Gjest SVK Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg er alt for lite fysisk aktiv og for ett år siden var det en tråd her på forumet hvor man skulle gå hver dag i 8 uker. Den tråden inspirerte meg veldig og nå tenkte jeg å lage min egen tråd for å motivere meg til å gå turer. Å gå litt hver dag og gå turer på rundt en time flere ganger i uka. Spesielt nå om sommeren hvor det er fint vær burde det både være godt for kroppen og humøret.
Gjest SVK Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 On 6/2/2022 at 9:44 PM, Daryl Dixon said: Lykke til! On 6/3/2022 at 7:06 AM, Wit said: Lykke til 🌞 Tusen takk! Gikk en time i dag. Har kommet i såpas dårlig form at det var nok. Men håper at formen snart skal ta seg opp.
Frøkenfryden Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 SVK skrev (På 7.6.2022 den 16.24): Tusen takk! Gikk en time i dag. Har kommet i såpas dårlig form at det var nok. Men håper at formen snart skal ta seg opp. Heier på deg! 😃👍 Skjønner hvis det er tungt.. Har trent 2-3 ganger i uken 5 år nå.. men ennå må jeg rett som det er piske meg i gang. Men, det gjøres på vane, motivasjon kommer og går og det kan man ikke tufte ting på🙂 1
Gjest SVK Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Gikk to timer i dag. Delvis ufrivillig. Tok bussen for langt og bestemte meg for å gå tilbake til mitt stopp i stedet for å vente på neste buss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå