Diskusjon69 Skrevet 3. juni 2022 #21 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Får prøve å stå opp en time før For før ni kommer de vel ikke? Er jo søndag. Ja, er akkurat sånn det er. Empatiløse folk som ikke ser lenger enn sin egen nese. Selv om de ikke sliter psykisk betyr det ikke at det andre opplever er bagateller og tull. Tusen takk igjen for forståelse ❤️ Godt noen forstår at dette er et reelt problem for noen. Anonymkode: 7beb7...742 Tviler på de kommer før 09, men det er ikke godt å vite med de folka der. Bare hyggelig det, for jævlig at enkelte skal sitte å gjøre narr av andre, men sånn er KG, ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Endret 3. juni 2022 av Fridiskusjon.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #22 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Godt å høre. Jeg bor ikke i noe typisk bibelbelte heller selv om det finnes en filadelfiamenighet i nærheten her. Men vet ikke hvor aktiv den er. Får prøve å stå opp en time før For før ni kommer de vel ikke? Er jo søndag. Ja, er akkurat sånn det er. Empatiløse folk som ikke ser lenger enn sin egen nese. Selv om de ikke sliter psykisk betyr det ikke at det andre opplever er bagateller og tull. Tusen takk igjen for forståelse ❤️ Godt noen forstår at dette er et reelt problem for noen. Anonymkode: 7beb7...742 Jeg bor midt i bibelbeltet, har en frimenighet ett steinkast unna og det er flust med menigheter inkl jehovas bare 2 km unna. Jeg vet det er vanskelig med angst men husk at angsten ikke forteller deg sannheten. Jeg har mye angst selv pluss unnvikelse og er ufør pga det. Anonymkode: 6b8f1...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå