AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 Hver gang jeg får reklame for Human-Etisk Forbund i feeden min på Facebook, så er 80% av kommentarene i kommentarfeltet fra kristne som bare pisser på forbundet eller understreker at de har Jesus. Hvis jeg ser noe kristenreklame på Facebook, så klikker jeg på skjul og velger "ikke av interesse" slik at det ikke dukker opp igjen. Jeg driver ikke å trakasserer kristne i kommentarfeltet. Anonymkode: 11814...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 3. juni 2022 #2 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Hvorfor er human etikere så drittsekk mot kristne,eller andre religioner kan man likegjerne spørre. Kanskje du er unntaket? Endret 3. juni 2022 av Adrenalina1 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Del Skrevet 3. juni 2022 Adrenalina1 skrev (17 minutter siden): Hvorfor er human etikere så drittsekk mot kristne,eller andre religioner kan man likegjerne spørre. Kanskje du er unntaket? Kan du komme med eksempel? Anonymkode: 11814...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Del Skrevet 3. juni 2022 AB over igjen: Man kan stille det spørsmålet, men det er ikke et godt svar på hovedinnlegget. Anonymkode: 11814...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Del Skrevet 3. juni 2022 Nei, det er vel den mye omtalte "nestekjærligheten" de viser da 😄 Helt enig, ts Trist at noen holder på sånn. Ikke alle kristne er gode mennesker på lik linje som at ikke alle ateister er det, men mange religiøse mener de har høyere moral. Anonymkode: 5f263...d5e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hver gang jeg får reklame for Human-Etisk Forbund i feeden min på Facebook, så er 80% av kommentarene i kommentarfeltet fra kristne som bare pisser på forbundet eller understreker at de har Jesus. Hvis jeg ser noe kristenreklame på Facebook, så klikker jeg på skjul og velger "ikke av interesse" slik at det ikke dukker opp igjen. Jeg driver ikke å trakasserer kristne i kommentarfeltet. Anonymkode: 11814...3dc Har kun opplevd motsatt. Svigers er veldig kristne, svigersøster og hennes mann er hardbarka human etikere og de greier ikke holde kjæft om hvor dumme alle som tror på en gud er. De kommer ikke i kirka i dåp/bryllup/begravelse men festen etterpå skal de, men kun for å snakke stygt om folk som tror på gud. Anonymkode: d3886...3fd 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Del Skrevet 3. juni 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hver gang jeg får reklame for Human-Etisk Forbund i feeden min på Facebook, så er 80% av kommentarene i kommentarfeltet fra kristne som bare pisser på forbundet eller understreker at de har Jesus. Hvis jeg ser noe kristenreklame på Facebook, så klikker jeg på skjul og velger "ikke av interesse" slik at det ikke dukker opp igjen. Jeg driver ikke å trakasserer kristne i kommentarfeltet. Anonymkode: 11814...3dc De er drittsekker fordi kristne dømmer ikke, og ser ikke ned på noen. Anonymkode: 2eb77...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg hater pride og homofile!! !🤪😬 Anonymkode: 9a16b...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Del Skrevet 3. juni 2022 Vel, på dette underforumet er det motsatt. Da er det de som er religiøse og spirituelle som blir hånet og sett ned på. Så jeg vet ikke helt jeg.. Er selv medlem av humanetisk forbund, men er også spirituell, og må si at jeg reagerer på hva enkelte skriver til folk som tror på noe her inne. Anonymkode: 2dbea...57b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå