Gå til innhold

Selvbruning med KALD tone.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sånn typisk nordisk kald hudtone og har enda ikke funnet selvbruning (sørlig ansikt) som gir kald tone. Blir alltid sånn oransje aktig. Har Sienna X til kropp som har grønt i seg så den blir ikke så oransje, men på kroppen synes det ikke like mye, men ansiktet. 
Jeg har prøvd Glöd drops, St.Tropez face serum, Sienna X drops, St Tropez Everyday facecream og St.Tropez face tan (den hvite tuben med blå kork, kremen er grønn) ingen gir ordentlig kalde toner. Noen som vet hvilken? Har ikke prøvd MineTan. I følge testen på deres hjemmeside så har de en som heter ASH. Den er svart/grå og skal være kald. Har heller ikke prøvd Isle of Paradise. 

Anonymkode: 841c3...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 13.33):

Jeg har sånn typisk nordisk kald hudtone og har enda ikke funnet selvbruning (sørlig ansikt) som gir kald tone. Blir alltid sånn oransje aktig. Har Sienna X til kropp som har grønt i seg så den blir ikke så oransje, men på kroppen synes det ikke like mye, men ansiktet. 
Jeg har prøvd Glöd drops, St.Tropez face serum, Sienna X drops, St Tropez Everyday facecream og St.Tropez face tan (den hvite tuben med blå kork, kremen er grønn) ingen gir ordentlig kalde toner. Noen som vet hvilken? Har ikke prøvd MineTan. I følge testen på deres hjemmeside så har de en som heter ASH. Den er svart/grå og skal være kald. Har heller ikke prøvd Isle of Paradise. 

Anonymkode: 841c3...f7f

Bondi Sands sin tecnicolor for en kald brun farge ,skal kjøpe selv snart.

Anonymkode: af56c...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har funnet ut av det på 2 år...

Anonymkode: 49b23...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...