AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Del Skrevet 3. juni 2022 Må man felle av sånn? Ser såååå komplisert ut når jeg ser video om det. Blir sikkert elastisk, men blir det ok å felle av på vanlig måte? Anonymkode: dc4d1...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 3. juni 2022 #2 Del Skrevet 3. juni 2022 Det går helt fint å felle på vanlig måte, bare pass på at det ikke blir for stramt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Del Skrevet 3. juni 2022 Det går helt fint an å felle av på vanlig måte, men anbefaler deg å lære deg italiensk avfelling. Det er ikke vanskelig, men tar litt tid. Anonymkode: 881c4...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. juni 2022 #4 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg får ikke til italiensk avfelling, har virkelig prøvd, så feller bare av på vanlig måte. Passer bare på å ikke felle av stramt, drar litt i arbeidet underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Del Skrevet 4. juni 2022 skruf skrev (20 timer siden): Jeg får ikke til italiensk avfelling, har virkelig prøvd, så feller bare av på vanlig måte. Passer bare på å ikke felle av stramt, drar litt i arbeidet underveis Takk for svar. Da skal jeg gjør det samme Gler meg til den er ferdig og bruke den i sommer . TS Anonymkode: dc4d1...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg Googlet elastisk avfelling, har virkelig prøvd italiensk avfelling, men får det ikke til. Fant en del filmer, den jeg likte best var å strikke en maske, ta et kast og ta de to på pinnen over kastet. Litt dårlig forklart av meg, men du finner sikkert filmen. Da blir det iallefall ikke felt av for stramt Anonymkode: 6db49...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå