglene dine, fil de EN vei INN mot midten, altså ikke filing i hytt og pine i alle retninger. Bruk IKKE metallfil, men en myk skånsom neglfil laget nettopp for naturlige negler. Fil neglene gjerne litt firkanta, firkanta negler er sterkere enn runde/ovale. Bruk gjerne olivenolje på neglene og neglebåndene hver kveld før du legger deg, dette setter igang blodsirkulasjonen og neglene vokser fortere, smør gjerne inn hendene også. Det er ofte at naturlige negler er tynne/skjøre, og det løses enkelt ved å legge på en forsterkning på din naturlige negl, noe som gjøres i neglsalong av en negldesigner. Disse etterfylles ca hver tredje uke, litt avhengig av hvor fort neglene dine vokser. Vil legge til at en neglforsterkning ikke synes, og legges i acryl oppå din naturlige negl og files jevnt. det ser derfor ut som om det er dine ekte negler, noe det jo også er, bare at de er forsterket til å tåle mer. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 15. mars 2002 #6 Del Skrevet 15. mars 2002 Huff, selv har jeg bitt negler i mange år. Jeg har så og si sluttet, men selvsagt bærer neglene preg av å ha vært ødelagt i en årrekke. Jeg har brukt noen kroner på å kjøpe meg neglbalsam, filer og olje. Desverre synes jeg ikke at dette hjelpe noe. Aner ikke hva jeg skal gjøre, så jeg tar gjerne i mot råd. Neglene mine fliser seg og brekker til stadighet. Hva koster det å sette på løsnegler eller støpe negler? Og må man da ha lange negler under fra før? Jeg skal gifte meg i august og har jo lyst på lekre negler...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars 2002 OJSANN!!!Der brakk 1-2-3-4-alle sammen, etter ett par dager!!!De hadde kommet ikke kommet helt opp til kanten en gang ! Skjønner dere at jeg sliter-er så lei av å ha stygge fingre!!! Hva gjør DERE som har så fine negler??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 20. mars 2002 #8 Del Skrevet 20. mars 2002 Hva? ok, velstelte og pene negler ser veldig stiligt ut... På catwalken!!!! Hva driver dere egentlig med??? Dere kan ikke bruke fingrene mye til hverdags dere som skal ha så perfekte negler...?lol:lol Jeg har barn og hus og gård. Hest oxo...Laange og lakkerte negler paser veeeeldig dårlig med den kombinasjonen!!! Så mine negler er helt naturlig korte, men heelt naturlig farge: De fingrene man ble født med!! Utrolig mye tid som går med på å pleie disse neglene som skal være så fine... Dyrt er det sikkert oxo med alle disse oljene, lakkene, neglefjernene, slipepapir, polerings kluter og alskens utstyr!!!! Bruk hendene deres jenter og gjør noe!!!!! Til og med prinsesser jobber!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har kunstnegler og har INGEN problemer i det hele tatt. Det er en total vanesak! Man kan gjøre alt man har gjort før, men utvikle en helt annen teknikk. Jeg har kn for at jeg føler meg fin og delikat uten å måtte gjøre noe spes. Bruker nesten ikke ringer lengre heller. Bruker heller litt penger på dette i måneden enn å se ut som ....( jeg har løvnegler; tynne, de knekker osv) Ikke diss oss som velger dette! Men jeg skal være enig i at ikke alle slike negler er like pene. Har sett skikkelig stygt arbeid, og virkelig lekkert arbeid. Spørs på lengde, filemåte (4-kantede eller avrundet) og farge. Mine ser naturlige ut. Jeg har mine egne under, men legger "guffe" over.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallisticat Skrevet 24. mars 2002 #10 Del Skrevet 24. mars 2002 Hva koster det å sette på løsnegler eller støpe negler? Og må man da ha lange negler under fra før? Jeg skal gifte meg i august og har jo lyst på lekre negler... I Oslo koster det mellom 500-700 for et sett negler. Du må ikke ha lange negler under fra før av, men det er en fordel at de ikke er helt nedbitte, om du har litt lenge på de fra før av, har det kunstige materiale mer å sitte på og sjansen for at neglene detter av fortere er større. man kan likevel aldri garantere hvordan en person reagerer på kunstig materiale. det er ulikt fra person til person, og horminforandringer kan gjøre at neglene løsner. Mange gravide kan ikke bruke kunstige negler, de bare faller av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå