Gå til innhold

Ankersbluse.... italiensk avfelling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må man felle av sånn? Ser såååå komplisert ut når jeg ser video om det. Blir sikkert elastisk, men blir det ok å felle av på vanlig måte?

Anonymkode: dc4d1...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint å felle på vanlig måte, bare pass på at det ikke blir for stramt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går helt fint an å felle av på vanlig måte, men anbefaler deg å lære deg italiensk avfelling. Det er ikke vanskelig, men tar litt tid. 

Anonymkode: 881c4...ed4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til italiensk avfelling, har virkelig prøvd, så feller bare av på vanlig måte. Passer bare på å ikke felle av stramt, drar litt i arbeidet underveis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skruf skrev (20 timer siden):

Jeg får ikke til italiensk avfelling, har virkelig prøvd, så feller bare av på vanlig måte. Passer bare på å ikke felle av stramt, drar litt i arbeidet underveis 

Takk for svar. Da skal jeg gjør det samme :) Gler meg til den er ferdig og bruke den i sommer . TS

Anonymkode: dc4d1...0f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg Googlet elastisk avfelling, har virkelig prøvd italiensk avfelling, men får det ikke til. Fant en del filmer, den jeg likte best var å strikke en maske, ta et kast og ta de to på pinnen over kastet. Litt dårlig forklart av meg, men du finner sikkert filmen. Da blir det iallefall ikke felt av for stramt

Anonymkode: 6db49...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...