AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Del Skrevet 2. juni 2022 Ettersom både kristendom og Islam begynner å bli ganske utdatert så skal jeg starte en ny religion. Hva slags perks bør jeg tilby i den nye religionen? Tenkte å beholde helvete, 10ende, skjærsilden og forbud mot andre guder, men trenger noen goder også. Helst noe som ikke som ikke koster noe å tilby. Evig liv, en himmel full av sex der du kan drikke så mye du vil uten noen gang å oppleve bakrus og gratis kabel-TV uten reklamepauser står alt på listen. Trenger tips, hva bør en moderne religion tilby? Noe (gratis) vi kan tilby på jorden? Hva med fri sex på søndager? Anonymkode: f76d1...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Del Skrevet 2. juni 2022 Det eneste du trenger å tilby er det alle mennesker vil ha: fellesskap, en følelse av mening med livet og samhørighet med noe større enn dem selv. Anonymkode: 1dd01...fd4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Del Skrevet 2. juni 2022 Religion er natur Anonymkode: 4eae8...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Del Skrevet 2. juni 2022 Troll. Islam og kristendom er ikke utdatert, det er derfor disse to utgjør nesten alle troende i verden Anonymkode: 64dbd...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 8.28): Ettersom både kristendom og Islam begynner å bli ganske utdatert så skal jeg starte en ny religion. Hva slags perks bør jeg tilby i den nye religionen? Tenkte å beholde helvete, 10ende, skjærsilden og forbud mot andre guder, men trenger noen goder også. Helst noe som ikke som ikke koster noe å tilby. Evig liv, en himmel full av sex der du kan drikke så mye du vil uten noen gang å oppleve bakrus og gratis kabel-TV uten reklamepauser står alt på listen. Trenger tips, hva bør en moderne religion tilby? Noe (gratis) vi kan tilby på jorden? Hva med fri sex på søndager? Anonymkode: f76d1...ba9 Du vil starte en ny religion fordi kristendom om islam er utdatert. Også vik du beholde helvete? Da kan jeg fortelle deg at helvete er ganske utdatert i kristen tro også. Det betyr at det er du som er utdatert og ikke kristendommen. Anonymkode: c9e3f...552 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du vil starte en ny religion fordi kristendom om islam er utdatert. Også vik du beholde helvete? Da kan jeg fortelle deg at helvete er ganske utdatert i kristen tro også. Det betyr at det er du som er utdatert og ikke kristendommen. Anonymkode: c9e3f...552 TS er bare et hatefullt troll, bare å ignorere slike Anonymkode: 64dbd...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS er bare et hatefullt troll, bare å ignorere slike Anonymkode: 64dbd...904 Ser ikke noe hat? Bare mye tøyserier. Anonymkode: 8ad62...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Del Skrevet 6. juni 2022 Å kunne spise ekstreme mengder med godtesnop og pottis uten å bli feit Anonymkode: 3a5ed...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå